Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti uplatnění marketingu v politice
Krejčíková, Kristýna ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
V diplomové práci je zpracována moderní podoba marketingu ve vztahu k jeho uplatnění v politickém prostředí. Práce se věnuje specifikům marketingu v politice a problematika je přiblížena evolucí marketingových kampaní v posledních zhruba šedesáti letech. Teoretická část práce je dále věnována strategii v rámci tvorby kampaně. Politické strany jsou tříděny podle míry využívání marketingových nástrojů v jejich předvolebních kampaních pomocí metody známé odbornice na politický marketing J. Lees-Marshment. V praktické části práce je provedena analýza marketingových kampaní vybraných českých politických stran dle parametrů popsaných v teoretické části práce. Na základě výsledků těchto analýz byl sestaven výčet doporučení při tvorbě kampaně hypotetické politické strany.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.