Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Google jako enterprise řešení firmy
Kutil, Ivan ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Šedivý, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou cloud computingu a jeho vhodného nasazení do malé a střední firmy. Cílem práce je analyzovat nabídku produktů firmy Google a zjistit měřitelné výhody této platformy Základním východiskem práce je ohlédnutí do historie IT, zmapování vývoje a vztažení do souvislostí s pojmem cloud computingu. Tento pojem bude blíže představen a budou nalezeny jeho hlavní charakteristiky. V hlavní části práce budou zanalyzovány dostupné Google služby, technologie a platformy vhodné k využití ve firmách. Na problematiku bude pohlíženo nejen ekonomického hlediska, ale také technologického a bezpečnostního. Na praktických implementacích budou demonstrovány měřitelné výhody přechodu na Google cloud platformu. V závěrečném shrnutí budou zmíněny výhody a nevýhody platformy spolu s popisem praktických doporučení pro malé a střední firmy.
SaaS ve firemním ICT - důsledky, změny, příležitosti
Jurica, Martin ; Donát, Jiří (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Toto diplomová práce se zaměřuje na zmapování současného stavu SaaS (Software as a Service) a jeho dopadu na firemní ICT jako celek. Cílem je vysvětlit koncepty a dopady moderních forem poskytování služeb, popsat a zhodnotit jejich benefity a rizika a odhadnout budoucí směr vývoje v této oblasti. Zaměříme se také na konkrétní využití získaných poznatků v prostředí české firmy. První část práce mapuje aktuální řešení SaaS a související technologie. Důraz je kladen na seznámení čtenáře s aktuálně dostupnými (či představenými do poloviny roku 2011) technologiemi a jejich vzájemnými souvislostmi. Tato část také shrnuje současné poznatky z oboru a na jejich základě stanovuje definice jednotlivých oblastí a technologií. V další části práce se zaměřujeme na konkrétní SaaS a cloud řešení dostupná na současném trhu, z této části pak vychází konkrétní případová studie z prostředí malé společnosti, která zvažuje přechod na SaaS řešení. V této části se zaměřujeme na praktické uplatnění předchozích závěrů. Další část se zaměřuje na predikci vývoje firemního ICT v následujících letech, s důrazem na SaaS a příbuzné technologie. Cílem druhé části je nalézt odpovědi na otázky "Zda", "Kdy" a "Jakým způsobem" ovlivní trh s informačními technologiemi, jejich nasazování a obchodní modely budoucí předpokládané rozšíření modelu Software as a Service. Diskutován je také maturity model SaaS a specifika českého trhu.
Řešení SAP pro utilitní společnosti
Šafránek, Jan ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Kopecký, Petr (oponent)
SAP IS-U je de-facto standardem pro zákaznické informační systémy utlitních společností napříč Evropou -- jako takové je využíváno pro zúčtování elektrické energie, zemního plynu, teplárenských produktů a vody. Následující nosné moduly jsou nezbytně nutné pro plnění běžných denních úloh a fakturačních úloh jako takových: * IS-U BF Basic Functions / Základní funkce * IS-U MD Master Data / Kmenová data * IS-U DM Device Management / Správa přístrojů * IS-U BI-IN Billing Invoicing / Zúčtování a fakturace * FI-CA Contract Accounts / Smluvní účet pohledávek a závazků Převážně pro velké zákazníky v oblasti elektrické energie a zemního plynu je využíván modul IS-U EDM Energy Data Management pro vyhodnocení spotřeby intervalových měření a profilů. Pro účely konvergence s postupnou liberalizací trhu s energiemi je využíván modul IS-U IDE Intercompany Data Exchange (spolu integrační platformou PI Process Integration). Dále může být také využíván modul IS-U Work Management za účelem propojení IS-U procesů s modulem údržby SAP ERP - PM Plant Maintenance. Pro potřeby pokrytí procesů servisních středisek pak lze využít jeden následujících dvou produktů: * IS-U CS Customer Service -- starší řešení, méně robustní ale plně integrované s IS-U, jednodušší na implementaci * SAP CRM -- samostatný produkt, více robustní, plné řešení procesů řízení vztahů se zákazníky Tato diplomová práce slouží jako stručný úvod do světa IS-U, dále jsem se také snažil odpovědět na následující dvě otázky: * Běžné procesy utilitních společností, které nejsou pokrývány řešením SAP IS-U * Porovnání metodiky ASAP s metodikou MMDIS
Realizace mikroplatebního systému v cz prostředí
Schwarz, Pavel ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Maule, Petr (oponent)
Platit na internetu malé korunové částky za zboží či služby jednoduše a rychle? Na českém trhu science fiction, na světovém trhu nepředstavitelný "boom". Denně mikroplatebních portálů využije přes 100 milionů lidí po celém světě a tvoří tak velké procento uživatelů, kteří kdy nakupovali na internetu. Je tak patrné, že se mikroplatby ve světě staly velkým fenoménem. Český internet drží krok a rovněž roste svižným tempem. Společnost GfK Praha nedávno zveřejnila výsledky průzkumu, podle kterého loni nakoupili na internetu přes tři miliony obyvatel ČR. Tento přesvědčivý údaj potvrzuje jenom fakt, že si internet našel cestu k většině z nás. Internet začíná být vnímán očima veřejnosti jako kanál neomezených možností, kdy s přibývajícími možnostmi roste chuť poznávat další a další možnosti. Nebude dlouho trvat a internet se tak stane díky digitalizaci veškerých médií plnohodnotným centrem domácí zábavy. Služby jako TV zábava, gaming, voice a sdílení dat jsou už téměř dnešní realitou. Je tak patrné, že trh nehmotných služeb je v České republice na svém počátku a čeká na svoji rapidní expanzi. Pomalu rostoucí nabídka různorodých služeb vyvolaná rostoucí poptávkou si ale žádá nové revoluční platební možnosti.
Procesní rámec pro rozvoj business analytiků
Subachev, Mikhail ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Klimek, David (oponent)
Diplomová práce zkoumá pojetí a význam role business analytika v IT, vliv této role na úspěšnost dodávaných projektů a možnosti efektivního osobního rozvoje pracovníků v této roli pomocí optimalizace interních procesů - procesního rámce. Navržený procesní rámec pro rozvoj business analytiků zasahuje do pěti oblastí firemního života: firemní kultury, vzdělání, knowledge managementu, oblasti aplikace praktických zkušeností a procesů náboru. Procesy těchto oblastí se ovlivňují navzájem a vytváří tak ucelený systém, který umožňuje efektivně vzdělávat business analytiky. Procesní rámec tak poskytuje komplexní přístup k rozvoji zaměstnanců a umožňuje efektivně propojovat strategii rozvoje lidských zdrojů s globální strategií společnosti.
Možnosti vstupu na čínský ICT trh
Hovad, Martin ; Málková, Helena (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Práce se zabývá možnostmi vstupu na čínský trh informačních a komunikačních technologií. Definuje a popisuje jednotlivé formy vstupu a zabývá se vstupní strategií. V práci jsou obsaženy obchodní příležitosti na tomto trhu a případové studie firem, které na trh vstoupily nebo chtějí vstoupit.
Vývoj webového portálu koli.cz, zhodnocení aplikovatelnosti konceptu Web 2.0
Zmeškal, Jan ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Kasal, Jiří (oponent)
Práce se zabývá popisem internetové služby WWW, její historie a současných trendů. Navazuje pak rozborem pojmu Web 2.0, který je aktuálně předmětem rozsáhlých diskusí jeho příznivců a odpůrců. Teoretické poznatky jsou dále prakticky aplikovány při analýze služeb vyvíjeného portálu koli.cz, což považuji též za cíl práce. Přiblíženy jsou jak dílčí poskytované služby tak jejich vzájemná propojenost a integrace napříč systémem. V souvislosti se záběrem praktické části jsou v práci popsány též největší zástupci webových portálů ve světě a v ČR a největší zdroj jejich příjmů, internetová reklama. Přínos práce je především v její praktické části, která bude využita jako globální koncept pro další analýzy a vývoj portálu koli.cz.
Analýza struktury a vývoje firem na trhu ICT v ČR
Obrázek, Michal ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Práce se zabývá analýzou struktury a vývojem firem na trhu ICT v České republice. V první části jsou definovány možnosti členění trhu v podmínkách ČR a přístup k jeho vymezení dle jednotlivých institucí. Další část popisuje specifické prostředí České republiky, faktory a podmínky, které mohou ovlivnit vývoj trhu a firem ICT. Jde zejména o zhodnocení makroekonomického vývoje, politiku a vliv státu, dotační možnosti a příliv zahraničních investic, dostupnost kvalifikované pracovní síly a dostupnost relevantních technologií. Práce dále analyzuje vývoj trhu a základních ukazatelů jako velikost trhu měřené objemem výdajů do ICT, podílem těchto výdajů na HDP a jejich výší připadají na jednoho obyvatele. Zároveň nabízí přehled stavu a vývoje zahraničního obchodu s produkty ICT. Podstatná část práce sleduje strukturu firem na trhu informačních a komunikačních technologií v České republice. Cílem je analyzovat základní strukturální ukazatele, mezi které jsem zařadil počet aktivních firem na trhu ICT a jejich strukturu dle právní formy, sídla a doby vzniku, počet zaměstnanců, tržeb připadajících na jednoho zaměstnance nebo přidanou hodnotu. Kapitola dále obsahuje přehled firem v jednotlivých segmentech ICT sektoru seřazených podle výše dosaženého ročního obratu.
IT firmy působící v ČR a jejich úloha na trhu EU
Šafář, Petr ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Práce se zabývá analýzou českého a evropského trhu informačních technologií . Hlavním cílem je zjistit, do jaké míry sahá konkurenční schopnost České republiky v technologické oblasti. Analýza je vedena jak z pohledu statistik, které popisují celkový objem technologického trhu, tak je zde i zachycen vývoj v jednotlivých segmentech. Struktura práce má následující podobu: po úvodním vymezení zdrojů, které se týká hlavně definic jednotlivých pohledů, se zabývám stručnou analýzou současné situace na českém IT trhu. Následující kapitoly jsou věnovány nejprve struktuře IT trhu v EU a následně jeho charakteristikám. Samotnou analýzu konkurenceschopnosti českého IT trhu pokrývají poslední dvě kapitoly.
Broadband v ČR a porovnání s Evropou
Červinka, Ladislav ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Práce detailně prozkoumává, analyzuje a porovnává dvě technologie, které tvoří pátěř vysokorychlostního internetu nejen v České republice - ADSL a přípojku kabelové televize (CATV). Práce dále analyzuje penetraci broadbandu v České republice a v zahraničí. Podkladem pro analýzy byla data společností OECD, ECTA, ČSÚ, Evropské Komise, Aspa , a.s. a dalších. První část práce se zabývá historií zavádění obou sledovaných technologií v ČR a jejich technickým zázemím, druhá část samotnou analýzou penetrace broadbandu a analýzou českých poskytovatelů broadbandu, poslední část se zaobírá analýzou reálných nákladů na broadband a výběrem nejvhodnější služby dle preferencí zákazníka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.