Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  začátekpředchozí93 - 102  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Logistika v nadnárodní společnosti
Vilímková, Jana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Práce je zaměřena na popis toku zboží a dokumentů v rámci nadnárodní společnosti. Za nadnárodní společnost byla vybrána firma Schneider-Electric. Tudíž veškerý popis je vztáhnut na tuto společnost.První polovina práce je tvořena teoretickou částí, vysvětlující pojmy nadnárodní koncern,logistika,management zásob.Druhá část práce je věnována právě společnosti Schneider-Electric, jejímu rozděleni, jak ve světě tak v České republice, dále popisu toku zboží a objednávky a vysvětlení řízení zásob v této společnosti. V závěru druhé části práce je zmíněn základní princip skladování, rozmístění skladu a druhy přepravy využívané ve společnosti Schneider-Electric.
Vliv maloobchodu na životní úroveň obyvatelstva
Fischerová, Barbora ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Pohled na maloobchod v souvislosti s životní úrovní obyvatelstva. Nákupní podmínky a kvalitativní ukazatele maloobchodní sítě a jejich vliv na životní úroveň obyvatel. Vývoj životní úrovně obyvatel v 90. letech s důrazem na uvedené ukazatele a aspekty.
Logistika společnosti INDITEX
Mihalko, Jakub ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Kynclová, Vladimíra (oponent)
Práce popisuje logistický proces v nadnárodní společnosti zabývající se prodejem zboží oděvního průmyslu.
Analýza nákupního chování zákazníka
Kálal, Tomáš ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Kynclová, Vladimíra (oponent)
Práce pojednává o nákupním chování zákazníků v Písku. Nejdříve charakterizuje nákupní chování, poté popisuje písecký region z hlediska geografického. Následně jsou čtenáři přiblíženy velkoplošné jednotky v Písku. Poslední částí práce je analýza ankety o nákupních preferencích v Písku.
Společenská odpovědnost obchodních firem
Škrancová, Michaela ; Cimler, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá společenskou odpovědností obchodních firem na českém trhu. Popisuje teoretický koncept tohoto odpovědného chování, ale i praktické ukázky firem, které se tohoto konceptu zhostily s větší či menší úspěšností. V další části jsou popsány i případy, kdy firmy tento koncept porušují, a to v několika oblastech - vůči zákazníkům, zaměstnancům, svým partnerům a životnímu prostředí.
Komparácia amerického a európskeho formátu retailu
Popadič, Matej ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Cieľom bakalárskej práce je na základe analýzy makroprostredia maloobchodného trhu porovnať a zhodnotiť retailový trh v Spojených štátoch Amerických a v Európe. Na príklade dvoch hlavných predstaviteľov, firiem Wal-Mart a Carrefour, práca popisuje a porovnáva obchodné stratégie, ktoré společnosti uplatňujú na domácom i zahraničnom trhu.
Analýza nákupního chování zákazníků ve vybrané lokalitě
Fritsch, Martin ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků z Černošic a okolí. Popisuje vybrané prodejny v Černošicích a okolí, stručně rozebírá vývoj preferencí typu hlavního nákupního místa potravin v České republice a charakterizuje vlastnosti zákazníků z České republiky. Z vlastního šetření pak analyzuje nákupní chování zákazníků z Černošic a okolí. Popisuje výběr prodejen a také důvody tohoto výběru. Jejich důležitost poté porovnává podle typu nákupního místa či mobility zákazníků. Výsledky této analýzy porovnává se situací v České republice.
Orientace zákazníků na nadnárodní retailingové řetězce
Outlá, Tereza ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Práce se zabývá analýzou orientace na nadnárodní retailingové řetězce. V úvodní části je podán přehled o nadnárodních řetezcích, které jsou přítomny na trhu České republiky. Druhá část je věnována vlastnímu průzkumu, který byl prováděn on-line dotazníkovým šetřením.
Logistika maloobchodu
Meluzín, Michal ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Kynclová, Vladimíra (oponent)
Práce se snaží zdůraznit vzrůstající význam kvalitního zajištění logistiky jakožto rozhodujícího faktoru diferenciace výrobků a služeb. Snaží se nastínit význam a obsah tohoto pojmu, s cílem přiblížit důležitost logistických procesů. Primárně je pak práce zaměřena na logistické funkce v oblasti maloobchodu, její hlavní částí je případová studie, popisující úspěšnou aplikaci logistiky v malé příměstské samoobsluze.
Strategie české obchodní firmy v podmínkách volného trhu
Švec, Matěj ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Urbanová, Michaela (oponent)
Práce analyzuje a hodnotí marketingovou, finanční a logistickou strategii obchodní firmy. Z pohledu marketingu jsou použity metody PEST analýza, analýza marketingového mixu a SWOT analýza. Z finanční analýzy je práce zaměřena na analýzu poměrových ukazatelů. Oblasti analýzy logistiky je rozdělena do částí logistika prodeje, nákupu a výroby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   začátekpředchozí93 - 102  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.