Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,040 záznamů.  začátekpředchozí577 - 586dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hluk, centrum: záchrana lichtenštejnského dvora
Bartoš, Roman ; Wahla, Ivan (oponent) ; Kiszka, Josef (vedoucí práce)
Oživení historického dvora v prostředí maloměsta. Práce se zabývá problémem začlenění opuštěné struktury v centru města do jeho organismu. Studie zahrnuje urbanistický, architektonický i stavařský pohled na věc.
Revitalizace malé vodní nádrže Hradisko v k. ú. Radslavice
Mrázová, Iva ; Menšík, Pavel (oponent) ; Paseka, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Revitalizace malé vodní nádrže Hradisko v k. ú. Radslavice” se zabývá problematikou malých vodních nádrží jako takových a zdůrazňuje význam retence vody v krajině. Malá vodní nádrž je důležitým krajinným prvkem a podílí se nejen na tvorbě ekologické stability, ale také na zlepšení kvality vody v povodí, mikroklimatu či zvýšení zásob podzemní vody. Práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická část, je ve formě rešerše se zaměřením na stručný popis problematiky malých vodních nádrží, na jejich využití, strukturu, faktory ovlivňující jejich stav a jejich nedostatek na území ČR. Ve druhé, praktické části, na základě podložených informací o malé vodní nádrži Hradisko, je snaha o detailní průzkum aktuálního stavu nádrže, zajištění potřebných podkladů a potencionální návrh řešení vodní nádrže Hradisko. Práce byla průběžně zpracována ve spolupráci s bývalým starostou obce Pustiměř a dalšími občany obcí Zelená Hora a Radslavice.
Studie Boskovické spojky
Jung, Jiří ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Práce řeší návrh tzv. Boskovické spojky, tedy tratě umožňující přímou jízdu vlaků z Brna do Boskovic mimo železniční stanici Skalice nad Svitavou. V rámci práce je navržena vlastní trasa spojky včetně napojení do traťového úseku Rájec-Jestřebí – Skalice nad Svitavou a Skalice nad Svitavou – Boskovice.
Rekonstrukce železniční tratě Bakov nad Jizerou - Česká Lípa mezi km 18,812 a km 21,800
Dohnal, Michal ; Mazel, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh rekonstrukce jednokolejné železniční tratě Bakov nad Jizerou – Česká Lípa mezi km 18,812 (od ZV 7 ve stanici Bezděz) a km 21,800. Práce řeší návrh geometrických parametrů koleje. V rámci práce je také navržena obnova odvodnění tratě.
Analýza a rekonstrukce webového provozu
Olbert, Jakub ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Veselý, Vladimír (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku rekonstrukce a analýzy webového provozu. Hlavním cílem je nastudování teoretické roviny této oblasti a vytvoření návrhu rekonstrukčního nástroje, jehož implementace je předmětem diplomové práce. Nástroj na základě odposlechnutých síťových dat rekonstruuje webový provoz tak, aby mohl být zpětně vizualizován. Využití se předpokládá u bezpečnostních složek státu zabývajících se internetovou kriminalitou.
Přestavba domu
Mironiuková, Iveta ; Vlček, Ing Karel (oponent) ; Vlček, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce byla zpracována na úrovni projektové dokumentace pro provádění stavby. Tématem je projekt přestavby domu bývalé školy z roku 1890 v obci Třešť, který je momentálně nevyužíván. V budově se nově sloučí prostory knihovny, infocentra, multifunkčního sálu, ZUŠ a výstavní prostory. Projekt řeší přestavbu stávajícího objektu včetně sanace vlhkosti zdiva chemickou injektáží a novou přístavbu hygienického zázemí a únikové cesty.
Základní škola v Mořicích
Huvarová, Aneta ; Donaťák, Vladislav (oponent) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší rekonstrukci základní školy v obci Mořice. Hlavním předmětem diplomové práce je úprava stavby pro provoz školního zařízení a také navrácení původního vzhledu objektu. Pozemek se nachází v ochranném pásmu nemovitých kulturních památek. Jedná se o objekt dvoupodlažní, podsklepený s nevyužívaným podkrovím. Zastřešení objektu je pomocí šikmých střech s krytinou z plechu. Projekt je řešen ve stupni dokumentace pro provádění stavby.
Návrh chodeckých tras na vybraných lokalitách ve městě Kyjov
Škrobáček, Petr ; Štefančík, Peter (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh chodeckých tras na vybraných lokalitách ve městě Kyjově. Diplomová práce řeší tři projekty. Prvním projektem je revitalizace ulice Vrchlického, druhý projekt řeší ulici Svatoborskou a Riegrovu a třetí projekt má za cíl řešení chodeckých tras na ulicích Brandlova, U vodojemu, Moravanská a Nětčická. Na základě podkladů byly vytvořeny návrhy směrového i výškového řešené daných lokalit ve městě Kyjově. Tyto návrhy se zaměřují na komfortnost chodeckých tras, na maximalizaci počtu parkovacích stání a zvýšení bezpečnosti. Důležitým bodem řešení bylo navázání nových tras na stávající zpevněné plochy. Součástí návrhů je i řešení dopravního značení, odvodnění a zlepšení podmínek pro chodce a osoby se sníženou schopností pohybu a orientace. Návrh respektuje pozemkové poměry v řešených lokalitách a jejich využití a zohledňuje průběh stávajících inženýrských sítí a požadavky uvedené v územním plánu města.
Rekonstrukce visuté lávky v Kroměříži
Liška, Jaroslav ; Kulhavý,, Tomáš (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh rekonstrukce visuté lávky v Kroměříži. Lávka slouží k bezpečnému převedení pěší dopravy přes řeku Moravu. Cílem diplomové práce je návrh dvou až tří variant rekonstrukce, z nichž nejvhodnější varianta je vybrána a podrobně zpracována. Za nejvýhodnější variantu rekonstrukce je zvoleno zesílení lávky pomocí dodatečného předpětí volnými lany. Systém volných lan je veden pod mostovkou, vně průřez. Externí lana jsou ukotvena v betonových blocích, které jsou zhotoveny kolem stávajících opěr. Vnitřní síly od působícího zatížení jsou vypočteny na prutovém modelu, pro který byla použita nelineární analýza prvního řádu. Výpočet byl proveden prostřednictvím metody konečných prvků v programu midas Civil. Navržená varianta rekonstrukce je posouzena na mezní stavy únosnosti a použitelnosti. Konstrukce je rovněž je posouzena z hlediska dynamických účinků. Výsledky jsou porovnány se stávající konstrukcí. Dále jsou výsledky ověřeny s reálně naměřenými daty z tenzometrického měření. Dimenze, posouzení nosné konstrukce a konstrukčních detailů jsou provedeny dle platných Eurokódů.
Porovnání technologií rekonstrukce traťové koleje
Svrček, David ; Motl, Daniel (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh a porovnání technologických postupů pro rekonstrukci traťové koleje č. 1 mezistaničního úseku Hranice na Moravě město – Hustopeče nad Bečvou. Konkrétně rekonstrukcí železničního svršku a železničního spodku ve staničení od km 7,785 598 do km 15,016 545 (mimo úsek km 8,173 463 – km 8,700 000). Cílem diplomové práce je časové a ekonomické optimalizování pracovního harmonogramu variováním pracovních postupů, technologií a mechanizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,040 záznamů.   začátekpředchozí577 - 586dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.