Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 133 záznamů.  začátekpředchozí91 - 100dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace a kooperace jako klíčové kompetence manažera
STRNAD, David
Cílem bakalářské práce je charakterizovat a analyzovat komunikaci a kooperaci, jako základní dovednosti manažera. Zvolil jsem metody dotazníkového šetření, kterými jsem zjišťoval a měřil tyto kompetence, a následně jsem vyhodnotil a popsal aktuální úroveň komunikace a kooperace manažerů. Snažil jsem se najít cesty k odstranění komunikačních chyb manažerů a navrhnout alternativy k dalšímu rozvoji těchto kompetencí. Objektem zkoumání byli manažeři firmy Partners. Byly zkoumány schopnosti komunikace a dovednosti kooperace manažerů. Podle výsledků z dotazníkového šetření jsem navrhl řešení pro zlepšení komunikace a kooperace manažerů s jejich poradci.
Spolupráce v marketingové komunikaci
VAŠKOVÁ, Veronika
V dnešní turbulentní době s neustále rostoucí konkurencí hledají společnosti stále nové způsoby, jak oslovit potenciální zákazníky. Proto se toto hledání přesouvá i za hranice společností a firmy se tak spolují a spolupracují na nových možnostech za účelem dosažení společných cílů. Práce analyzuje způsoby spolupráce u advokátní kanceláře a doporučuje návrhy, které povedou ke zlepšení současné úrovně kooperace ve vybraných oblastech a k lepšímu využití ve spolupráci využívaných komunikačních nástrojů.
The Game of Life: the Economics of Contraception Market
Řípová, Eva ; Šťastný, Daniel (vedoucí práce) ; Zemplinerová, Alena (oponent)
Práce se zabývá trhem antikoncepce v kontextu rozhodování o dětech a snaží se načrtnout následky tohoto trhu pro celou ekonomiku. První část představuje trh a definuje klíčovou úlohu existence trhu na rozhodování žen. V druhé části jsou představeni hráči na trhu a jejich motivace, pozornost je věnována problému rozhodování a nejistoty ve třetí části. Čtvrtá část je zaměřena na teorii her a různé strategie, mezi kterými hráči volí. Pátá část přichází s řadou modelových situací na trhu, tyto modely jsou odvozeny z her na principu vězňova dilematu, z kterých vyplývají hypotézy o chování na trhu a jeho důsledcích. Šestá část testuje hypotézy z předchozí kapitoly na faktech z vybraných zemí jako je Česká republika, Spojené království, Spojené státy a Čína.
Komunikace a kooperace, jako klíčové kompetence manažera
BENEŠ, Michal
Cílem bakalářské práce je charakterizovat a analyzovat komunikaci a kooperaci, jako základní dovednosti manažera. Zvolil jsem metody, kterými jsem zjišťoval a měřil tyto kompetence, a následně jsem vyhodnotil a popsal aktuální úroveň komunikace a kooperace manažera. Snažil jsem se najít cesty k odstranění komunikačních chyb manažera a navrhnout alternativy k dalšímu rozvoji těchto kompetencí. Objektem zkoumání byl manžţer středně velkého podniku. Sběr informací probíhal především kvalitativním průzkumem. Byla zkoumána jeho osobnost, schopnost komunikace a dovednost kooperace vedoucích pracovníků podniku. Výsledkem je komplexní pohled na manažera a jeho komunikační dovednosti, dále zhodnocení spolupráce v již vytvořených pracovních týmem a vedení porad. Posledním krokem bakalářské práce je navrhnutí opatření ke zlepšení manažerské komunikace.
Možnosti rozvoje malých podniků v příhraniční oblasti okresu Jindřichův Hradec
FOLTOVÁ, Irena
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit současnou situaci malých podniků v příhraniční oblasti okresu Jindřichův Hradec. Na základě provedených analýz navržení možnosti jejich dalšího rozvoje. V práci bylo provedeno dotazníkové šetření a řízené rozhovory.
Modelování nákupního chování
SOUBUSTA, Václav
Práce se zabývá problematikou modelování pomocí agentů v multiagentních systémech, kde bude vytvořena java aplikace v programu Greenfoot. Tato aplikace bude sloužit jako simulace nákupního chování různých zákazníků při výběru pro ně vhodného obchodu pro nákup. Celá aplikace bude vizualizovaná v programu Greenfoot a řádně zdokumentována na uživatelské úrovni a úrovni javadoc.
Využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí v městě Písek
ŠEBKOVÁ, Monika
Diplomová práce se zaměřuje na využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí v městě Písek. Zabývá se zejména Prácheňským muzeem v Písku. Diplomovou práci tvoří několik částí. První představuje literární přehled, který obsahuje teoretické podklady pro následující praktickou část. Další částí je analýza nabídky cestovního ruchu v regiéonu Písek a analýza poptávky po cestovním ruchu na Písecku, kterou tvoří marketingový výzkum návštěvníků Prácheňského muzea a profil návštěvníka regionu sestavený na základě výsledků marketingových výzkumů provedených městem Písek. Na základě těchto analýz je sestavena SWOT analýza Písecka, která popisuje situaci v regionu. Všechny tyto části sloužily jako podklady pro vypracování poslední části, a to předpokladů rozvoje cestovního ruchu s využitím muzeí v městě Písek.
Výchova a učení hrou ve volnočasových dětských programech
RUDOLFOVÁ, Lenka
Bakalářská práce "Výchova a učení hrou ve volnočasových dětských programech" představuje především analýzu možností uplatnění hry ve volnočasových programech a vytvoření přehledu oblastí a kompetencí, které současná zážitková pedagogika v herních programech rozvíjí. Vytvořená "příručka prázdninového pedagoga" může sloužit jako inspirace při přípravě herního programu.
PODMÍNKY ROZVOJE MALÉHO PODNIKU V OBLASTI CESTOVNÍHO RUCHU
ZIEGLER, Tomáš
Tato bakalářská práce se zabývá podmínkami malého a středního podnikání v cestovním ruchu. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit podmínky rozvoje turistické ubytovny Yetti, analyzovat jeho pozici v konkurenci, analyzovat systém řízení a zhodnotit možnosti využití operačních podpor a navrhnout možnosti budoucího rozvoje. Turistická ubytovna Yetti byla založena roku 2003 a nachází se v Jizerských horách v malé vesnici Horní Maxov. Když Yetti přišel do Horního Macova, jeho strategie byla velice konkurenceschopná a měl hodně spokojených zákazníků. Po několika letech ale zájem zákazníků opadl. Proč se to stalo? Ukázalo se, že dobrá myšlenka není dostačující pro úspěch v podnikatelském prostředí. Dobré řízení je pro podnikání stejně důležité jako konkurenční výhoda. Tato bakalářská práce zhodnocuje marketingový mix turistické ubytovny Yetti. Produkt, cena a lidé jsou v pořádku, ale místo, marketingová komunikace, utváření balíčků, partnerství a programování jsou nepovšimnuty. Samostatné podnikání není jednoduché, má mnoho překážek a také mnoho příležitostí. Zabírá mnoho nergie a času, ale samostatné podnikání dává podnikateli svobodu.
Možnosti rozvoje malých a středních podniků v Jihočeském kraji a Dolním Bavorsku
DVOŘÁKOVÁ, Zlata
Hlavním cílem diplomové práce bylo charakterizovat příhraniční regiony Jihočeského kraje a Dolního Bavorska a analyzovat malé a střední podnikání v těchto regionech. Porovnat podmínky pro podnikání a možnosti spolupráce v oblasti MSP pomocí institucionálních organizací. V práci bylo provedeno dotazníkové šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 133 záznamů.   začátekpředchozí91 - 100dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.