|
Vyhodnocování výsledků z měření a emisní limity
Čech, Martin ; Jedlička, Filip (oponent) ; Dvořák, Radek (vedoucí práce)
Hlavní náplní této práce je shrnutí a vysvětlení základních metod, které mohou být využity při vyhodnocování výsledků z měření škodlivin ve spalinách. Metoda, která by měla být nejvhodnější pro naše data, bude následně použita v jednoduchém příkladu. Zmíněna bude též důležitost výběru vstupních dat a jejich závislost na okolních podmínkách. Další kapitola bude věnována emisním limitům nejběžnějších polutantů, vyskytujících se v České republice i ve vybraných světových zemích. Dále bude zmíněn i historický vývoj těchto limitů a i budoucí předpokládaný vývoj tohoto problému.
|
| |
| |
|
Vytvoření modelu letního kurzu pohybových aktivit pro posluchače VKZ v lokalitě Šumava
KRANKUŠ, Lubomír
Práce je zaměřena na vytvoření turistického a kulturně vzdělávacího kurzu pro posluchače KVKZ v letním semestru v oblasti Národního parku Šumava. Teoretická část se snaží přiblížit pojmy, které výcvikový kurz vystihují nebo které s ním do jisté míry souvisí. Je zde probírán pohyb, jeho význam a příklady některých pohybových aktivit, především v přírodě. S pohybem související volnočasové aktivity, výchova zážitkem a v neposlední řadě i osobnost instruktora. Kapitoly praktické části obsahují vytvořený turistický a kulturně vzdělávací kurz.
|
| |
| |
| |
| |
|
Aplikace metody spojitého Q-učení
Věchet, S. ; Krejsa, Jiří ; Míček, P.
Standardní algoritmus Q-učení je omezen na použití diskrétních stavů a akcí a Q-funkce je obvykle reprezentována diskrétní tabulkou. Aby bylo možno se tomuto omezení vyhnout a rozšířit použití Q-učení na spojité stavy a akce, bylo nutné algoritmus modifikovat. Tato modifikace je předmětem článku. Diskrétní tabulka je zde nahrazena vhodným aproximátorem.
|
| |