Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 106 záznamů.  začátekpředchozí87 - 96další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti vývozu vína do Litvy
Moravčíková, Eliška
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh strategie pro české vinařské exportní firmy, které uvažují o vývozu vína do Litvy. Dále rozhodnout či doporučit, zda by tyto firmy měly na litevský trh vína vstoupit, či ne. Strategie musí zohledňovat veškerá omezení nejen ze strany Litvy, ale řídit se podmínkami stanovenými Evropskou unií. Na základě provedení analýzy vnějšího a odvětvového prostředí litevského trhu včetně vypracování mapy konkurenčních skupin vinařských firem v ČR je prostřednictvím matice GE analýzy portfolia navržena strategie vstupu na litevský trh. Z celkového posouzení všech významných faktorů (konkurence, substituty, pivní tradice, vzdálenost aj.) však nemají čeští exportéři v oblasti dovozu vína na litevský trh dlouhodobé šance. Proto se doporučuje na tento trh nevstupovat
Marketing management ve vybraném hotelu
ŠALKOVÁ, Markéta
Tato práce obsahuje analýzu tržních podmínek a vnitřního prostředí hotelu Šumava ve Vyšším Brodě a návrh na zlepšení marketing managementu. Jedná se o zavedený hotel v atraktivní lokalitě v blízkosti hranic s Rakouskem a Lipenské přehrady. V teoretické části jsou zkoumány analytické nástroje, mezi které patří analýza situace a další podřazené analýzy, SWOT analýza, a metoda SERVQUAL. Práce ověřuje dvě hypotézy, že "Řízení hotelu o dané kapacitě nebude koncepční, ale nahodilé, a že hotel o dané kapacitě nebude sledovat vývoj trhu a dostatečně potřeby klientů." Ani jedna z těchto hypotéz se nepotvrdila. Návrh učiněný na základě provedené analýzy obsahuje z hlediska marketingové strategie změny v oblasti produktu, marketingové komunikace, distribuce a větší zaměření se na atraktivní cílový segment, což vyžaduje další a profesionálnější personální podporu. Kromě toho jsou předmětem návrhu i změny v oblasti finančního řízení.
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
WEINZETTLOVÁ, Nicola
Cílem této bakalářské práce je analýza současné situace a postavení vybraného podniku WaWEINZETTL s.r.o. na trhu prostřednictvím analýz vnějšího prostředí. Na základě dosažených výsledků navržení strategie ke zlepšení jeho postavení v odvětví.
Analýza vnějšího prostředí podniku
KALINOVÁ, Pavlína
Cílem bakalářské práce na téma "Analýza vnějšího prostředí podniku" je zanalyzovat vnější prostředí vybraného podniku. Na základě této analýzy stanovit trendy v makroprostředí a faktory, které mají největší vliv na vývoj firmy. První část této bakalářské práce byla věnována studiu vybrané odborné literatury vztahující se k tomuto tématu a poznatky byly zpracovány v literární rešerši. Ve druhé části bakalářské práce bylo krátce charakterizováno odvětví a analyzovaná firma. Poté byla provedena analýza vnějšího prostředí pomocí STEP analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví. V závěru této práce byly shrnuty výsledky z provedených analýz a porovnány se stanovenými hypotézami.
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
SOJKOVÁ, Kateřina
Cílem této bakalářské práce je analýza současné situace a postavení vybraného podniku REALISTAV s.r.o. na trhu prostřednictvím analýz vnějšího prostředí. Na základě dosažených výsledků navržení strategie ke zlepšení jeho postavení v odvětví.
Aplikace SWOT analýzy na vybraný podnik
LETOVSKÁ, Pavla
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit prostředí, ve kterém se vybraný podnik nachází a na základě toho pak aplikovat analýzu SWOT. Pro práci byla vybraná společnost MONTZA v.o.s., která se pohybuje v oblasti stavebnictví. Společnost funguje od roku 1992 a sídlo má na jihu Čech, v Českých Budějovicích. Aplikovaná SWOT analýza slouží k vymezení silných stránek podniku, slabých stránek, příležitostí a ohrožení působící na podnik. Pro bližší poznání prostředí, ve kterém se podnik nachází, musely být nejprve použity jiné analýzy. Jako základní nástroj pro analyzování vnějšího prostředí byla použita analýza STEP. Tato analýza identifikuje vlivy sociální, technologické, ekonomické a politické. Pro bližší poznání vnitřního prostředí společnosti byla použita Analýza výsledků v jednotlivých funkcionálních oblastech. Tato analýza rozebírá oblasti výroby, financí, marketingu, úrovně řízení a lidské zdroje, a nakonec také výzkum a vývoj. V práci nebyla opomenuta Analýza zájmových skupin, která nám identifikuje jednotlivé skupiny mající na podnik určitý vliv. Díky matici zájmových skupin bylo zjištěno, jak s danými skupinami do budoucna pracovat. Tyto kroky sloužily k vymezení faktorů pro SWOT analýzu. Na základě srovnání těchto faktorů byla definována strategie, kterou by se měl podnik řídit. Tato strategie říká, jaké kroky do budoucna by měla analyzovaná společnost podnikat. Nejvhodnější strategií byla strategie Konfrontace, která poukazuje na fakt, že podnik by měl dostatečně využít své silné stránky k odvrácení působících hrozeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 106 záznamů.   začátekpředchozí87 - 96další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.