Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 89 záznamů.  začátekpředchozí87 - 89  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spotřební chování Generace Y v ČR
Charvát, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Práce se zabývá spotřebním chováním české Generace Y - lidmi narozenými mezi roky 1977 až 1997. Čtenář se postupně seznámí s aspekty, které zásadním způsobem formovaly obecné vlastnosti této generace. Jedná se především o nástup a integraci moderních technologií do jejich běžného života. Podrobněji se také v rámci spotřebního chování zaměříme na vztah Generace Y a marketingu. Postupně si uvedeme změny, které do této oblasti Generace Y přinesla, a dále doporučení nezbytná pro jejich úspěšné marketingové zacílení vzhledem k charakteristickým vlastnostem a hodnotám, jež jsou jim blízké. V poslední fázi budou v rámci projektu MML - TGI ověřeny či vyvráceny veškeré poznatky o Generaci Y. Výsledkem práce by mělo být shrnutí poznatků o české Generace Y a uvedení všech podstatných faktorů, které ovlivňují spotřební chování této skupiny lidí. Dobrá znalost spotřebitele je koneckonců nezbytná v boji o získání zákazníka.
Výuka českého jazyka, literární výchovy a slohu s pomocí interaktivní tabule
RADVANOVSKÁ BÁRTOVÁ, Soňa
Diplomová práce {\clqq}Výuka českého jazyka, literární výchovy a slohu s pomocí interaktivní tabule`` se věnuje práci s interaktivní tabulí v hodinách českého jazyka. Cílem této práce je vytvoření výukového CD se třemi vzorovými hodinami, ověřenými v praxi. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy týkající se interaktivní tabule a příslušenství s ní spojenými. Zabývá se také přehledem typů interaktivních tabulí, interaktivních učebnic, interaktivními cvičeními, interaktivními učebnami atd. Jsou zde také zmíněny používané softwary. V teoretické části je současně zahrnuta novinka ve vzdělání s pomocí moderních technologií v České republice. Východiskem praktické části je vytvoření manuálu na CD, který bude ověřený praxí a použitelný pro další hodiny výuky českého jazyka. CD obsahuje tři odučené hodiny. Další součástí praktické části je anketa provedená mezi učiteli vyučujícími český jazyk s interaktivní tabulí a jejich názory a postřehy na tuto metodu práce. K vlastnímu členění této práce slouží jednotlivé kapitoly a následující podkapitoly.
Trendy v oblasti venkovní reklamy
Piknová, Marcela ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Matuš, Vladimír (oponent)
Práce je zaměřena na současné problémy ve venkovní reklamě a možnosti jejich řešení. Analýza současné situace outdooru a nových technologií je založena na rozhovorech s odborníky z praxe. Dále je využito sekundární analýzy tiskových zpráv o průzkumu veřejného mínění na reklamu. První kapitola obsahuje specifikaci forem venkovní reklamy. Druhá se zabývá používaným materiálem, technikami tisku a procesem výroby reklamy. Ve třetí kapitole jsou shrnuty současné trendy do čtyř tematických celků, které jsou východiskem k řešení nastíněných problémů venkovní reklamy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 89 záznamů.   začátekpředchozí87 - 89  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.