Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 749 záznamů.  začátekpředchozí720 - 729dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace pro zamezení používání nelegálního a nežádoucího softwaru
Popovský, Jakub ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vyvinout aplikaci pro MS Windows, která bude zabraňovat spouštění nežádoucího a / nebo nelegálního softwaru v lokální počítačové síti. Aplikace musí být co nejméně náročná na systémové zdroje počítače.
Systém pro internetovou komunikaci
Kubowský, Jiří ; Popovský, Vítězslav (oponent) ; Krček, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vypracováním návrhu a realizací systému pro internetovou komunikaci. Systém umožňuje komunikaci mezi dvěma uživateli a komunikaci více uživatelů v diskuzi. Systém je založen na síťové architektuře klient/server a je vyvíjen pod operačním systémem Windows7. Pro naprogramování aplikace je použit programovací jazyk C#.
Evidence a rozbor délek trvání pracovních úkonů při výrobě forem
Škrabal, Ondřej ; Šeda, Miloš (oponent) ; Poliščuk, Radek (vedoucí práce)
Práce se zabývá ekonomicko-výrobním problémem v konkrétním strojírenském provozu. Řešení je založené na čtení čárových kódů, programovacím jazyku C# a datovém uložišti MS SQL Server 2005 Express Edition. Přináší reálné výsledky hodinových cen výrobních operací daného provozu založené na analýze nasbíraných dat, a vedle toho doporučené postupy k budoucímu navýšení zisku.
Platforma Unity 5 – její vlastnosti a použití při vývoji 2D počítačové hry
Varga, Ervin ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent)
Práce se zabývá popisem herního vývojového prostředí Unity, jeho dostupnost, postavení na trhu, přednosti a možnosti tvorby 2D her. Práce se nejvíce zaměřuje na to, jak se po-mocí nástrojů Unity tvoří 2D hry od samotného začátku až po možnosti vydaní na plat-formu Windows. Popsány jsou nástroje pro práci s objekty, nasimulování fyzikálních zákonů, jako jsou gravitace a kolize, dále audio, kamera, práce se světlem, uživatelské rozhraní, nástroje pro vytváření scén, přecházení mezi nimi a také tvorba herního menu. Tyto nástroje jsou poukázány na projektu, který slouží jako názorná ukázka použití. Práce také popisuje největší konkurenty herního enginu Unity, jejich přednosti a nevýhody. Dá-le historii Unity, možnost zvolení si programovacího jazyka, a také výhody a nevýhody jejich použití v Unity. Z možných jazyků je vybrán jazyk C#, ve kterém se projekt vyví-jel.
Analýza rozdílů mezi jazyky Java a C#
Hartman, Ondřej ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Suchan, Vladimír (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat rozdíly mezi dvěma programovacími jazyky. Konkrétně se jedná o jazyky C# od společnosti Microsoft Corporation a Java, dříve od společnosti Sun Microsystems, nyní vyvíjený společností Oracle Corporation. Bakalářská práce analy-zuje jejich koncepce, podrobně rozebírá přístupy obou jazyků k definici generických dato-vých typů, rozdíly v definování datových typů a datových členů, porovnává operátory a srovnává možnosti sady funkcí LINQ jazyka C# a Streams API jazyka Java na stejných příkladech. Všechny rozdíly jsou demonstrovány na příkladech, jejichž většina je součástí programu, přiloženému k této práci.
Platforma Unity 5 – její vlastnosti a použití při vývoji 2D počítačové hry
Maťha, Luboš ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje nástrojům pro podporu vývoje počítačových her. Je rozdělena na dvě části. První popisuje současnou situaci na trhu s herními vývojovými prostředími (game engines), konkrétně obsahuje analýzu a popis situace na tomto trhu. Druhá část je věnována jednomu konkrétnímu vývojovému prostředí a to Unity. V této části je popsáno toto vývojové prostředí, jeho GUI a základní komponenty a funkcionality. Následně jsou tyto a další funkcionality demonstrovány na vývoji jednoduché 2D plošinové hry. Výstupem této bakalářské práce je objektivní náhled na situaci na trhu s herními vývojovými prostředími, popis prostředí Unity a popis vývoje 2D počítačové hry v tomto prostředí včetně hry samotné.
Návrh, vývoj a zavedení informačního systému pro studentské organizace
Vakoč, Michael ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Cahlík, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá nalezením vhodného softwarového řešení pro studentské organizace, především se zaměřením na podporu event managementu. Důraz je kladen na zvýšení efektivity každodenní operativy těchto organizací. Za účelem dosažení cíle je nejprve provedena analýza současného stavu používaného softwaru ve dvou různých studentských spolcích, které sídlí na Vysoké škole ekonomické v Praze. Tato analýza má za cíl zjistit skutečné potřeby organizací, které by měly být řešeny softwarovými prostředky. Následuje analýza trhu a snaha nalezení řešení, které by více vyhovovalo požadavkům organizací než v současné době používané prostředky. Z důvodu nenalezení vhodného softwaru je následně ve spolupráci se členy organizací navrženo řešení nové. Druhá část práce se poté věnuje samotnému vývoji a zavedení navrhovaného softwaru. Jako vhodné řešení byla zvolena webová aplikace, která je vyvíjena za pomoci několika technologií, zejména ASP.NET MVC a Microsoft Azure. Přínosem práce je zejména zavedení funkční aplikace do studentské organizace Business IT Club a následné zvýšení produktivity.
Add-in v MS Excel pro tvorbu modelu systémové dynamiky
Vlach, Michal ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Dalihod, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá systémovou dynamikou a jejími modelovými nástroji, především stock and flow modelem. Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření a popis doplňku do Excelu, který umožnuje modelovat stock and flow model přímo v MS Excel. Dále zde je rozebrána obecná teorie ohledně systémové dynamiky a v tomto rámci i systémů a systémových modelů. Je zde rovněž popsána historie programovacích jazyků včetně jejich vývoje až po C#, ve kterém byl doplněk vytvořen. V práci je rovněž představena konkurence vytvořeného doplňku.
Výukový informační systém školy
Procházka, Ivan ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Suchan, Vladimír (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvoření výukového informačního systému školy. Na zá-kladě analýzy trhu jsou získány požadavky na systém. Aplikace je napsána pomocí jazyka C# při užití frameworku ASP .NET MVC. Součástí práce je uživatelská příručka.
Návrh a implementace algoritmu SLAM pro mobilní robot
Ondráček, Jan
Tato diplomová práce se zabývá implementací vybraného algoritmu simultánní lokalizace a mapování (SLAM) pro mobilní robot a testováním tohoto algoritmu. V teoretické části práce je provedena rešerše, ve které jsou popsány různé existující algoritmy SLAM. V závěru rešerše je na základě zvolených kritérií jeden z těchto algoritmů vybraný pro implementaci. Praktická část této diplomové práce se zaměřuje na implementaci vybraného algoritmu SLAM v konkrétním programovacím jazyku a testováním tohoto algoritmu na reálných datech. Pro testování je zde vytvořena počítačová simulace, ve které se model robotu pohybuje v modelu budovy Q Mendelovy univerzity v Brně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 749 záznamů.   začátekpředchozí720 - 729dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.