National Repository of Grey Literature 711 records found  beginprevious710 - 711  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Srovnávní e-shopů z hlediska formy prezentace informací
Černá, Andrea ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Práce analyzuje 5 e-shopů z hledisek formy prezentace informací, např. typografie, použití barev, přístupnost webu, použití marketingu, možnosti vyhledáváni apod.
Internet jako marketingový nástroj
Sekerka, Radko ; Pavlíček, Antonín (advisor) ; Klimeš, Jan (referee)
Internet je fenoménem dnešní doby, postupně se v něm vytváří digitalizovaný obraz skutečného světa. Trvající nárůst uživatelů a zvyšující se internetová gramotnost láká i ty nejotrlejší internetově sterilní podnikatele a společnosti do světa internetového obchodování. V současné době internetových obchodů neustále přibývá, ale úroveň poskytovaných služeb bývá různá. Z pohledu zákazníka není jednoduché ihned odhalit kvalitu těchto služeb. Pro internetového uživatele se spletitá džungle internetových obchodů stává prostředím, ve kterém upřednostňuje hodnoty zaručující bezproblémový a bezpečný nákup. Důvěryhodnost značky a záruky se stávají klíčovým atributem úspěchu v elektronickém podnikání a kvalitní marketing je jedním z nástrojů jak tohoto úspěchu dosáhnout. Díky neustálému rozvoji internetu se odkrývají stále nové možnosti komunikace s jeho uživateli a tedy potencionálními zákazníky. Jaký komunikační nástroj zvolit a jak postupovat ve snaze zlepšit prodejnost a efektivitu internetového obchodu má za cíl právě tato práce. V jednotlivých kapitolách budou postupně popsány možnosti internetu, marketingu, komunikačních nástrojů a jejich integrace do marketingového plánu elektronického obchodu.

National Repository of Grey Literature : 711 records found   beginprevious710 - 711  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.