Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí7 - 16další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Silniční most
Mezera, David ; Diviš, Dalibor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je vyřešení přeložky drážního koridoru a cyklostezku. Jedná se o most o 5 polích. Byly navrženy 2 studie, z nichž jedna byla zpracována v rámci této diplomové práce. Vybrána byla varianta č. 1 betonové prefabrikované T-nosníky se spřaženou betonovou deskou. Statický model byl vytvořen v softwaru Scia engineer 18.1. a posudky zpracovány ručně podle eurokódu. Účinky větru, sněhu a brzdné síly byly zanedbány.
Dálniční estakáda
Repta, Michal ; Jurík, Michal (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh mostu pro převedení dálnice D47 přes údolí. Ze tří navržených variant je podrobně zpracována varianta dvoutrámové konstrukce. V podélném směru je konstrukce navržena jako spojitá o osmi polích. Rozpětí jednotlivých polí je 25 + 6 x 35 + 25 m. Podrobný návrh nosné konstrukce vybrané varianty mostu je proveden podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby mostu na jeho návrh. Statický model nosné konstrukce je proveden jako prutový. Je zpracován statický výpočet a vypracována přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Estakáda přes Ostravskou radiálu v Brně
Lerch, David ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu přes Ostravskou radiálu, železnici ČD a komunikaci tramvaje MHD v Brně. Jsou navrženy 4 varianty přemostění, z nichž je vybrána varianta parabolického dvoukomorového nosníku o osmi polích. Práce řeší stavební postup a do statického výpočtu je zahrnut vliv postupné výstavby (časová analýza). Je zpracován podrobný statický výpočet a most je posouzen na mezní stavy pro dočasné i trvalé návrhové situace dle evropských norem - Eurokódů. Je vypracována podrobná a přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Estakáda přes silnici a inundační území
Šťavík, Jakub ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu přes silnici II/434 a inundační území. Z navrhovaných variant byla hlavní nosná konstrukce navržena jako předpjatá dvoutrámová spojitá konstrukce o pěti polích. Zatížení, návrh a posouzení konstrukce bylo řešeno dle platných norem ČSN a EN. Výpočet účinků zatížení je proveden výpočetním programem Scia Engineer 2015. Návrh a posouzení jsou uskutečněny pouze ručním výpočtem. Součástí práce jsou použité podklady, stavební postup, statický výpočet a výkresová dokumentace.
Návrh vysokorychlostní tratě mezi Brnem a Znojmem
Repko, Michal ; Velebil, Jiří (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnutí nové trasy vysokorychlostní tratě z Brna do Znojma, a to konkrétně mezi plánovaným terminálem VRT Unkovice a stávající žst. Hrušovany nad Jevišovkou. Trať je navržena na maximální rychlost 250 km/h. Byly navrženy směrové a sklonové poměry trati, včetně návrhu konstrukce železničního svršku a geometrických parametrů koleje.
Most na silnici I/44
Majer, David ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a posouzení pětipolové mostní konstrukce přes železniční trať na trase Zábřeh - Šumperk a řeku Moravu. Pro každý směr bude zhotoven samostatný most, ve výpočtu je uvažován most pravý. Objekt leží na silnici I/44 na trase Mohelnice - Jeseník. Navrženy byly tři variatny - dva předpjaté komorové nosníky, jeden předpjatý komorový nosník s prefa- brikovanými konzolami a konstrukce betonové desky spřažené se dvěma ocelovými nosníky. Pro posouzení byla po zhodnocení vybrána varianta první s délkou nosné konstrukce 235,6 m a maximální délkou rozpětí pole 60 m. Výpočet účinků zatížení byl proveden v programu Scia Engineering 2013 a posouzení konstrukce bylo provedeno na základě platných norem ručně dle mezních stavů včetně zvážení vlivu postupné výstavby. Dále byla zpracována výkresová dokumentace a názorná vizualizace.
MÚK na R52 - Moravany
Lička, Vojtěch ; Novák, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá napojením ulice Vídeňské na budoucí obytné zástavby ležící mezi Přízřenicemi a Modřicemi. Tato práce je zpracována na úrovni technické studie. Předmětem této práce je návrh mimoúrovňové křižovatky na ulici Vídeňská a Moravanská. Práce je zaměřena na technické prověření variantního napojení ramp z ulice Vídeňské na ulici Moravanskou. Dalším aspektem této práce je zvýšení kvality bezpečnosti cyklistické dopravy a vytvoření dopravního uzlu městské hromadné dopravy v dané oblasti. K vyhodnocení a k vybrání nejvýhodnější varianty bylo použito SWOT analýzy. Na základě SWOT analýzy je práce dále zaměřena na detailnější návrh nejvhodnější varianty.
Návrh vysokorychlostní tratě mezi Brnem a Znojmem
Repko, Michal ; Velebil, Jiří (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnutí nové trasy vysokorychlostní tratě z Brna do Znojma, a to konkrétně mezi plánovaným terminálem VRT Unkovice a stávající žst. Hrušovany nad Jevišovkou. Trať je navržena na maximální rychlost 250 km/h. Byly navrženy směrové a sklonové poměry trati, včetně návrhu konstrukce železničního svršku a geometrických parametrů koleje.
Silniční most
Mezera, David ; Diviš, Dalibor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je vyřešení přeložky drážního koridoru a cyklostezku. Jedná se o most o 5 polích. Byly navrženy 2 studie, z nichž jedna byla zpracována v rámci této diplomové práce. Vybrána byla varianta č. 1 betonové prefabrikované T-nosníky se spřaženou betonovou deskou. Statický model byl vytvořen v softwaru Scia engineer 18.1. a posudky zpracovány ručně podle eurokódu. Účinky větru, sněhu a brzdné síly byly zanedbány.
Návrh řešení sil. I/42 – VMO v Brně v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom
Motl, Vojtěch ; Bijok, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování komplexního dopravního řešení v zájmovém území Velkého městského okruhu v Brně, a to v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom. Práce představuje dvě varianty výškového vedení VMO. První varianta uvažuje výškové vedení VMO po estakádě, kdy je obsluha území řešena pod estakádou v úrovni terénu. Areály po obou stranách VMO zůstávají nedotčeny. Ve druhé variantě autor předpokládá přestavbu části areálu Brněnských veletrhů. V tom případě je VMO veden po úrovni terénu a zvedá se až před MÚK Velodrom. Území je poté obslouženo novou obslužnou komunikací vedoucí přestavěnou částí a mosty vedoucími přes VMO. Dále je tématem práce vyřešení mimoúrovňové křižovatky Velodrom. Závěrem jsou obě varianty porovnané a vyhodnocené.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí7 - 16další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.