Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  začátekpředchozí66 - 75další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza konkurence a potřeb zákazníků ve vztahu k tvorbě podnikatelského záměru
PETRLE, Milan
Význam malého a středního podnikání je opravdu důležitý. Malé a střední popdnikání vytváří pracovní pozice a konkurenční prostředí. V těchto dnech jsou ale tito podnikatelé ve velmi svízelné situaci. Trend globalizace ničí malé a střední podnikatele, kteří nedosahují patřičného obratu a dostatečného zisku. V této bakalářské práci bylo hlavním tématem vytvoření podnikatelského záměru pro podnikatele Zbyňka Zlesáka. Analýza konkurence a zákazníků byla velmi důležitá při tvorbě záměru. Největší konkurence hrozí ze strany nadnárodní společnosti JYSK, která hodlá vstoupit na tamější trh s nábytkem. Tento podnikatelský záměr je vytvořen pro podnikatele Zbyňka Zlesáka. Tento podnikatel má vlastní prodejnu nábytku, ve které prodává velký sortiment nábytku a doplňků. V současné době chce založit truhlářskou firmu, kde bude zaměstnávat dva zaměstnance, jednoho truhláře a jednoho pomocného dělníka. Truhlářství bude vyrábět nábytek jednak v malosériově a tak i na zakázku. Tyto produkty se poté budou prodávat v podnikatelově prodejně nábytku. Zbyněk Zlesák bude financovat tento záměr převážně z vlastních zdrojů. V případě schválení programu podpory ROZVOJ Evropskou komisí a následné vyhlášení výzvy k tomuto programu, má podnikatel možnost podat žádost o dotaci k ČMZRB. V případě poskytnutí dotace, je připraven ji použít na nákup strojů a vybavení. Tento plán pomůže podnikateli uvědomit si souvislosti a aspekty, které by při svých rozhodnutích a činech při zakládání podniku nemusel uvědomit.
Rozvoj malého a středního podnikání v Plzeňském kraji
ZETKOVÁ, Jaroslava
Analýza podmínek rozvoje MSP v Plzeňském kraji se zaměřením na inovační aktivity, kooperaci a technologická centra.
Možnosti využití prostředků z ERDF pro podporu rozvoje MSP
ŘEHULKOVÁ, Věra
Zkoumanou oblastí práce je sektor malého a středního podnikání v České republice za programovací období 2004 -2006 a samotná analýza ve vybraném regionu ČR. Pro tuto analýzu jsem si vybrala region Střední Čechy, protože se domnívám, že to je jeden z regionů, který má velmi dobrý potenciál pro rozvoj malého a středního podnikání. Ve Středočeském kraji se malí a střední podnikatelé podílí 27 % na republikovém průměru. Malí a střední podnikatelé hrají rozhodující úlohu při vytváření nových pracovních příležitostí, až 61,79 % malých a středních podnikatelů je zaměstnanců a působí jako faktor sociální stability a ekonomického rozvoje. V práci dále posuzuji, do jaké míry jsou finanční prostředky z Evropského fondu regionálního rozvoje dostupné ve Středočeském kraji pro nezemědělské malé a střední podnikatele. Konkrétně se zabývám tím, zda se malým a středním podnikatelům daří v období 2004 {--} 2006 ve Středočeském kraji tyto finanční prostředky získávat a s jakou úspěšností. Zejména se věnuji těm operačním programům, které jsou z hlediska využitelnosti pro malé a střední podniky relevantní. Z Evropského fondu regionálního rozvoje jsou v České republice podporovány malé a střední podniky zejména v rámci Operačního programu Průmysl a podnikání. Dalším programem, který se z části zabývá podporou podnikání, hlavně v problémových oblastech, je Společný regionální operační program.
Srovnání příhraničních regionů Jihomoravský kraj a Dolní Rakousko z hlediska malého a středního podnikání
ZIMOLA, Jakub
Malé a střední podniky jsou důležitou součástí ekonomiky. Vytvářejí zdravé společenské prostředí, nové pracovní příležitosti, zvyšují dynamiku trhu a jsou stabilizujícím prvkem ekonomického systému. Diplomová práce se zabývá možnostmi mezinárodní spolupráce mezi Jihomoravským krajem a Dolním Rakouskem z hlediska malého a středního podnikání a úlohou malých a středních podniků v regionech. Spolupráce malých a středních podniků mezi regiony přispívá k přenosu zkušeností, vytváření společných projektů a k rozvoji regionů.
Zhodnocení systému řízení reklamní firmy
KOSÍKOVÁ, Veronika
V BP se zabývám problematikou systému řízení v reklamní firmě. Hlavním cílem bylo zhodnocení současného systému řízení a také návrh na možný rozvoj firmy. Dílčím cílem bylo navržení motivačního programu a systému odměňování pro pracovníky této firmy. V BP jsem využila několik metod - SWOT analýza - pro určení slabých a silných stránek této firmy, Porterovu analýzu, analýzu vnějšího prostředí i analýzu odvětví. Na základě provedených analýz byla pro firmu navržena určitá doporučení, které by pro firmu do budoucna měly velký přínos a zajistily by její konkurenceschopnost.
Podnikatelský záměr - zřízení organizační složky podniku
RADOVÁ, Martina
Zhodnocováá významu malých a středních firem v české ekonomice, jejich výhody a nevýhody, resp. rizika. Popis možností a formy státní podopry malého a středního podnikání a činností, na které by se měl podnik zaměřit při zpracování podnikatelského záměru. Práce je zaměřena na činnosti, které vedou ke zpracování podnikatelského záměru při zřizování organizační složky podniku. Zpracovává zakladatelský rozpočet pro vybraný podnik z Jihočeského kraje a je zde vypracován projekt na zřízení provozovny. Dále je zde uvedeno závěrečné posouzení efektivnosti dané provozovny a vymezení dopadu tohoto projektu na hospodaření celého podniku.
Rovoj malého a středního podnikání v Jihočeském kraji
PYTLOVÁ, Monika
Analýza podmínek pro rozvoj malého a středního podnikání v Jihočeském kraji se zaměřením na inovační aktivity a možnost jejich kooperace.
ROZVOJ DROBNÉHO PODNIKÁNÍ V PLZEŇSKÉM REGIONU
URBANOVÁ, Miluše
Cílem diplomové práce bylo zhodnit podmínky rozvoje malého a středního podnikání v Plzeňském regionu. Tento cíl byl naplněn výzkum malých a středních podnikatelů v Plzeňském regionu. V závěru práce jsou porovnány cílé a výsledky, a jsou zde uvedeny návrhy a doporučení pro rozvoj malých a středních podniků.
Vliv malých a středních podniků na výši nezaměstnanosti v Jihomoravském kraji
ŠEBELA, David
analyzovat situaci v Jihomoravském kraji z hlediska vlivu malých a středních podniků na výši nezaměstnanosti,vliv malých a středních podniků na výši nezaměstnanosti na Znojemsku, zároveň stanovit faktory ovlivňující trh práce a navrhnout opatření ke zlepšení stávající situace, tedy sladění poptávky s nabídkou na trhu práce.
Faktory ovlivňující rozvoj malého a středního podnikání, regionální diferenciace
Brokeš, Jan ; Damborský, Milan (vedoucí práce) ; Čadil, Jan (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku prostorové diferenciace rozvoje malého a středního podnikání a hledání faktorů, které rozvoj pozitivně či negativně ovlivňují. Malé a střední podnikání má velký ekonomický význam, sociální i regionální význam. Hlavním cílem diplomové práce je najít faktory, které ovlivňují rozvoj malého a středního podnikání. Práce bude dělena do dvou hlavních částí. První bude charakterizovat malé a střední podnikání, jeho vliv na okolí, zejména na ekonomiku a společnost, a regionální diferenciaci v úrovni rozvoje malého a středního podnikání v České republice. Druhá část bude věnována hledání faktorů, které ovlivňují rozvoj malého a středního podnikání. Podkladem této části budou dostupná statistická data a empirické šetření zaměřené na mikroekonomické souvislosti. Výsledky budou syntetizovány v závěru práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   začátekpředchozí66 - 75další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.