Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 658 záznamů.  začátekpředchozí647 - 656další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hlukové zatížení extravilánu venkovských sídel provozem samojízdných strojů.
SUKDOL, Petr
Provozem samojízdných strojů vzniká hluk. Tento hluk jsem změřil a porovnal s předpisy. Zhodnotil jsem riziko pro lidi v obydlích.
Měření hluku
FLORIÁN, Václav
Diplomová práce obsahuje 135 stran a CD přílohu. Práce obsahuje obrázky, tabulky a barevné grafy. V práci a na CD příloze jsou uvedena data, která jsou zpracována do tabulek a z tabulek jsou vytvořeny grafy.
Segmentace obrazu založená na lokální varianci šumu
Saic, Stanislav ; Mahdian, Babak
Je předvedena nová metoda pro detekci zmen variance sumu v digitálním obraze. Na řadě příkladů jsoou uvedeny výstupy metody.
Měření, analýza a zlepšení hlukových vlastností železničních dvojkolí
Boháč, T. ; Šeděnka, M. ; Smutný, J. ; Pazdera, L. ; Pešek, Luděk
Během dlouhodobého vývoje železničních kol s tlumiči vibrací a hluku vyráběných v Bonatrans Group a.s. probíhají vedle numerického modelování jejich vlastností i dynamické a vibro-akustické zkoušky v laboratořích i v provozních podmínkách. Tento článek uvádí stručný popis metodiky provozních zkoušek hluku železničních kol s tlumiči i bez tlumičů a obsahuje výsledky analýzy zkoušek prováděných v Metru Boston a Metru Prahy a zkušebním okruhu v Cerhenicích. Účinnost použitých tlumičů při pohlcování hluku kol u jedoucích vozidel na různých tratích při různých režimech jízdy je patrná z těchto výsledků.
Měření a analýza vibrací tramvajového kola při jízdě na trati
Pešek, Luděk ; Vaněk, František ; Cibulka, Jan ; Vaněk, P. ; Boháč, T.
V příspěvku je prezentován návrh, realizace a výsledky vibro-akustických měření tramvajových kol při jízdě. Provozní zkoušky byly provedeny na tramvaji KT8D5 Dopravního podniku města Brno. Tramvajové kolo se speciální pryžovou vložkou bylo vybaveno přídavným vibro-akustickým tlumičem. Účinnost přídavných tlumičů byla vyhodnocena ze srovnávacích zkoušek tramvajového kola s a bez tlumiče. Třetinooktávová analýza a časo-frekvenční analýza měřených signálů kmitání pro průjezd obloukem je zde uvedena. Pro analýzu provozních vibračních tvarů byl vytvořen a použit výpočtový MKP model kola s přídavnými tlumiči.
Stanovení vlastních fekvencí a vlastních tvarů kmitání a ztrátového činitele pro monoblokové železniční kolo
Pešek, Luděk ; Veselý, Jan
Cílem této práce bylo experimentálně stanovit vlastní frekvence, vlastní tvary kmitání a ztrátové činitele pro železniční kolo typu monoblok ve variantě: a) bez akustické tlumící desky, b) s akustickou tlumící deskou. Tento úkol byl předmětem hospodářské smlouvy s podnikem na výrobu dvojkolí Bonatrans a.s., Bohumín. Buzení bylo realizováno elektrodynamickým vibrátorem s různými úrovněmi buzení a kladívkem. Železniční kolo bylo testováno při nalisování v dvojkolí, jež bylo uloženo ve speciálním stojanu. Frekvenční rozsah modální analýzy byl do 6400Hz s krokem 0.25Hz.Dané měření a analýza byla provedena pro všechny identifikovatelné vlastní frekvence s důrazem na identifikaci vlastních tvarů s dvěma až sedmi uzlovými čarami na ploše kola bez uzlové obvodové kružnice. Pro určení vlastních frekvencí a ztrátového činitele příslušných vlastních tvarů byly provedeny modální analýzy pro dané kolo ve všech variantách tlumících desek.
Návrh, vývoj a realizace měření vibrací jedoucího kola metra bez a s přídavným tlumičem
Pešek, Luděk ; Vaněk, František ; Vaněk, Petr ; Cibulka, Jan
Cílem této práce byl návrh, vývoj a realizace měření vibrací (zrychlení) jedoucího kola vozu metra bez a s přídavným tlumičem radiotelemetrickou metodou s čtyřmi měřícími kanály při provozním měření vibrací a hlučnosti. Ve zprávě je popsána metodika měření a způsob dynamické analýzy provozního srovnávacího měření kol metra bez a s přídavnými tlumícím členy při jízdě na různých profilech trati jako oblouk či přímá trať při různých rychlostech a při režimu brždění. Výstupní signály akcelometrů se vysokofrekvenčně přenášely radiotelemetrickou aparaturou vyvinutou v ÚT. Pro digitálně zaznamenané časové průběhy signálů byly vyhodnoceny 1/3 oktávové a časo-frekvenční charakteristiky zrychlení a akustického tlaku pro jednotlivé režimy jízd.
Návrh, vývoj a realizace měření vibrací jedoucího tramvajového kola bez a s přídavným tlumičem
Pešek, Luděk ; Veselý, Jan ; Vaněk, František ; Cibulka, Jan ; Bula, Vítězslav
Cílem této práce byl návrh, vývoj a realizace měření vibrací (zrychlení) jedoucího tram.kola bez a s přídavným tlumičem radiotelemetrickou metodou s čtyřmi měřícími kanály při provozním měření vibrací a hlučnosti. Postup řešení byl rozdělen do čtyř etap: a) návrh, vývoj, laboratorní zkoušky a výroba upravené radiotelemetrické aparatury pro měření na kole tramvaje; b) intalace snímačů a radiotelemtrické aparatury, c) realizace měření vibrací provozních zkoušek na voze KT8D5, d) zpracování měření a zpráva s popisem měřící aparatury a výsledků provozních měření.Ve zprávě je popsána metodika měření a způsob dynamické analýzy provozního srovnávacího měření složených gumo-odpružených tramvajových kol bez a s přídavnými tlumícím členy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 658 záznamů.   začátekpředchozí647 - 656další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.