Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí61 - 70  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Finanční analýza společnosti Komerční pojišťovna, a.s.
Pánková, Hana ; Holečková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Rychlá, Jana (oponent)
Diplomová práce obsahuje finanční analýzu společnosti Komerční pojišťovna, a.s. zpracovanou za období 2005 - 2010. Cílem práce je teoretické a následně praktické zpracování finanční analýzy komerční pojišťovny. V teoretické části jsou popsány jednotlivé fáze a metody finanční analýzy. Praktická část obsahuje analýzu finanční situace společnosti a její srovnání s odvětvím.
Faktoring jako moderní nástroj financování obchodní činnosti ve firmě Kuboušek, s.r.o.
Siegelová, Michaela ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Zmrhalová, Alena (oponent)
Bakalářská práce "Faktoring jako moderní nástroj financování obchodní činnosti ve firmě KUBOUŠEK s.r.o." pojednává o vhodnosti přechodu ze současného modelu financování obchodní činnosti firmy pomocí kontokorentního úvěru na model financování pomocí faktoringu. Dále se zabývá volbou vhodného bankovního domu jako partnera pro zavedení tohoto způsobu financování obchodní činnosti firmy. Závěry týkající se vhodnosti použití factoringu ve srovnání s vhodností použití kontokorentního úvěru jsou obecné a použitelné nejen pro firmu KUBOUŠEK s.r.o., ale také pro jiné obdobné společnosti řešící stejnou otázku volby způsobu financování své obchodní činnosti. Závěry týkající se volby vhodného bankovního domu jsou specifické pro zkoumanou firmu, s časovým omezením pro rok 2009, ke kterému jsou platné nabízené podmínky jednotlivých bank. V práci je podrobně vysvětlen princip fungování factoringu. Jsou zde uvedeny jednotlivé typy faktoringu, které jsou v současnosti na českém trhu nabízeny, a jsou zde objasněny obecné výhody i nevýhody použití jednotlivých druhů faktoringu. Dále je v práci vysvětlen princip fungování kontokorentního úvěru, který v současnosti zkoumaná firma používá, i zde jsou uvedeny jeho obecné výhody a nevýhody při použití. Následuje srovnání variant nabízených faktoringů ve zvolených bankách působících v České republice. Z tohoto srovnání je zvolena jedna varianta factoringu a jeden bankovní dům, který je vybrán jako nejvýhodnější. Hlavním cílem práce, je srovnání v současnosti používané varianty kontokorentního úvěru a zvolené nejvýhodnější nabídky factoringové služby u vybrané banky, kterou by firma KUBOUŠEK s.r.o. mohla využít.
Audit komerční pojišťovny
Vyoralová, Kateřina ; Bokšová, Jiřina (vedoucí práce) ; Štefánik, Ivan (oponent)
Diplomová práce podává přehled o auditu komerčních pojišťoven v rozdělení na teoretickou a praktickou část. Teorie je zaměřena na představení auditu v jeho obecné rovině, na pojistný trh a na právní regulaci v odvětví pojišťovnictví. Praktická část se věnuje vybraným problémům auditu předepsaného hrubého pojistného, technických rezerv, finančního umístění a závazků z pojistných plnění. Smyslem diplomové práce je především zdůraznění nezastupitelného významu auditu komerčních pojišťoven, jakožto garanta nezkreslenosti účetních výkazů.
Finanční analýza pojišťovny
CINKOVÁ, Zdeňka
Cílem této práce bylo zpracovat finanční analýzu a prakticky ji využít na vybraných pojišťovacích subjektech. Hodnoceny byly tři největší pojišťovny působící na české trhu. Jednalo se o Českou pojišťovnu, pojišťovnu Kooperativa a Allianz. Analýza pojišťoven byla sestavena na základě specifických ukazatelů používaných pro hodnocení finančního zdraví komerčních pojišťoven. Informace pro sestavení finanční analýzy byly čerpány z výročních zpráv pojišťoven. Podkladem byla především rozvaha a výkaz zisku a ztrát. V celkovém hodnocení se pak potvrdilo, že Česká pojišťovna je leadrem trhu s naprostou převahou. Druhá největší pojišťovna Kooperativa v mnoha ukazatelích vykázala horší výsledky než pojišťovna Allianz. Všechny pojišťovny prokázaly velmi dobré finanční řízení a stabilní postavení na trhu.
Finanční analýza Hasičské vzájemné pojišťovny
Vaňková, Markéta ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Daňhel, Jaroslav (oponent)
Předmětem diplomové práce je finanční analýza Hasičské vzájemné pojišťovny během let 2004 až 2008. Diplomová práce se skládá ze dvou částí- teoretické a praktické. Teoretická část popisuje vhodné metody finanční analýzy komerční pojišťovny. Na základě specifik pojišťovací činnosti jsou vybrány ukazatele typické pro pojišťovny. Praktická část diplomové práce se zaměřuje na aplikaci vybraných metod finanční analýzy na Hasičskou vzájemnou pojišťovnu.
Strategie a řízení obchodní činnosti komerční pojišťovny
Lahovský, Ondřej ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce)
Tématem této práce je "Strategie a řízení obchodní činnosti komerční pojišťovny". Úvod práce je věnován vztahu jednotlivých segmentů marketingu na budování vztahu s potencionálním zákazníkem. V návaznosti na marketing jsou určovány jednotlivé distribuční kanály. Následující část představuje jednotlivé prodejní kanály, které jsou v současnosti využívány pojišťovnami k distribuci pojistných produktů. Je zde také zobrazen vztah jednotlivých produktů v návaznosti na jeho provizní nákladovost pro pojišťovnu. Závěr práce je věnován závislosti distribučního kanálu na složitost pojistného produktu, jelikož tento vztah je jedním z hlavních faktorů určujících budoucí prodejní síť. V neposlední řádě je zmíněn možný budoucí vývoj těchto distribučních cest.
Finanční analýza pojišťovny Kooperativa
Dosedělová, Radka ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Daňhel, Jaroslav (oponent)
Předmětem diplomové práce je finanční analýza pojišťovny Kooperativa za období let 2004 až 2008. Finanční analýza je vypracována z veřejně dostupných informací, které má externí uživatel k dispozici. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou popsány teoretické aspekty finanční analýzy pojišťovny, specifické činnosti pojišťoven a ukazatele používané ve finanční analýze pojišťoven. Ve druhé, praktické části, je provedena finanční analýza pomocí postupů a ukazatelů popsaných v teoretické části. Na závěr jsou shrnuty výsledky práce.
Volba marketingové strategie komerční pojišťovny
Floriánová, Ivana ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice marketingu v pojišťovnictví. Rozebírá specifické vlastnosti marketingu v tomto oboru. Poukazuje na nezbytnost volby správné marketingové strategie komerčních pojišťoven. Popisuje situaci na českém pojistném trhu, přičemž analyzuje nejpopulárnější strategie, v současnosti využívané několika komerčními pojišťovnami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí61 - 70  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.