Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí61 - 64  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Kašpar, Michael ; Koplík, Petr (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje návrhu podnikatelského záměru na založení společnosti SportHC s.r.o., která bude prodávat sportovní vybavení prostřednictvím jak kamenné prodej, tak i internetového obchodu. Práci budu zpracovávat ve třech částech. V první části se zaměřím na teoretická východiska práce vhodná pro podnikatelský záměr. Ve druhé analytické části se zaměřím na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a ve třetí praktické části se budu snažit dosavadní poznatky z teoretické a analytické části uvést do realizovatelného podnikatelského plánu.
Prodeje jmen sportovních arén a stadionů
Hovorka, Jakub ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Má diplomová práce se zabývá jedním z příjmů sportovních arén a stadionů, který je znám pod názvem naming right. Tímto termínem se označuje spolupráce vlastníka sportovního zařízení se soukromou společností, jíž je za poplatek pronajímáno jméno stadionu nebo arény. V úvodní části práce zasazuji naming rights mezi ostatní zdroje příjmů sportovních zařízení. V dalších kapitolách analyzuji nejvyšší fotbalové a hokejové soutěže ve sportovně a ekonomicky vyspělých zemích světa. Následuje dotazníkové šetření týkající se situace naming rights v České republice. Na základě výsledků tohoto šetření porovnávám naming rights u nás a v analyzovaných zemích.
Analýza práce s fanoušky HC Pardubice
Ľuptovský, Vít ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat faktory ovlivňující návštěvnost sportovních utkání HC Pardubice s důrazem na práci s fanouškem jako jednoho z předpokládaných faktorů návštěvnosti. V teoretické části se práce věnuje teoriím, které se dané problematiky týkají. Konkrétně poptávce po sportu a jejím determinantům, teorii sportovního produktu a definování sportovního fanouška. V praktické části je nejprve charakterizován klub. Následující kapitola analyzuje faktory, které ovlivňují návštěvnost tohoto klubu, s cílem určit význam jednotlivých faktorů. Další kapitola analyzuje práci s fanouškem, kdy je pozornost věnována sportovnímu produktu klubu, jeho ceně, podpoře prodeje a dalším prvkům marketingu klubu. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny o výsledky dotazníkového šetření mezi fanoušky HC Pardubice, které se k dané problematice vztahují. Na závěr je provedeno shrnutí poznatků, zhodnocení práce s fanouškem klubu a jsou popsány možné kroky pro rozvoj a zkvalitnění oblasti práce s fanouškem klubu.
Finanční analýza hokejového klubu
Kalkantová, Adéla ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Ščiklin, Alexandr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je finanční analýza extraligového hokejového klubu HC Sparta Praha a.s. . Teoretická část se věnuje předmětu finanční analýzy, uživatelům finanční analýzy, zdrojům infomací, metodám používaným při zpracování finanční analýzy a aspektům sportovního odvětví. Praktická část aplikuje metody z teoretické části na konkrétní hodnoty a výsledky jsou porovnány s celým odvětvím a extraligovým hokejovým klubem HC MOELLER Pardubice. Odlišnosti podnikání ve sportu se odráží ve výsledcích. Tato práce by měla zhodnotit hospodaření tohoto klubu a objasnit příčiny zadlužování českých klubů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí61 - 64  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.