Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6,095 záznamů.  začátekpředchozí6086 - 6095  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.29 vteřin. 

Podpora EU při zavádění nových metod vzdělávání v MŠ a SPC v Jihlavě (projekt Evropské trendy ve vzdělávání I.)
STECULOVÁ, Mária
Práce se zabývá problematikou využívání speciálně pedagogických alternativních metod ve vzdělávání, které současně můžeme považovat za trendy v předškolním vzdělávání. V teoretické části jsou uvedeny jednotlivé terapie a jejich stručný odborný popis. Tyto terapie byly stěžejní v projektu, který byl realizován v MŠ a SPC na Demlově ulici v Jihlavě. Praktická část práce vychází z kvalitativního výzkumu zaměřeného na zjištění efektivity projektu. Záměrem bylo zjistit, jak oslovené cílové skupiny (rodiče, pedagogové a terapeuti) vnímají význam terapií nabízených prostřednictvím projektu "Evropské trendy ve vzdělávání". Odpovědi respondentů v závěru dotazníkového šetření podpírají názor, že využívání alternativních metod či jejich prvků v předškolním vzdělávání je prospěšné a efektivní a děti se speciálně vzdělávacími potřebami pomocí nich dosahují lepších výsledků.

Kritéria, jejichž splnění musí prokázat projekt stavební konstrukce
Fischer, Ondřej
Každá inženýrská konstrukce musí splňovat dva základní požadavky: být bezpečná a pro svůj účel použitelná. Zatímco na bezpečnost je obvykle kladen značný důraz – normy předepisují podrobně zatížení, často i typy konstrukce, způsoby výpočtu a přípustná namáhání různých materiálů, na posouzení použitelnosti má projektant podstatně méně podkladů, tedy záleží často na jeho vlastní iniciativě, na inženýrském rozhledu a zkušenosti. Při tom důsledky selhání v této oblasti celého díla mohou sice být méně katastrofální, ale neméně nepříjemné, věcně i morálně. V dalším jsou uvedeny některé příklady.

Posudek použitelnosti systémů v metodě SBRA
Fischer, Ondřej ; Marek, Pavel
Simulační metoda posuzování spolehlivosti (SBRA) se osvědčila pro poměrně jednoduché konstrukce, ale současný vývoj programového vybavení umožňuje její použití i pro složitější konstrukce, jako např. rámy, roste ovšem při tom počet vstupních a výstupních parametrů. Parametry týkající se bezpečnosti jsou obvykle snáze dosažitelné v normách a předpisech, ale kriteria pro použitelnost si musí často určit sám projektant. Některé příklady jsou uvedeny v příspěvku.

Ochrana spotřebitele ve finančních službách v České republice
Liebich, Lukáš ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Zatočil, Jiří (oponent)
Práce popisuje současnou situaci v oblasti ochrany spotřebitele na finančním trhu. Rozebírá vývoj v posledních letech, vliv státní regulace a také nestátní instituce, které se ochranou spotřebitele zabývají. Podrobně je pak popsána situace ve finančním zprostředkování, včetně uvedení konkrétních příkladů z poradenské praxe.

Projekt na vzdelavanie a rozvoj ludskych zdrojov
Dobrocká, Diana ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Bakalarska praca pojednavajuca o dolezitosti rozvoja a vzdelavania ludi v konkretnej spolocnosti. Vseobecne praktiky uzivane vo svete na vzdelavanie a rozvoj ludskych zdrojov a ich nasledne uplatnenie v konkretnej firme za konkretnych podmienok. Popis vzdelavania a rozvoja ludskych zdrojov na zaklade vypracovaneho projektu.Hodnota ludskych zdrojov a ich prinos pre firmu, ako zaver projektu.

Propagační projekt vybrané sportovní akce
Šikolová, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Práce popisuje postup stanovení propagačního projektu Mistrovství světa v klasickém lyžování 2009 pro předem zvolenou cílovou skupinu. Práce je pojata jako dopuručení nebo návod pro sestavení propagačního projektu pro podobné akce. Práce je vypracována po jednotlivých bodech propagačního projektu, tj. cíl, cílová skupina, poselství, média, propagační prostředky, harmonogram a rozpočet. V práci je použit dotazníkový výzkum.

Vybrané časti marketingového plánu pre nový investičný projekt
Gula, Michal ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Durkoš, Jozef (oponent)
Úlohou práce je vypracovať vybrané časti marketingového plánu pre novo vznikajúci investičný projekt na Slovensku. Na základe voľby a hodnotenia kritérií má autor za cieľ vybrať tri vhodné lokality pre výstavbu kogeneračnej jednotky na výrobu energie z biomasy, ktoré potom doporučí investorovi, ako najvhodnejšie. Ďalšie časti práce sa venujú návrhu prezentácie a štúdie uskutočniteľnosti.

Možnosti využití financování z fondů Evropské unie vybranou obcí
NETRDOVÁ, Michaela
Ve své diplomové práci se zaměřuji na možnosti čerpání finančních prostředků z fondů Evropské unie pro obec Ocmanice. Celá práce je rozdělena na 2 části, teoretickou a praktickou. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky týkající se hlavně obcí, regionů, regionální politiky a dotací. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku vybrané obce Ocmanice, pomocí provedení SWOT analýzy jsou zde vymezeny možnosti rozvoje obce, dále jsou zde popsány jednotlivé operační programy, ze kterých by obec Ocmanice mohla čerpat finanční podporu a uvedeny konkrétní příklady jejich využití. V závěru práce je navržen projekt na výstavbu splaškové kanalizace a ČOV financovaný z programu rozvoje venkova. Celá práce může sloučit jako metodická příručka pro čerpání dotací pro obce do 500 obyvatel.

Projekt GAMMA - Přehled činností za období duben - červen 2012
Konár, Ondřej ; Brabec, Marek ; Kasanický, Ivan ; Malý, Marek ; Pelikán, Emil
Zpráva obsahuje přehled činností v projektu GAMMA pro RWE GasNet, s.r.o. za období duben až červen 2012. Jeho součástí je popis provedených prací spolu s výsledky analýz a doporučeními pro další postup. Je popsáno změněné zadání projektu a uveden návrh metodiky identifikace lokalit pro osazování inteligentním měřením. Dále jsou uvedeny výsledky analýz provedených za účelem identifikace podezřelých odečtů.

Uvedení nové značky na český trh
Hulínová, Kateřina ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Dusil, Roman (oponent)
Tématem práce je uvedení nové značky profesionální vlasové kosmetiky, značky Redken, na český trh. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem a značkou. Praktická část nejdříve představuje společnost L'Oréal, vlastníka značky, a poté strategii plánovaného uvedení. Důraz je zaměřen na marketinogvý mix, positioning značky a hlavní body strategie. V závěru je zhodnocení představeného projektu.