|
Analýza a hodnocení konkurenční situace na trhu internetových služeb
Macháčková, Pavla ; Malý, Václav (advisor) ; Liptáková, Petra (referee)
Diplomová práce na téma Analýza a hodnocení konkurenční situace na trhu internetových služeb se v teoreticko-metodologické části zabývá strukturální analýzou odvětví, strategiemi hledání konkurenční výhody a měřitelností konkurenční výhody. V praktické části se práce zabývá trhem ICT, především pak trhem vysokorychlostního internetu. V práci čtenář nalezne analýzu konkurenční situace na trhu z pohledu společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. V závěru jsou formulována doporučení pro zlepšení zákaznické zkušenosti a pro upevnění konkurenčního postavení na trhu společnosti Telefónice O2 Czech Republic.
|
|
Uvedení nové značky na český trh
Hulínová, Kateřina ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Dusil, Roman (referee)
Tématem práce je uvedení nové značky profesionální vlasové kosmetiky, značky Redken, na český trh. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem a značkou. Praktická část nejdříve představuje společnost L'Oréal, vlastníka značky, a poté strategii plánovaného uvedení. Důraz je zaměřen na marketinogvý mix, positioning značky a hlavní body strategie. V závěru je zhodnocení představeného projektu.
|
| |
| |
|
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sjezdových lyží
Ptáčková, Blanka ; Koudelka, Jan (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Analyzování potřeb, přání a postojů zákazníků přináší cenné informace, potřebné pro vývoj nových výrobků, zdokonalování jejich vlastností, určování cen, způsobů propagace a forem distribuce. Cílem této diplomové práce je dospět k určitým závěrům o rozhodování spotřebitele při nákupu sjezdových lyží a identifikovat jeho jednotlivé kroky. Výzkum kupního rozhodovacího procesu spotřebitele na tomto trhu je založen na písemném dotazování. Získané výsledky z dotazníkového výzkumu jsou v práci zpracovány a interpretovány.
|
|
Business Evaluation of the company Mondi Packaging Békescsaba Kft
Sopková, Martina ; Šimáňová, Pavla (advisor) ; Jetmarová, Barbora (referee)
Cieľom diplomovej práce je nájsť výslednú hodnotu spoločnosti Mondi Packaging Békescsaba Kft. použitím výnosovej metóda DCF Entity. Ocenenie pozostáva zo 7 tematických celkov, pričom ich následnosť je na základe logickej postupnosti. Hodnotený je v prvom rade trh, na ktorom sa spoločnosť nachádza, spoločne s predpokladaným vývojom spoločnosti na tomto trhu. Následne diplomová práca pojednáva o finančnej situácii podniku. Pred finálnym ocenením venujem pozornosť tzv. generátorom hodnoty, ich charakteristike a predpokladanému vývoju v prognózovanom obdobím. Vyústením predchádzajúcich krokov je výsledný finančný plán spoločne so stanovením diskontnej miery. Posledná kapitola je venovaná záverečnému oceneniu spoločnosti.
|
| |
| |
| |
|
Marketing strategies of Austrian investment companies in the Czech market
Kičmerová, Kateřina ; Malý, Josef (advisor) ; Bílková, Jana (referee)
Práce zkoumá působení zahraničních investičních společností na českém trhu. Hodnotí nejen proces vstupu rakouských investičních společností na český trh, ale i množství alokovaných zdrojů, konkurenční výhody a formy vstupu na trh. Dále je v práci analyzována současná situace na trhu podílových fondů, marketingová strategie rakouských investičních společností a jejich marketingový mix. Důraz je kladen především na hodnocení základního produktu, možnosti jeho adaptace, distribuční cesty a jejich řízení a specifické vlastnosti služeb. Práce shrnuje možnost vzniku strategických oken v oblasti kolektivního investování v ČR a schopnost rakouských investičních společností tento potenciál využít.
|