Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 511 záznamů.  začátekpředchozí510 - 511  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Clickstream Analysis
Kliegr, Tomáš ; Rauch, Jan (vedoucí práce) ; Berka, Petr (oponent)
Thesis introduces current research trends in clickstream analysis and proposes a new heuristic that could be used for dimensionality reduction of semantically enriched data in Web Usage Mining (WUM). Click-fraud and conversion fraud are identified as key prospective application areas for WUM. Thesis documents a conversion fraud vulnerability of Google Analytics and proposes defense - a new clickstream acquisition software, which collects data in sufficient granularity and structure to allow for data mining approaches to fraud detection. Three variants of K-means clustering algorithms and three association rule data mining systems are evaluated and compared on real-world web usage data.
Model pro ohodnocení bonity klienta v pojišťovně
Píška, Vladimír ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Slánský, David (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení bonity klienta v české komerční pojišťovně. Skládá se ze dvou hlavních logických celků ? přípravy teoretického modelu bonity klienta a jeho praktického ověření na reálných datech jedné české pojišťovny. Příprava modelu bonity klienta se přidržuje postupu popsaného v metodice CRISP-DM. Postupně jsou prozkoumány současné způsoby sledování bonity klientů v českém bankovním i nebankovním sektoru a je rozebrán způsob určování bonity klienta v amerických pojišťovnách. Následuje samotné sestavování modelu bonity klienta v pojišťovně. Nejdříve jsou nalezeny oblasti ke sledování a z těchto oblastí jsou vybrány vhodné ukazatele bonity klienta. Přípravu modelu uzavírá nastavení vah u jednotlivých ukazatelů a popis sledovaných kategorií bonity klienta. Druhý logický celek se zabývá aplikací připraveného modelu bonity klienta v praxi. Popsána je fyzická architektura řešení, příprava datové základny, použitá skóringová aplikace a převedení modelu bonity klienta do této aplikace. Dalšími popsanými kroky jsou testování modelu na vzorku dat a na kompletním portfoliu klientů spolupracující pojišťovny. Výsledky jsou analyzovány a zobrazeny v grafech. Poté jsou obdržené výsledky porovnávány s očekávanými výsledky. Diplomová práce končí diskuzí k využití bonity klienta v reálných procesech pojišťovny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 511 záznamů.   začátekpředchozí510 - 511  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.