Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 51 záznamů.  začátekpředchozí51 - 51  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Behaviorální cílení reklamy na internetu
Uhrová, Kateřina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza situace behaviorálního cílení na českém internetovém trhu, posouzení jeho potenciálu do budoucna a zhodnocení efektivnosti behaviorálně cílené reklamy na českém trhu. V teoretické části se diplomová práce zabývá internetovým reklamním trhem, mediálním plánováním, vysvětlením vybraných metod cílení reklamy a detailním popisem behaviorálně cílené reklamy, včetně tématu ochrany soukromí uživatelů na internetu. V praktické části je provedena analýza behaviorálního cílení reklamy na českém internetovém trhu prostřednictvím expertních rozhovorů a zhodnocení efektivity behaviorálního cílení na konkrétním příkladu reklamní kampaně vybrané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 51 záznamů.   začátekpředchozí51 - 51  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.