Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení projektu výstavby
Šrotová, Zuzana ; Zouhar, Petr (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje základní postupy z oblasti řízení projektu výstavby. Pro lepší pochopení postupů zde vysvětluji i pojmy, které jsou v této práci obsažené. Cílem práce je seznámit se s konkrétními postupy a metodami řízení projektu v průběhu realizace stavební zakázky.
Financování stavební zakázky z veřejných zdrojů
Bujnošková, Iva ; Ščevík, Vojtěch (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na veřejné stavební zakázky a možnosti jejich financování. Teoretická část popisuje veřejné zakázky a zdroje financování z pohledu investora. Tato část obsahuje také informace o finančním řízení projektu a vazbě na evropský a státní rozpočet. V praktické části je na konkrétním případě vypracovaný finanční plán z pohledu investora.
Finanční plán stavební zakázky
Kašová, Michaela ; Hroníková, Marta (oponent) ; Hejduková, Amálie (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je finanční plán stavební zakázky. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy stavební zakázka, vlastní zdroje financování, cizí zdroje financování, dotace, příprava stavební zakázky, finanční plánování a realizace stavební zakázky. V praktické části je popsána stavební zakázka, investor a hlavní dodavatel. Dále je zde sestaven časový harmonogram, měsíční náklady, zdroje financování a finanční plán, který je cílem práce.
Nabídková cena stavební zakázky
Vitásek, Stanislav ; Galatíková, Milada (oponent) ; Marková, Leonora (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá nabídkovou cenou pro revitalizaci panelového domu financovaného ze soukromých zdrojů investora. Pro sestavení nabídkové ceny se využije položkového rozpočtu a aplikováním rozhodovací matice se zjistí kvalita použitých materiálů pro revitalizaci. Konkrétně se zkoumá kvalita zateplovacího systému a oken. Cílem práce je nabídnout investorovi co nejkvalitnější variantu a její případnou alternativu s nejlepším poměrem ceny k technickým vlastnostem pro revitalizaci panelového domu.
Řízení stavební zakázky
Zedníček, Michal ; Adam, Petr (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce se zabývá procesem řízení a organizace stavební zakázky. V konkrétním stavebním podniku XYZ analyzuje průběh a organizaci stavební zakázky ve všech jejich fázích. Představuje stavební firmu OHL ŽS, a.s. a konkrétní stavbu, kterou realizovala. Definuje problémy, které stavbu provázely po dobu její realizace a možné návrhy řešení těchto problémů.
Řízení zakázky ve stavebním podniku
Pytlíčková, Kateřina ; Hlučil, Jiří (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Moji bakalářskou práci jsem si rozdělila na dvě části – teoretickou a praktickou. Cílem mé práce je ukázat způsob řízení zakázek v konkrétní stavební firmě. Chtěla bych popsat dvě různé zakázky a porovnat na nich způsob výběrového řízení, formu zpracování určitých dat, smluvní ujednání nebo potřebné prostředky.
Analýza nákladů na soukromé stavební zakázce
Švára, Karel ; Peštuková, Michaela (oponent) ; Hromádka, Vít (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou nákladů na stavební zakázce, které vznikají při její realizaci. Teoretická část je věnována charakteristice pojmu stavební zakázka, popisuje její druhy, rozdělení, fáze výstavby a možnosti financování. Dále jsou popisováni účastníci výstavby, pojem náklad a možnosti členění nákladů. V praktické části je provedena analýza nákladů jednotlivých měsíců výstavby a roztřídění nákladů podle účelu jeho vynaložení na konkrétní stavební zakázce, kterou je rodinný dům postavený v roce 2005.
Řízení průběhu zakázky ve firmě Stavcent, a.s.
Streitbergová, Pavla ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá teorií řízení průběhu stavební zakázky. Jak probíhá zakázka v současnosti je ukázáno na praktickém příkladu ze stavební společnosti Stavcent, a.s. Cílem práce je zmapování procesu průběhu stavební zakázky a navržení možných inovací v oblasti řízení zakázek. Práce je členěna standardním způsobem na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části je úvod do problematiky. Praktická část nejprve představuje společnost Stavcent, a.s. Dále popisuje jednotlivé fáze stavební zakázky, počínaje její evidencí, přes přípravu nabídky, rozpočtu, harmonogramu, výběr a hodnocení dodavatelů a subdodavatelů, řízení zásob, až po konečnou fakturaci. Závěr praktické části se věnuje možným inovacím v řízení zakázek.
Účetní zobrazení smluv o zhotovení
Vondráček, Pavel ; Krupová, Lenka (vedoucí práce) ; Janhuba, Miloslav (oponent) ; Feketeová, Renáta (oponent)
Smlouva o zhotovení je definována jako smlouva sjednaná za účelem výstavby aktiva nebo takového souboru aktiv, který je vzájemně propojen nebo závislý z hlediska návrhu, technologie a funkce či jeho konečného účelu nebo použití. Na základě těchto smluv jsou realizovány různé typy projektů od jednoduchých až po velmi rozsáhlé (např. vybudování rafinérie). Tato smlouva má několik charakterických rysů. Mezi hlavní patří řešení tvořeného přesně podle přání zákazníka, který může ovlivnit základní strukturální prvky požadovaného aktiva. V průběhu realizace projektu dochází často ke změnám plánů. Změny jsou iniciovány jak zákazníkem, tak i společností. Zákazník provádí kontrolu již provedených prací, schvaluje a přebírá hotové části díla. Často má vlastnická práva k nedokončenému dílu, zejména pokud realizace probíhá na místě jím určeném. Zákazník bývá povinen provádět v průběhu realizace platby podle podmínek určených ve smlouvě. Realizace smlouvy zasahuje do dvou a více účetních období. Základní otázkou účetního zobrazení smluv o zhotovení je, jak mají být výnosy a náklady smlouvy vykazovány v jednotlivých obdobích realizace zakázky. V prvním kroku je určena výše vykazovaných výnosů, k nim jsou následně přiřazeny náklady. Výše vykázaných výnosů a nákladů předurčuje smlouvy zobrazení v rozvaze. Historicky se vyvinuly čtyři způsoby zobrazení smluv o zhotovení: metoda kompletní zakázky, vykazování výnosů ve výši nákladů, metoda procenta dokončení a vykazování podle fakturace. Základním principem metody kompletní zakázky je vykazovat výnosy až když jsou jisté, tj. v období dokončení zakázky. V průběhu realizace zakázky nevstoupí do výsledku hospodaření žádné výnosy ze smlouvy ani náklady smlouvy. V plné výši jsou pak vykázány až v období, kdy je zakázka dokončena. Z toho vyplývá hlavní nevýhoda této metody. Hodnoty vykazované v jednotlivých obdobích realizace zakázky jsou nesrovnatelné. Na druhou stranu má tato metoda nesporně velkou výhodu v tom, že se vykazované hodnoty zakládají na skutečnosti a proto jsou přesné a těžko manipulovatelné. Základní myšlenkou vykazování výnosů ve výši nákladů je vykazování zisku až v okamžiku, kdy je jisté, že ho bylo dosaženo, a jeho výše je přesně známa. To nastává až po dokončení celé zakázky. Nevýhodou tohoto přístupu je nesrovnatelnost výnosů mezi obdobími. Jejich rozkolísanost je ale mnohem nižší než u metody kompletní zakázky. Náklady jsou mezi obdobími plně srovnatelné. Výhodou je, že vykázaný zisk je jistý. Základním principem metody procenta dokončení je vykazování příslušné části výnosů, nákladů i zisku již v průběhu realizace zakázky v závislosti na pokroku dosaženém v její realizaci. Hlavní nevýhodou této metody je závislost vykazovaných hodnot na odhadech. Velkou výhodou je srovnatelnost zveřejňovaných údajů mezi obdobími. Vykazování podle fakturace nemá na rozdíl od ostatních hlubší teoretický základ. Výnosy uznávány podle výše uplatňovaných nároků na odměnu, přesněji řečeno podle fakturace částí zakázky. K nim jsou přiřazeny náklady. Zásadní nevýhodou tohoto způsobu vykazování je snadná ovlivnitelnost výše vykazovaných výnosů i nákladů společností. V ekonomicky stejných situacích lze vykazovat velmi rozdílné hodnoty. Z pohledu uživatelů finančních výkazů je preferována metoda procenta dokončení z důvodu srovnatelnosti vykazovaných hodnot mezi obdobími. Za to jsou ochotni přijímat riziko úmyslně či neúmyslně vytvořených špatných odhadů. 24.6.2010 byl zveřejněn návrh standardu výnosy ze smluv se zákazníky. Nový standard nahradí IAS11. Má jiný přístup k vykazování výnosů ze stavebních smluv, což ale nemusí vést k vykazování významně odlišných částek. Lze očekávat, že s jeho uvedením do praxe bude spojena řada obtíží. Řada společností bude muset upravit svůj účetní software.
Smlouvy o zhotovení ve světově uznávaných účetních systémech
Jančíková, Hana ; Krupová, Lenka (vedoucí práce) ; Vašek, Libor (oponent)
Práce se zabývá problematikou zobrazení smlouv o zhotovení ve světově uznávaných účetních systémech. Jde především o nastínění základních principů úpravy smluv o zhotovení Mezinárodními standardy účetního výkaznictví (IFRS), konkrétně standardem IAS 11. V případě odlišného postupu je uveden rozvněž přístup US GAAP. Praktická část práce se věnuje zhodnocení reálných výkazů společností vykazujících dle IFRS, zda dostávají požadavkům na obsah zveřejňovaných informací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.