Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí5 - 14další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizuální programování robotických aplikací
Ling, David ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozšířením funkcionality systému ARTable, který je postavený na frameworku ROS. V rámci práce bylo rozšířeno uživatelské rozhraní tak, aby bylo možné vytvářet nové nebo upravovat stávající programy pro robota PR2 přímo na dotykovém stole. Veškerá rozšíření jsou implementována v jazyce Python za využití frameworků ROS a Qt. Rozšíření je plně funkční a propojené se zbytkem systému ARTable.
Hra využívající projekce na dotykový stůl
Kovaľan, Patrik ; Hradiš, Michal (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Táto práca je o využití interaktívneho stola ARTable pre hranie kartovej hry Poker. Výsledkom práce je aplikácia, ktorá je premietaná na plochu stolu a ovládaná pomocou dotykovej plochy. Medzi komponenty tohto systému patri aj robotická ruka , kamera, dotykova plocha a projektor. Robotická ruka je zodpovedná za premiestňovanie kariet. Kamera karty skenuje a zobrazuje na hraciu plochu. Aplikácia slúži na prepojenie digitálneho a reálneho sveta. 
Desková hra v rozšířené realitě na dotykovém stole
Helešicová, Aneta ; Hradiš, Michal (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím interaktivního stolu ARTable pro hraní komplikované deskové hry. Jejím výsledkem je promítané uživatelské rozhraní pro hru World of Warcraft Desková hra s ovládáním skrze dotykovou plochu v jazyce C++.
Rozšířená realita pro deskové hry
Bačovčin, Juraj ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá realizáciou vybranej spoločenskej hry pre interaktívny stôl. Jej cieľom je navrhnúť, implementovať a otestovať aplikáciu s rozhraním, ktorého účelom je dosiahnutie čo najpozitívnejšej používateľskej skúsenosti bez straty kľúčových aspektov definujúcich hranie stolových hier. Výsledný program je spustiteľný v pracovnom priestore ARTable3, umožňujúcom premietanie obrazu na dotykovú plochu a snímanie udalostí z jej povrchu v reálnom čase. Bol podrobený riadnemu funkcionálnemu a používateľskému testovaniu, takže ho je možné považovať za plne funkčný a pripravený na prípadné rozšírenia navrhované v záverečných častiach tejto práce.
Automatické testování uživatelských rozhraní
Meluzín, Vojtěch ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řešením problému automatického testování uživatelského prostředí pro systém ARTable, který je tvořen pomocí frameworku ROS. Zvolený problém jsem vyřešil tvorbou rozšíření pro testovací nástroj. Rozšíření s názvem ARTBot nám umožňuje simulaci uživatelské interakce. Můžeme ho tak spolu s testovacím nástrojem využít k automatickému testování grafického rozhraní ARTable aplikací. V této práci nalezneme navrh, popis implementace a způsob testování ARTBota.
Rozšířená realita pro ARTable s See-through brýlemi
Adam, Róbert ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca bola vytvorená počas môjho štúdia na fakulte informačných technológií Vysokého učení technického v Brne. Práca sa zaoberá rozšírenou realitou, vývojovým prostredím Unity a systémom ARTable. V teoretickej časti je obsiahnutá literatúra z oblasti histórie a použiteľnosti rozšírenej reality. Ďalej čo je to rozšírená realita a na akom princípe pracuje snímanie okolitého sveta. V praktickej časti sa práca zameriava na integráciu okuliarov Vuzix do Unity. Aplikácia dokáže na základe informácií poskytnutých od ARTable vykresliť do okuliarov rôzne údaje o objektoch nachádzajúcich sa na stole. Práca zahrňuje návrh riešenia a spôsob implementácie aplikácie. Na záver práca zahrňuje testovanie aplikácie a výsledok práce.
Interakční metody pro pokročilé ovládání robotického ramene
Vida, Juraj ; Kapinus, Michal (oponent) ; Materna, Zdeněk (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá rozšírením funkcionality systému ARTable, ktorý je postavený na princípoch zjednodušeného programovania robotov. Tieto princípy majú za cieľ uľahčiť interakciu človeka s robotom. Pridáva novú inštrukciu, ktorá umožňuje naučiť robota ukladať objekty rovnakého typu, napríklad do krabice. Podporu novej inštrukcie tvoria dve časti (i) rozšírenie grafického užívateľského rozhrania a (ii) rozšírenie samotnej funkcionality robota. Rozšírenia sú implementované v jazyku Python s využitím framework-u Qt, robotieho operačného systému (ROS) a framework-u MoveIt!. Rozšírenie je plne funkčné, za predpokladu obmedzenia generovania úchopov len na y-ovej osi.
Webové rozhraní pro vizuální programování robota
Vích, Štěpán ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem, návrhem a testováním webového uživatelské rozhraní. Toto rozhraní vytváří robotické programy v jazyce Python pro robota PR2 a systém ARTable vyvíjený na VUT FIT v Brně. Rozhraní je navrženo tak, aby jej mohli používat i méně zkušení programátoři a lidé s netechnickým zaměřením. Při návrhu se používá technika vizuálního programování, při které vzniká výsledný kód. Při implementaci se využívá již vytvořené platformy podporující vizuální programování jako je např. Blockly, které celou implementaci značně zjednodušují.
Automatické testování uživatelských rozhraní
Meluzín, Vojtěch ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řešením problému automatického testování uživatelského prostředí pro systém ARTable, který je tvořen pomocí frameworku ROS. Zvolený problém jsem vyřešil tvorbou rozšíření pro testovací nástroj. Rozšíření s názvem ARTBot nám umožňuje simulaci uživatelské interakce. Můžeme ho tak spolu s testovacím nástrojem využít k automatickému testování grafického rozhraní ARTable aplikací. V této práci nalezneme navrh, popis implementace a způsob testování ARTBota.
Uživatelské rozhraní pro hru na hrdiny na interaktivním stole
Urban, Šimon ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření uživatelského rozhraní pro hru na hrdiny Dungeons & Dragons pro interaktivní stůl ARTable. K dosažení vhodného řešení bylo využito dvou spolu komunikujících aplikací. První je navržena pro interaktivní stůl pro hráče, druhá je navržena pro desktop a slouží pro správu hry. Výsledné aplikace vedly k urychlení hry a rychlejšímu zaučení nových hráčů. Interaktivní stůl by se mohl stát užitečným nástrojem pro hraní tohoto typu her.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí5 - 14další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.