Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí47 - 56další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Potraviny s chráněným označením původu a s chráněným zeměpisným označením původem z krajů střední Francie (Franche-Comté, Poitou-Charentes, Limousin, Centre, Bourgogne, Pays de la Loire, Ile-de-France).
KOVANDOVÁ, Petra
ANOTACE: Bakalářská práce je zaměřena na téma "Potraviny s chráněným označením původu a chráněným zeměpisným označením, původem z krajů střední Francie." Práce je rozdělena na tři hlavní části. Po stručném nastínění tématu práce bude následovat popis existujících chráněných označení a základní legislativa EU vztahující se na tuto problematiku. Druhou častí práce bude část geografická, kde bude přiblížena poloha střední Francie a objeví se zde přehled a charakteristika krajů této oblasti. Třetí, nejobsáhlejší část práce bude zahrnovat přehled a charakteristiky jednotlivých potravinářských produktů nesoucích chráněná označení. Bakalářská práce obsahuje rozsáhlé resumé ve francouzském jazyce.
Specifika kupniho rozhodovacího procesu spotřebitele u vybranych finančních produktů
Baumruková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Nosková, Veronika (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl postihnout specifika finančních produktů, která v mnohém ovlivňují spotřebitele při jejich nakupování na trhu. V první, teoretické části práce se tak setkáváme s pojmy, jako je nehmotnost, neoddělitelnost nebo například závislá spotřeba finančních produktů. Práce poté tuto specifikaci začleňuje do způsobů chování spotřebitelů na finančních trzích, konkrétně do jejich kupního rozhodovacího procesu. Následně se zaměřuje také na konkrétní situaci na bankovním trhu v Česku, včetně rozložení tržních podílů bankovních domů v odvětví i jejich nabídky běžných účtů, které později podrobněji zkoumá. Praktická část práce zachycuje pomocí primárního výzkumu, provedeného dotazováním českých spotřebitelů bankovních účtů, jakým způsobem tuto službu lidé nejen pořizují, ale i využívají. Tato část je doplněna také kratším sekundárním výzkumem za pomoci dat z databáze MML-TGI. Nakonec jsou na základě předchozích zjištění a výzkumů formulovány závěry v podobě marketingových doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí47 - 56další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.