Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 634 záznamů.  začátekpředchozí443 - 452dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza hodnoty značky společnosti Student Agency
Čalkovská, Eva ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Komárková, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá analyzováním hodnoty značky vybrané společnosti pomocí modelu customer-based brand equity. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů a metod měření hodnoty značky. Praktická část práce je následně věnována analýze jednotlivých determinantů a jejich vlivu na celkovou hodnotu značky.
Ohodnocení značky Mlékárna Olešnice
Dobiáš, Jan
Práce se zabývá stanovením hodnoty značky Mlékárna Olešnice, jakožto podniku působícího v odvětví zpracování mléka a mléčných výrobků. V teoretické části přibližuje autor problematiku oceňování nehmotného majetku, vymezení základních pojmů a moderních způsobů ocenění. Praktická část předkládá výstupy z vnitřního a vnějšího prostředí podniku, definování jeho budoucího ekonomické vývoje a stanovení hodnoty značky pomocí vhodných metod.
Zápis a oceňování ochranné známky
Gillar, Tomáš
Práce se zabývá vymezením vztahu a rozdílů mezi pojmy značka a ochranná známka. Dále vymezením právních, tržních a finančních aspektů ovlivňujících značku, myšleno obecně jako širší pojem a popisem metod určených k ocenění ochranné známky, jako věci nehmotné movité. Praktická část diplomové práce se zabývá aplikací teoretických poznatků s cílem doporučit výběr vhodné metody ocenění pro případnou budoucí ochrannou známku firmy Dlažba, s. r. o.
Vnímání značky
NOSKOVÁ, Simona
Tato Bakalářská práce analyzuje vnímání značky ze strany veřejnosti a zaměstnanců Českosovenské obchodní banky. Výsledky výzkumu jsou prezentovány pomocí sémantického diferenciálu a srovnány s předem stanovenými hypotézami. Závěr práce obsahuje vyvrácení nebo potvrzení daných hypotéz a návrhy na zlepšení vnímání značky.
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
MICHLÍKOVÁ, Michaela
Tato bakalářská práce pojednává o problematice privátních značek, konkrétně o jejich postavení na trhu. Hlavním cílem je navrhnout vhodné doporučení pro rozvoj privátních značek vybraného maloobchodu, na základě analýzy spotřebního chování. Teoretická část popisuje nejdůležitější pojmy, které se vztahují k privátním značkám. Praktická část je věnována realizaci marketingového výzkumu. Výsledkem této práce je doporučení pro zlepšení postavení privátních značek v daném maloobchodním řetězci.
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
SAHANOVÁ, Jitka
Hlavním cílem této bakalářské práce na téma Postavení privátní značky maloobchodního řetězce je návrh doporučení pro rozvoj privátních značek vybraného maloobchodního řetězce. Vedlejšími cíli jsou představit nabízený sortiment privátních značek a zjistit jejich postavení na trhu. Teoretická část se opírá o studium odborné literatury a praktická část popisuje nabídku privátních značek vybraného maloobchodního řetězce a realizaci marketingového výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledkem této bakalářské práce je návrh doporučení k rozvoji privátních značek.
Ekonomické zhodnocení merchandisingu privátních značek společnosti Ahold
Matejová, Iva
Matejová, I. Merchandising privátních značek společnosti Ahold. Bakalářská práce. Třebíč: MENDELU v Brně, 2013. Tato bakalářská práce se zabývá merchandisingem privátních značek společ-nosti Ahold, tedy tím, jak se vlastní značky řetězců Albert prodávají, jak je pe-čováno o to, aby zákazníka zaujaly. Jedná se o takové výrobky, které jsou pro-dávány pod značkami, které má pouze daný řetězec, a to Euro Shopper, Albert Quality, Albert Bio a Albert Excellent. Cílem mé bakalářské práce je navrhnout doporučení společnosti Ahold, lépe řečeno doporučení pro konkrétní prodejnu, co se týče merchandisingu. Podkladem pro tato doporučení bude vytvořený dotazník a následný mystery shopping. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingu, je zde také nastíněn marketingový mix. Další kapitoly jsou věnovány merchandisingu, jeho prvkům, pravidlům a důležitosti dodržování těchto pravidel. Dále je zde vymezen pojem značky, její druhy a podstatná část se týká značek privátních. Zároveň jsou uvedeny některé vlastní poznatky včetně fotografií. Druhá, praktická část se věnuje představení společnosti od počátku jejího vzniku až po současný stav. Dále jsou uvedeny vlastní značky společnosti a nato je vytvořen dotazník týkající se těchto značek a pohledu zákazníka na ně. Na základě obdržených odpovědí je provedeno vyhodnocení. Na závěr je navr-ženo několik doporučení pro vybranou prodejnu v Třebíči.
Vnímání značky
VAŇKOVÁ, Veronika
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat vnímání vybrané značky z pohledu zákazníků a z pohledu zřizovatele značky Regionální agrární komory Jihočeského kraje. K zjištění postoje názoru na vnímání značky zákazníkem jsem vypracovala a vyhodnotila dotazníkové šetření s využitím sémantického diferenciálu. První hypotéza, která tvrdí, že při výběru potravin hraje regionální značka důležitou roli aspoň u poloviny respondentů, byla vyvrácena. Zákazníci regionálnost značky zatím nevnímají jako nejdůležitější kritérium. Z výzkumu vyplynulo, že pro respondenty je důležitější nadprůměrná kvalita, ale zároveň i nižší cena a nejlépe hodnoceným kritériem byla známost značky, která je pro zákazníky velice důležitá. Hypotéza číslo 2, která říká, že vlastník značky Chutná hezky. Jihočesky má pozitivnější představu o jejím vnímání zákazníky, než je tomu v reálu, byla potvrzena. Zřizovatel značky Chutná hezky. Jihočesky sice má pozitivnější představu o vnímání značky, ale rozdíly mezi tímto vnímáním nejsou nijak markantní a to z důvodu svých vlastních výzkumů vnímání značky u svých zákazníků. Při navrhování změn byl kladen důraz na zvýšení povědomí o značce. K tomuto účelu bylo navrženo periodikum, které by vycházelo každé tři měsíce. Spotřebitelům by byli představováni nově ocenění výrobci se svými produkty a zároveň také již ocenění výrobci. Distribucí a financováním by byla hlavně zaměstnána Regionální agrární komora Jihočeského kraje, za podpory jihočeského kraje a možnou symbolickou částkou by přispívali i ocenění výrobci. Závěrem lze říci, že značka CHJ v očích zákazníka není úplně neznámá. Vytváří si určitý obraz, který zákazníci vnímají a který postupem času bude silnější a silnější. K tomu aby to opravdu tak bylo, mohou přispět návrhy a doporučení uvedená výše v této práci.
Vnímání značky
KOŠTOVÁ, Monika
Cílem bakalářské práce na téma "Vnímání značky", je na jedné straně analyzovat vnímání značky veřejností, na druhé straně vnímání značky vybranými zaměstnanci společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V závěru byly navrhnuta opatření k případnému zlepšení vnímání značky.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
NOVÁČKOVÁ, Barbora
Bakalářská práce zpracovává téma "Postavení privátní značky obchodního řetězce". Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení rozvoje privátní značky na základě zjištění spotřebitelského vnímání pozice značky vybraného obchodního řetězce na českém trhu. Vedlejším cílem je ověřit hypotézy o vnímání pozice privátní značky vybraného maloobchodního řetězce. Pro dosažení cílů byla použita metoda kvantitativního výzkumu a to dotazníkové šetření. Následně byly zpracovány výsledky a návrhy na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 634 záznamů.   začátekpředchozí443 - 452dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.