Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  začátekpředchozí43 - 52  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Bezpečnostní inspekce a řešení bodových závad na komunikaci I/43 v úseku Milonice - Krhov
Čechová, Zuzana ; Simandl, Arnošt (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je řešení bezpečnosti provozu vozidel a technického stavu na komunikaci I/43, zjištění konkrétních nebezpečných úseků, následné zhodnocení a zpracování jednotlivých bodových závad v rámci studie. Jedná se o cca 10km dlouhý úsek mezi Milonicemi a Krhovem přibližně 25 km severně od Brna. Nalezla jsem zde celkem 4 bodové závady, které je zapotřebí řešit dříve než se začne realizovat projekt rychlostní komunikace R/43, který nahradí stávající I/43. První bodová závada je v těsné blízkosti obce Milonice, je zde nevyhovující křižovatka I/43 s III/31775 z důvodů velké intenzity dopravy na silnici I/43 a absenci odbočovacího pruhu vlevo. Druhá bodová závada se nachází v obci Závist, je zde nevyhovující napojení MK na I/43 a za obcí má silnice velký podélný sklon, který je nevhodný pro pomalá vozidla. Třetí bodová závada se týká oblasti mezi obcemi Závist a Černá hora, zde je nevyhovující směrové, výškové řešení, podélný sklon a příčné uspořádání komunikace. Poslední závadou je horizont silnice I/43 u obce Krhov, toto místo je jedno z nejnebezpečnější úseků. Na horizontu je nevhodně vyprojektovaná kombinace prvků směrového, výškového a příčného uspořádání komunikace s nestandartním ukončením stoupacích pruhů. Bodové závady jsem se snažila co nejlépe vystihnout a navrhnout jejich opatření.
Jižní obchvat Kyjova
Guráň, Pavel ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je prověřit vedení silnice I/54 jižně od města Kyjova s ohledem na platné územní plány dotčených obcí. Navrhovaný obchvat bude především odvádět dopravu mimo jižní část města. Důvodem pro postavení obchvatu je odklonění silného tranzitního provozu, zvýšení bezpečnosti ve městě a snížení negativních vlivů od dopravy. Diplomová práce je dále rozšířena o prověření možného vedení silnice II/432 západně od města. Navrhovaný západní obchvat vychází z koncepčních záměrů Jihomoravského kraje. Výhledově bude odvádět dopravu mimo město a umožní napojení na západní oblast Kyjova.
Zvýšení bezpečnosti a plynulosti dopravy na I/43 Černá Hora - Sebranice
Bažant, Petr ; Tesař, Jiří (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je část silnice I/43 v úseku mezi městysem Černá Hora a obcí Sebranice. Cílem práce je identifikovat problematická místa z hlediska bezpečnosti a plynulosti provozu a navrhnout vhodná opatření. Komunikace I/43 je z těchto hledisek velmi problematická a diskutovaná. Vzhledem ke své povaze a mírou následků dopravních nehod dostala název ,,Silnice smrti“. Diplomová práce obsahuje návrhy stavebních úprav na vybraných problematických úsecích. Tyto stavební úpravy mají zvýšit bezpečnost dopravy, ovšem ve snaze co nejméně omezit plynulost provozu. V závislosti na dlouhodobě odkládané výstavbě rychlostní silnice R43 je ve snaze provést rychlé a účinné zvýšení bezpečnosti a plynulosti dopravy počítající s intenzitami provozu v plném rozsahu.
Přestavba křižovatky Pisárecká – Veslařská v Brně
Tejkal, David ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Tématem této práce je provést přestavbu křižovatky Pisárecká – Veslařská v Brně, tak aby vyhovovala aktuální i každoročně vysoce rostoucí dopravní intenzitě. Zároveň je požadován co nejbezpečnější uspořádání pěšího a cyklistického provozu. Protože tato křižovatka slouží jako přestupní uzel autobusové i trolejbusové dopravy, musela se posoudit a ekonomičnost umístění jednotlivých zastávek MHD. Výsledkem této práce je vypracování situace včetně vzorových řezů, podélného profilu hlavní komunikace a situace svislého a vodorovného značení. Součástí práce je také odhad finančních nákladů pro vybudování této stavby.
Okružní křižovatka na Vojáčkově náměstí v Prostějově
Škorík, Jan ; Soldán, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce je zpracování projektu na úrovni dokumentace pro umístění stavby okružní křižovatky na Vojáčkově náměstí v Prostějově. Současný stav tvoří světelně řízená křižovatka silnic II/150 a III/44934. V rámci práce bylo prověřeno několik variant a pro vybranou variantu bylo v rámci projektu zpracováno kapacitní posouzení. Pro výsledný tvar nově navržené křižovatky, který je technicky zpracován, je doložena textová a výkresová dokumentace v souladu se všemi právními a technickými normami.
Zklidnění ulic Střední a Dolní Novosadská (silnice II/435) v Olomouci s ohledem na bezpečnost cyklistické a pěší dopravy
Masaříková, Petra ; Holcner, Petr (oponent) ; Smítal, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem zklidnění ulic Střední a Dolní Novosadská v Olomouci s ohledem na bezpečnost cyklistické a pěší dopravy. Návrh obsahuje úpravu stávajících křižovatek, komunikace pro pěší a autobusových zastávek. V diplomové práci je řešený návrh nové komunikace pro cyklistickou dopravu. Na upravovaných křižovatkách byla naměřena intenzita stávající dopravy a vypočítána kapacita daných křižovatek. V zájmovém úseku je zpracován rozbor nehodovosti.
VMO Brno Jih - variantní řešení
Servus, Ondřej ; Bijok, Petr (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování variantního řešení VMO v segmentu Brno – jih, v prostoru ohraničeném přibližně ulicemi Heršpická – Mariánské náměstí – Faměrovo náměstí a na jihu dálnicí D1. Řešení bude vycházet z faktu, že bude realizována přestavba Železničního uzlu Brno (ŽUB ) a tím dojde k uvolnění koridoru dnešní Přerovské trati. Trasa VMO pak bude vedena po tělese Přerovky a budou zpracovány dvě varianty. Jako varianta A bude zpracováno propojení VMO s D1 a to trasou tzv. Bratislavské radiály (viz Územní plán MB). Jako varianta B bude trasa vedena jako tzv. Bratislavská tangenta a to od MÚK Brno – jih, podél ulice Ráječek do Hájecké. Technická úroveň zpracování trasy VMO i tras radiály a tangenty se uvažuje jako vyhledávací studie s řešením zásadních trasovacích prvků.
Ústí nad Orlicí – úprava náměstí Svobody
Šeda, Matěj ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem práce je projektová dokumentace návrhu úpravy stávající neřízené průsečné křižovatky na okružní křižovatku tvaru elipsy. Navržena je komunikace pro pěší a přesunutí zastávky autobusu. Automobilová doprava bude usměrněna pomocí vodorovného dopravního značení a středního dělícího ostrůvku okružní křižovatky. V zájmovém úseku byla naměřena intenzita stávající dopravy. Posouzení výhledových intenzit na stávajícím i navrhovaném stavu je součástí práce.
Bučovice - studie obchvatu
Guráň, Pavel ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je prověřit možné vedení silnice I/50 na území města Bučovic s ohledem na životní prostředí a život ve městě. Navrhovaný obchvat bude zejména odvádět tranzitní dopravu mimo centrální část města. Důvodem pro postavení obchvatu je především zvýšení bezpečnosti ve městě a snížení negativních vlivů, jako je intenzita dopravy, hluk, emise a vibrace od těžkých nákladních vozů. Vedení trasy je řešeno ve 3 variantách. Z toho jedna vychází z územního plánu a z části vede přes jižní část města. Zbylé varianty vedou zcela mimo obec. Součástí práce je multikriteriální hodnocení a vzájemné porovnání řešených variant.
Distribuční strategie po otevření severní dálnice v ČR
Jindrová, Věra ; Fábry, Jan (vedoucí práce) ; Kuncová, Martina (oponent)
Cílem této práce je simulovat a také se pokusit predikovat distribuční strategie po otevření severní dálnice v ČR na základě aktuálních dopravních toků a dosavadních trendů. Rychlostní silnice R35 bude po dostavení všech estakád představovat tzv. severní páteřní trasu spojující Čechy a Moravu. S celkovou délkou přes 260 km půjde o nejdelší českou rychlostní silnici. Další atraktivitou této rychlostní komunikace je i propojení čtyř krajských měst a křížení šesti tahů dálniční sítě. Predikce dopravních intenzit bude mít za úkol odhalit v simulačním modelu zjevné i skryté dopravní toky včetně přibližných objemů dopravy. Autorka předpokládá, že dokončení rychlostní silnice R35 mezi Mohelnicí a východními Čechy bude mít strategický význam nejen kvůli odlehčení dálnici D1, ale také kvůli přeměně distribuční strategie v celé ČR včetně nových příležitostí pro výstavbu distribučních center se strategickou polohou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   začátekpředchozí43 - 52  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.