Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí41 - 43  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stezka v ZOO Ohrada - pracovní listy pro žáky 2. stupně
KOLÁŘOVÁ, Marie
V diplomové práci se zaměřuji na vzdělávací aktivity českých zoologických zahrad, návrh samoobslužných listů pro ZOO Ohrada, ověření a evaluaci těchto pracovních listů. Evaluaci jsem prováděla sérií tří testů (pretest a dva posttesty) s experimentální skupinou žáků (kteří absolvovali vzdělávací aktivitu v zoo) a s kontrolní skupinou žáků (psali pouze testy). Praktickým výstupem práce jsou vypracované pracovní listy pro Zoo Ohrada na téma ?Naše Fauna?, určené pro žáky 2. stupně základní školy. Výsledkem evaluační části je potvrzení hypotézy, že vzdělávací aktivity v prostředí zoo mají kladný a trvalý vliv na vědomosti žáků, a to bez ohledu na to, zda mají dobrý či špatný školní prospěch.
Zjištění vlivu zápasu na změny fyzické kondice u žáků 1. stupně ZŠ\\
KOČKOVÁ, Lenka
Smyslem této diplomové práce bylo zjistit vliv zápasu na fyzickou kondici žáků 1. stupně ZŠ. Pro tento účel byl vytvořen výukový program zápasu, který jsem sestavila na základě svých zkušeností a zkušeností odborníků, kteří se tomuto oboru věnují (trenéři a pedagogové). Jejich odborných rad jsem při sestavování výukového programu využila. Poznatky, které jsem během přípravy diplomové práce získala, jsem později plně rozpracovala v diplomové práci. Na jejich základě jsem sestavila výukový program, který by dále mohl být využíván nejen učiteli tělesné výchovy ve výuce Tv, ale i oddílovými trenéry. Před sestavením výukového programu, bylo nutné otestovat žáky a zjistit jejich výchozí a konečnou úroveň pohybové dovednosti. K tomuto zjištění využiji soubor testů motorické výkonnost a fyzické zdatnosti EUROFIT pro mládež. Nashromážděná data byla zaznamenána. Na jejich základě jsem pak vypracovala resumé o vlivu zápasu na fyzickou kondici u dětí na 1. stupni ZŠ
Analýza studijních plánů výuky základů informatiky na univerzitách ekonomického zaměření v Evropě
Drudík, Jakub ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Práce se zabývá analýzou výukových plánů základů informatiky v rámci sedmi vybraných evropských univerzit. Nejdříve nastiňuje, z jaké tematické okruhy by výuka měla obsahovat, a v rámci jednotlivých okruhů jsou popsána jednotlivá témata výuky, které jsou poté shrnuty do ideálního výukového plánu. V další části jsou zkoumány studijní systémy v evropských zemích, a po definici kritérií jsou vybrány a představeny evropské univerzity, jejich studijní programy a kurzy zabývající se informatikou. Výukové plány kurzů jsou srovnány dle osmi kritérií vycházejících z ideálního plánu, kde má každé z kritérií odlišnou váhu korespondující se závěry z jejich popisu. Dále jsou srovnány vybrané studijní programy univerzit a úloha informatiky v nich. Závěrem práce je zhodnocení jejích výstupů a přínosů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí41 - 43  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.