Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lipov - úprava prostoru před školou
Koukal, Lukáš ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je úprava místní komunikace v obci Lipov. Tato komunikace je situována před základní školou a v jejím okolí. V rámci úpravy je navrženo umístění autobusových zastávek v zálivu, dále je vyřešen dostatečný počet parkovacích stání v okolí školy a v neposlední řadě návrh zpřehlednil dopravu v okolí školy. Tímto projektem jsme dosáhli co nejefektivnější využití blízkého okolí školy.
Úprava křižovatky Rerychova x Foltýnova v Brně
Janko, Vojtěch ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh úpravy stávající místní průsečné křižovatky v Brně-Bystrci. Současná křižovatka je příliš rozlehlá a nepřehledná a nezaručuje tak bezpečný provoz vozidel spolu s chodci. Cílem bakalářské práce je provést usměrnění této rozlehlé křižovatky při zachování veškerých norem a předpisů a dále navrhnout variantu miniokružní křižovatky. Na základě získaného kamerového záznamu jsou vypočteny intenzity dopravy. Dále je zpracována projektová část obou variant, výpočet kapacit obou navržených křižovatek a orientační rozpočty pro oba návrhy.
Návrh rekonstrukce ulice Húskova v Brně
Přívara, Jakub ; Rambousek, Martin (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování návrhu rekonstrukce ulice Húskova v Brně, která se nachází v městské části Černovice. V rámci rekonstrukce bude vyřešena statická doprava, cyklistická doprava, pohyby pěších. Projekt byl zpracován ve čtyřech variantních řešeních. Ve variantě A je kladen důraz na maximální počet parkovacích stání v podobě návrhu šikmých stání 45° s jízdou na místo vpřed, varianta B zohledňuje stávající stav, počet parkovacích stání a cyklistickou dopravou, varianta C ponechává stávající stav a úprava spočívá ve vyznačení vodorovným dopravním značením a ve variantě D je opět snaha o maximální počet parkovacích míst, ale s jízdou na místo couváním. Bylo provedeno zhodnocení variant a pro podrobné zpracování rekonstrukce byla vybrána varianta B.
Severovýchodní část obchvatu města Hranice
Kelča, Petr ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je vypracování varianty technického řešení Severovýchodního obchvatu města Hranice a její následné porovnání s variantou vypracovanou firmou Linio Plan, s.r.o. Hlavním úkolem obchvatu je obsluha průmyslové zóny, díky čemuž dojde k odsunu velké části tranzitní dopravy z centra města. Základním rozdílem porovnávaných variant je jejich umístění vůči městu, kdy řešení vypracované firmou Linio Plan, s.r.o. prochází skrze průmyslovou zónu a druhá varianta vně.
Úprava místní komunikace a parkovacích stání v obci Kvasiny
Ešpandrová, Bára ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je úprava místní komunikace v obci Kvasiny a její napojení na přilehlé komunikace. V rámci úpravy jsou navržena parkovací stání pro návštěvníky přilehlého sportovního areálu. Návrh je řešen na parcelách ve vlastnictví obce bez záboru okolních pozemků. Součástí práce je také pasportizace parkovacích stání v celé obci.
Vyhledávací studie obchvatu obce Radňovice
Polický, Radek ; Janda, Michal (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh variantního řešení obchvatu obce Radňovice, ležící v kraji Vsočina. Centrem obce prochází silnice I. třídy č. 19 spojující Nové Město na Moravě a Žďár nad Sázavou. Silnice I/19 zajišťuje v současnosti dopravní spojení obce se spádovými centry i okolními obcemi a současně přímou dopravní obsluhu přilehlé zástavby. Většina vozidel však obcí Radňovice pouze projíždí, proto je již dlouhodobě sledována výhledová trasa pro přeložku této silnice mimo zástavbu, jižně od zastavěného území obce. Byly navrženy tři varianty, z nichž jedna byla vybrána k podrobnějšímu zpracování. Dále bylo provedeno sčítání dopravy a posouzení výhledových intenzit dopravy.
Dopravně-urbanistické řešení Černé louky v Ostravě
Slowik, Jiří ; Holcner, Petr (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Práce si klade za cíl vytvořit dopravně urbanistickou studii, která povede k zatraktivnění celé oblasti, ať už pro stálé či migrující obyvatelstvo, převede dopravu tak, aby co nejméně kolidovala s návštěvníky centra, ale zároveň zachovala jeho dobrou dostupnost a podpoří rozvoj pěších a cyklistických tras v návaznosti na okolní území. Dopravně-urbanistické řešení bude pracovat s územním plánem a studií města Ostravy a zároveň zohlední výsledky architektonicko-urbanistických soutěží a studií na danou lokalitu. Důraz bude kladen na vytvoření ekonomicky rozumného řešení s návazností na budoucí vývoj lokality, etapizaci výstavby a rychlou realizaci.
Křižovatka ulic Krásnopolské a Opavské v Ostravě
Kocurek, Ondřej ; Kotas, Roman (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší křížení ulic Krásnopolské a Opavské v Ostravě. Stávající křižovatka zajišťuje hlavní dopravní spojení mezi městskými částmi Krásné Pole a Porubou, ulice Opavská je součástí silnice I/11, hlavním dopravním tahem mezi Opavou a Ostravou. Diplomová práce řeší variantní návrhy lepšího napojení větve křižovatky ulice Krásnopolské na ulici Opavskou, současný stav konstrukčně nevyhovuje především rozhledovými poměry a úpravou nároží křižovatky. Všechny varianty jsou navrženy dle platných norem a technických předpisů.
Studie Dukelského náměstí v Přelouči
Mittermayerová, Anita ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rekonstrukce prostoru Dukelského náměstí a jeho okolí před nádražím ČD v Přelouči. Jedná se o úpravu chodníků a komunikací, návrh parkovacích stání a parkoviště. Řešení bylo zpracované v několika variantách na základě provedeného sčítání dopravy.
Polyfunkční dům
Holub, Ondřej ; Kopřivík, František (oponent) ; Košíčková, Ivana (vedoucí práce)
Diplomová práce „Polyfunkční dům“. Práce řeší realizační projekt polyfunkčního domu v Jihlavě. Objekt je umístěn na okraji Jihlavy v rozvíjející se části Horní Kosov. Pozemek je mírně svažitý od západu na východ a navazuje na ulici Buková. Jedná se o objekt s šesti nadzemními a jedním podzemním podlažím. Podzemní podlaží je monolitické železobetonové a slouží jako hromadné garáže. Nadzemní podlaží jsou zděná z keramických tvárnic se zateplením. V prvním nadzemním podlaží jsou umístěny čtyři komerční prostory a hlavní vstup do bytové části objektu. V druhém až šestém nadzemním podlaží je 17 bytů o velikostech 1+kk až 4+kk s terasami a balkony. Zastřešení objektu je řešeno jednoplášťovou plochou střechou. Vytápění jednotlivých částí domu bude zajištěno pomocí ústředního vytápění. Každý byt, komerční prostor i společné prostory mají vlastní plynový kotel. Polyfunkční dům je napojen na místní komunikaci – ulici Buková – novým sjezdem. V rámci polyfunkčního domu v podzemním podlaží je navrženo 20 parkovacích míst a dále je na pozemku navrženo dalších 14 venkovních parkovacích míst.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.