Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úprava křižovatky silnice I/50 x II/416 ve Slavkově u Brna
Lakomý, Jan ; Sedlák, Lubomír (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh úpravy stávající odsazené křižovatky silnic I/50 a II/416 ve Slavkově u Brna. Práce obsahuje návrh stavební úpravy křižovatky provedené na základě směrových průzkumů stávajícího stavu a následných kapacitních výpočtů.
Studie křižovatky na ulici Kníničské u Unihobby v Brně
Duda, Daniel ; Chaker, Manar (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh křižovatky na ulici Kníničské u Unihobby v Brně. Stávající upořádání je nepřehledné, kapacitně nevyhovující a křižovatka je místem častých dopravních nehod. Řešení obsahuje bezkolizní průjezd na hlavní komunikaci a tramvajové trati. Zajištěna je návaznost na dopravní infrastrukturu, včetně pěší a cyklistické dopravy. Součástí práce je dopravně-inženýrské posouzení, vyhodnocení nehodovosti a odhad stavebních nákladů.
Návrh řešení sil. I/42 – VMO v Brně v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom
Motl, Vojtěch ; Bijok, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování komplexního dopravního řešení v zájmovém území Velkého městského okruhu v Brně, a to v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom. Práce představuje dvě varianty výškového vedení VMO. První varianta uvažuje výškové vedení VMO po estakádě, kdy je obsluha území řešena pod estakádou v úrovni terénu. Areály po obou stranách VMO zůstávají nedotčeny. Ve druhé variantě autor předpokládá přestavbu části areálu Brněnských veletrhů. V tom případě je VMO veden po úrovni terénu a zvedá se až před MÚK Velodrom. Území je poté obslouženo novou obslužnou komunikací vedoucí přestavěnou částí a mosty vedoucími přes VMO. Dále je tématem práce vyřešení mimoúrovňové křižovatky Velodrom. Závěrem jsou obě varianty porovnané a vyhodnocené.
Úprava křižovatky silnic I/43 x II/150 u Boskovic
Kortová, Anna ; Sedlák, Lubomír (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá úpravou křižovatky silnic I/43 a II/150 u Boskovic z hlediska bezpečnosti na ní. Cílem práce bylo snížení nehodovosti v dané lokalitě a zachování plynulosti. Prvním krokem této práce bylo zpracování naměřených rychlostí a intenzit na křižovatce a porovnání s příčinami nehod. Druhým krokem bylo navržení více variant řešení dané křižovatky. Pro jednu z možností byla dále zpracována projektová dokumentace.
Studie mimoúrovňové křižovatky MÚK Brno Východ
Marušák, Lubomír ; Chaker, Manar (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravou mimoúrovňové křižovatky MÚK Brno-východ (km 203) na dálnici D1. Jejím cílem je navrhnout optimální řešení všesměrného napojení na silnici I/50, která má v současné době tvar rozštěpu umožňující jízdu pouze ve dvou směrech. Dále je cílem navrhnout napojení silnice II/430 do mimoúrovňové křižovatky. Součástí práce je také návrh rozšíření dálnice na šestipruhové uspořádání v místě MÚK z důvodu jejího zkapacitnění. Z navržených čtyř konceptů variant křižovatky byl jeden vybrán k dalšímu zpracování v rozsahu studie. Práce je doplněna také dopravním průzkumem na stávajícím uspořádání, který byl proveden pomocí statistických radarů.
Návrh řešení úpravy sil. I/43 v úseku Podlesí - Kuřim
Fryčar, David ; Všetečka, Martin (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním komplexního dopravního řešení v zájmovém území města Kuřimi na stávající silnici I/43 v úseku Česká – Podlesí – Kuřim. Tedy návrhem úpravy této silnice zohledňujícím všechny druhy dopravy – individuální automobilové tranzitující i cílové, veřejné hromadné dopravy a také dopravy z hlediska místních vazeb. Návrh je zpracován ve 4 variantách, jejichž rozdíl je především ve velikosti úprav na stávající silnici I/43. Následně byla vybrána jedna varianta k podrobnějšímu dopracování. Ta představuje návrh řešení v uspořádání 2+1 s mimoúrovňovými křižovatkami Podlesí a Kuřim – východ. Navržené řešení neznemožňuje plánovanou realizaci D43.
Skalice, Lysice, Bořitov - přeložka I/43 ve stopě D43
Hapl, Michal ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
PŘEDMĚTEM DIPLOMOVÉ PRÁCE JE ZHODNOTIT STÁVAJÍCÍ STAV KOMUNIKACE I/43 V ÚSEKU SKALICE NAD SVITAVOU A BOŘITOVEM, NAJÍT NA DANÉM ÚSEKU ZÁVADY A NAJÍT VHODNOU VARIANTU PŘELOŽKY TÉTO KOMUNIKACE V PLÁNOVANÉ TRASE DÁLNICE D43. ŘEŠENÍ ZAHRNUJE NAPOJENÍ NA STÁVAJÍCÍ SILNIČNÍ SÍŤ A PŘELOŽKY KŘÍŽENÝCH KOMUNIKACÍ.
Studie mimoúrovňové křižovatky R46
Dostál, Jan ; Janeček, Kamil (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem mimoúrovňové křižovatky na rychlostní silnici R46. Jejím cílem je navrhnout optimální řešení z hlediska kapacity a bezpečnosti. Součástí práce je také návrh napojení na silnici II/433 a silnici III/37766. Toto řešení je součást plánovaného obchvatu, podle územního plánu města Prostějov.
Úprava mimoúrovňové křižovatky Hradecká x Sportovní x Palackého
Chlíbek, David ; Sedlák, Lubomír (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je projektová dokumentace návrhu rekonstrukce stávající úrovňové stykové křižovatky ulic Hradecká a Palackého třída na mimoúrovňovou křižovatku. Návrh je zpracován na základě směrového výzkumu stávajících intenzit a následného kapacitního posouzení na stávající a výhledové intenzity dopravy. Další částí diplomové práce je prověření a návrh možného řešení mimoúrovňového propojení ulic Hradecká a Sportovní, jež je v součastnosti provedeno pouze v jednom směru. Tento návrh je proveden pouze orientačně a jako výchozí bod pro další stupně projektové dokumentace. V návrhu křižovatky Hradecká x Palackého třída je navržena odbočná větev a nová styková úrovňová křižovatka. Mimoúrovňové křížení ulic Sportovní a Hradecká je provedeno odbočnou větví a komunikace je následně převedena přes ulici Sportovní po betonové mostní konstrukci.
Návrh řešení MÚK dálnice D1 se silnicí I/23 a II/602 u Kývalky
Březina, Michal ; Sabadáš, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravou stávající mimoúrovňové křižovatky Kývalka na dálnici D1. Jejím cílem je navrhnout optimální řešení všesměrného napojení na silnice I/23 a II/602, a to zejména z hlediska kapacity a bezpečnosti. Součástí práce je také návrh rozšíření dálnice D1 na šestipruhové uspořádání s přídatným pruhem pro pomalá vozidla směrem na Prahu. Nejprve bylo navrženo několik variant, z nichž byly vybrány dvě vyhovující k dalšímu zpracování. Diplomová práce se zabývá zpracováním vybraných dvou variant v rozsahu dokumentace pro vyhledávací studii. Závěr práce je věnován porovnání obou zpracovaných variant.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.