Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vnějšího prostředí podniku
KALINOVÁ, Pavlína
Cílem bakalářské práce na téma "Analýza vnějšího prostředí podniku" je zanalyzovat vnější prostředí vybraného podniku. Na základě této analýzy stanovit trendy v makroprostředí a faktory, které mají největší vliv na vývoj firmy. První část této bakalářské práce byla věnována studiu vybrané odborné literatury vztahující se k tomuto tématu a poznatky byly zpracovány v literární rešerši. Ve druhé části bakalářské práce bylo krátce charakterizováno odvětví a analyzovaná firma. Poté byla provedena analýza vnějšího prostředí pomocí STEP analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví. V závěru této práce byly shrnuty výsledky z provedených analýz a porovnány se stanovenými hypotézami.
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
SOJKOVÁ, Kateřina
Cílem této bakalářské práce je analýza současné situace a postavení vybraného podniku REALISTAV s.r.o. na trhu prostřednictvím analýz vnějšího prostředí. Na základě dosažených výsledků navržení strategie ke zlepšení jeho postavení v odvětví.
Použití vybraných analýz vnějšího prostředí ve zvoleném podniku
ŽOFKOVÁ, Julie
Cílem bakalářské práce je použití vybraných analýz vnějšího prostředí ve zvoleném podniku. Na základě výsledků stanovit příslušná opatření vedoucí ke zlepšení činnosti podniku.
Aplikace SWOT analýzy na vybraný podnik
LETOVSKÁ, Pavla
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit prostředí, ve kterém se vybraný podnik nachází a na základě toho pak aplikovat analýzu SWOT. Pro práci byla vybraná společnost MONTZA v.o.s., která se pohybuje v oblasti stavebnictví. Společnost funguje od roku 1992 a sídlo má na jihu Čech, v Českých Budějovicích. Aplikovaná SWOT analýza slouží k vymezení silných stránek podniku, slabých stránek, příležitostí a ohrožení působící na podnik. Pro bližší poznání prostředí, ve kterém se podnik nachází, musely být nejprve použity jiné analýzy. Jako základní nástroj pro analyzování vnějšího prostředí byla použita analýza STEP. Tato analýza identifikuje vlivy sociální, technologické, ekonomické a politické. Pro bližší poznání vnitřního prostředí společnosti byla použita Analýza výsledků v jednotlivých funkcionálních oblastech. Tato analýza rozebírá oblasti výroby, financí, marketingu, úrovně řízení a lidské zdroje, a nakonec také výzkum a vývoj. V práci nebyla opomenuta Analýza zájmových skupin, která nám identifikuje jednotlivé skupiny mající na podnik určitý vliv. Díky matici zájmových skupin bylo zjištěno, jak s danými skupinami do budoucna pracovat. Tyto kroky sloužily k vymezení faktorů pro SWOT analýzu. Na základě srovnání těchto faktorů byla definována strategie, kterou by se měl podnik řídit. Tato strategie říká, jaké kroky do budoucna by měla analyzovaná společnost podnikat. Nejvhodnější strategií byla strategie Konfrontace, která poukazuje na fakt, že podnik by měl dostatečně využít své silné stránky k odvrácení působících hrozeb.
Creation of small business in the field of services
Teremová, Martina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je přiblížit proces zakládání nového malého podniku. Teoretická část se zaměřuje nejprve na definici základních pojmů, rozbor právního prostředí podnikání v České republice a specifikaci malého a středního podnikání. Následně pak odhaluje základní předpoklady úspěchu a vymezuje kroky, které je třeba provést před zahájením podnikatelské činnosti. Praktická část je tvořena 3 okruhy - stručným představením vlastní podnikatelské myšlenky, analýzou externího okolí podniku a praktických postupů zakládání společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.