|
Marketing Strategy of the Volkswagen´s "Das Welt Auto" Program
Pavlishyna, Polina ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Štěrbová, Ludmila (referee)
The aim of the theoretical part of this thesis is to describe different dimensions and elements of marketing strategy of a company and present different steps companies are recommended to take during planning and preparing a marketing strategy. The practical part describes the analysis of the Volkswagen AG program for used cars Das WeltAuto. The analysis focuses on the international marketing strategy that the program follows in the markets where it operates and describes its main elements, goals and implementation. The ultimate aim of this thesis is to analyze the process of integration of different brands on the level of a big corporation and to research the process of implementation of a marketing strategy for special used car program Das WeltAuto on an international level.
|
| |
| |
|
INSTITUTIONALIZATION OF MANAGERIAL NEW VALUES AND STANDARDS
Smetánka, David ; Hrčková, Eva (advisor) ; Dědina, Jiří (referee) ; Chadt, Karel (referee)
V literárním rozboru je kladen důraz především na vliv nových hodnot a zásad v koncernu Volkswagen na jednání manažerů ve Škoda Auto. V teoretické části se autor opírá o přístupy institucionální a organizačně-kulturní a přístupy ke stylu řízení. Dále je proveden výzkum pro ověření teorie, potvrzení či vyvrácení hypotéz a zodpovězení otázek, které s tímto tématem souvisejí. Experimentální část se nejprve zabývá popisem metody zkoumání a způsobem šetření ve Škoda Auto. Rovněž jsou detailněji popsány postupy implementace KLL do praxe manažerů a blíže vysvětleny body KLL. Zpracovaný výzkum a jeho výsledky jsou prezentovány v navazujících kapitolách. Autor si dovoluje vyzdvihnout pozitiva realizačního procesu KLL v praxi a rovněž upozornit na jeho nedostatky. Přístup manažerů k tomuto procesu je klíčovou otázkou celé práce. Jejich subjektivní hodnocení jednotlivých požadavků se odráží na míře a ochotě tyto požadavky uplatňovat ve svém jednání či je dále šířit. Na závěr je navržena metoda pro úspěšné zavádění podobných změn ve velkých podnicích, jakým Škoda Auto je. Jsou uvedeny předpoklady pro úspěšné zahájení realizace změny kultury a sladění cílů a v neposlední řadě i úskalí a rizika, která mohou podobné záměry zmrazit. Další navazující kroky, které je třeba činit po skončení realizační fáze procesu, jsou uvedeny v závěru práce.
|