Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí40 - 49dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace metodiky Kepner-Tregoe pro řízení rizik ve vybrané svatební agentuře
Štědrová, Zlata ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Kula, David (oponent)
Diplomová práce se věnuje dílčí metodice Kepner-Tregoe, kterou je Potential Problem (Opportunity) Analysis a jejímu využití při organizování svateb. Cílem práce je aplikovat ji ve vybrané svatební agentuře a stanovit potřebný postup pro řízení operativních rizik. Výstupem práce je vytištěný seznam rizik a příležitostí včetně opatření na jejich eliminaci či snížení, resp. využití u příležitostí, jak postupovat v případě výskytu potenciálních problémů a potenciálních příležitostí. Součástí práce je i tvorba tohoto seznamu v aplikaci Microsoft Office Excel 2007, ta již však není výstupem diplomové práce, není ani její přílohou a je neveřejná.
Analýza procesů a návrh jejich optimalizace ve strojírenském podniku
Fikar, Vítězslav ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Zeman, Jan (oponent)
Tato práce je zaměřena na porovnání funkčního a procesního stylu řízení, především v oblasti výhod a přínosů jednotlivých stylů řízení. Využití procesního řízení je následně představeno na praktickém příkladu. Na vybraných procesech strojírenského podniku je provedena analýza. Výsledkem analýzy těchto procesů je podrobný popis průběhu procesu. Následuje vyhledání nedostatků a návrh jejich změn. Výsledkem je pak zhodnocení těchto změn a jejich přínosů pro podnik. Následně je vytvořen návrh zavedení provedených změn ve vybraných procesech v podniku.
Využití metodiky ITIL v organizaci
Jungwirth, Lubomír ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Slaba, Rudolf (oponent)
Cílem této práce je představit možnosti využití rámce ITIL v organizaci a to v oblasti řízení služeb neboli IT Service Managementu. Práce je členěna do dvou částí. První, teoretická část je zaměřena na obecné představení rámce ITIL. V této části práce bude čtenář seznámen s historií a vznikem rámce ITIL samotného, jeho obecnými principy fungování, charakteristikami a v neposlední řadě zde bude uvedeno i srovnáním jednotlivých verzí ITIL, včetně návaznosti na ostatní rámce a metodiky. Druhá část práce si klade za cíl prakticky představit možnost využití metodiky ITIL na příkladu konkrétní společnosti, kterou nelze v práci přímo jmenovat, jelikož některé z publikovaných informací mohou mít charakter interních informací. Pro účely této práce však bude plně postačující tuto společnost pouze charakterizovat z hlediska několika aspektů, díky kterým bude možné demonstrovat možnosti využití rámce ITIL. Jelikož je rámec ITIL velmi komplexní a rozsáhlý, nebylo by možné v daném rozsahu této práce prakticky představit možnosti využití rámce ITIL v celém rozsahu, a proto bude práce zaměřena na jeden z klíčových procesů, kterým je proces řízení změn (Change management). Obsahem praktické části práce je analýza současného stavu implementace procesu řízení změn ve sledované společnosti, identifikace úzkých míst procesu a návrh možný úprav za účelem zkvalitnění celého procesu.
Analýza procesních rizik ZZS JČk s výstupem do nouzových plánů
Čelikovská, Martina ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Voráček, Jan (oponent)
Organizace procesů a činností Zdravotnické Záchranné Služby Jihočeského Kraje musí odrážet základní pravidla poskytování ZZS v souladu s vyhláškami Ministerstva zdravotnictví. Organizace procesu naráží na mnohá rizika (která lze shrnout do tří klíčových skupin - živelné katastrofy, kriminální činnost a selhání lidského faktoru) Pro analýzu procesních rizik byla stanovena metodika, která zahrnuje výpočet Rizikového faktoru, pravděpodobnosti výskytu rizikové situace a dopad - výši škody. Analýza procesních rizik byla realizována i z pohledu pacientů s přihlédnutím k výše uvedeným rizikům. Pro minimalizaci dopadů těchto rizik na pacienty, byla navržena opatření, shrnutá do tzv. Nouzových plánů. Tyto plány by měly být pravidelně přezkušovány. Řízení Nouzových plánů popisuje navržená směrnice, která by měla být zařazena do systému managementu kvality na ZZS JčK.
Procesní řízení a řízení efektivnosti veřejného sektoru
Peták, Pavel ; Říčka, Tomáš (vedoucí práce) ; Duchek, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce zahrnuje analýzu využití moderních metod, které mají zvyšovat efektivnost veřejného sektoru a dále aplikuje tyto metody na konkrétní případ. V práci je krátce popsán model CAF i smysl zavedení centrální projektové kanceláře.
Procesní management a možnosti jeho uplatnění ve vybrané organizaci
MATOUŠEK, Petr
Tato práce je věnována problematice procesního řízení a jeho důležitosti v moderním pojetí managementu. Literární rešerše seznamuje s vývojem procesního řízení a jeho principy, s přístupy ke zlepšování podnikových procesů, představuje vybrané nástroje k modelování procesů, druhy změn při přechodu od funkčního k procesnímu řízení a blíže seznámí s Business Process Reengineeringem a Total Quality Managementem. Praktická část se věnuje analýze současného stavu vybrané společnosti, seznamuje se základními charakteristikami organizace, organizační strukturou, pracovními pozicemi, systémem hodnocení zaměstnanců, identifikuje a popisuje hlavní, vedlejší, podpůrné a řídící procesy probíhající v organizaci. Dále se věnuje návrhům pro zavedení prvků procesního řízení v oblasti měření a hodnocení procesů, motivace zaměstnanců a vnitrofiremní komunikace. Byly vypracovány procesní mapy organizace, schémata průběhu většiny procesů spolu s jejich detailními popisy, byli pojmenováni pracovníci za dané procesy odpovědní, stanoveny klíčové ukazatele výkonnosti vhodné k měření efektivnosti procesů v čase. Byl vypracován dotazník k periodickému měření spokojenosti zákazníků. Byl navržen nový model odměňování zaměstnanců, doporučena implementace databáze znalostí a zavedení dalších opatření majících vliv na procesní řízení, vnitrofiremní komunikaci a především na spokojenost zákazníka.
PROCESNÍ MANAGEMENT A MOŽNOSTI JEHO UPLATNĚNÍ VE VYBRANÉ FIRMĚ
NÁVAROVÁ, Jitka
Cílem této diplomové práce bylo popsat procesy ve vybrané firmě. Dílčím úkolem bylo analyzovat jeden z procesů, specifikovat jeho fáze a navrhnout jeho změnu tak, aby lépe vyhovoval zákazníkovi i společnosti. Analytická část je soustředěna na analýzu procesů a podrobnější specifikaci vybraného procesu a jeho problémů. Syntetická část popisuje návrh nové struktury procesu tak, aby lépe vyhovoval zákazníkovi i společnosti. Do vybraného procesu byly vloženy dva nové, proces zjištění možnosti výroby nové objednávky v úseku ředitele výroby a proces zjištění možnosti vyzásobení nové objednávky v úseku ředitele nákupu. Změna procesu byla provedena a z výpovědí jednotlivých vedoucích dotčených úseků je patrné, že úspěšně.
Uplatnění principů procesního managementu v současné praxi podniků
CERHA, Jiří
Tato práce se zabývá procesním managementem a jeho uplatněním v současné praxi, je vypracována na způsobu analýzy a syntézy. Analyzovány byly dvě společnosti Vodafone a Severomoravská plynárenská. Čerpalo se z těchto zdrojů: výroční zprávy, webové stránky, interní podnikové materiály a z rozhovorů s managementem společností. V analytické části byly použity hlavně analýzy ekonomických charakteristik odvětví, nákladovosti, klíčových procesů, procesních principů a finanční analýzy. V syntetické části byly porovnány výsledky jednotlivých analýz. Lepší hodnocení získal Vodafone díky image, IT a marketingu. V poslední části jsou nabídnuty způsoby jak přebudovat dané procesy.
Procesní management a možnosti jeho uplatnění ve firmě Zeelandia, s.r.o.
SEDLÁČEK, Martin
V práci je uveden popis a zhodnocení procesního managementu jako vývojově nejmladšího směru v podnikovém řízení. Dále jsou aplikovány jeho principy a metody s využitím hodnotového managementu a procesních map ve vybrané firmě. Je provedeno přeprojektování s cílem zlepšit probíhající klíčové procesy.
Uplatnění principů procesního managementu v současné praxi podniků
KNOROVÁ, Petra
Práce se zabývá procesním managementem a jeho vlivem na efektivnost a produktivitu podniku. Přemodelováním procesů, probíhajících v podniku, na základě principů procesního managementu, dochází k jejich lepší průchodnosti nebo přímo k odstranění těch činností, které nepřinášejí hodnotu pro zákazníka. Procesy byly identifikovány pomocí strukturované procesní analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí40 - 49dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.