Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
KOROUSOVÁ, Radka
Problematikou, kterou se ve své diplomové práci zabývám jsou "Postoje a nákupní chování spotřebitelů v nákupním centru", konkrétně jsem se zaměřila na nákupní centrum Tesco v Písku. Proto, aby obchodníci byli schopni obstát v současnosti v konkurenčním boji, je důležité, aby věděli, jak jejich zákazníci nakupují, čím se nechávají ovlivňovat, jaká je znalost zákazníků, týkající se jednotlivých produktů a podobně. Toto téma mě tedy zaujalo svou aktuálností a je pro mě velmi zajímavé. Pro získání těchto informací byl proveden v nákupním centru marketingový výzkum, jehož výsledky jsou v diplomové práci zpracovány.
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
JEDLIČKOVÁ, Klára
Cílem diplomové práce byla analýze postojů a nákupního chování ve vybraném nákupním centru.Zaměřila jsem se konkrétně na Obchodní dům Dvořák v Táboře. Šetření bylo provedeno formou marketingového výzkumu, jehož cílem je analyzovat vnímání spotřebitelů, jejich pocity a názory prostřednictvím dotazníkového šetření. Dále bylo cílem zjistit, z jakých důvodů spotřebitelé centrum navštěvují, co zde ve většině případů nakupují, jak shledávají prostředí a celkové charakteristiky centra.
Maloobchod v Kazachstánu
Shaibakov, Timur ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Táto práce je věnovana popisu maloobchodu Kazachstánu včetně analyzy jeho specifik, historii a dnešního stavu. Důraz v prácí je takě kláden na analyzu trhu nákupních center a budoucím trendům v kazašském maloobchodu v kontextu vstupu Kazachstánu do celní unie s Ruskem a Běloruskem.
Koncentrace obchodních center v České republice
Heřmánek, Martin ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Anotace Předmětem mojí Bakalářské práce "Koncentrace obchodních center v České republice" je analýza vývoje koncentrace nákupních center v České republice od roku 1989 až do současnosti s výhledem do budoucnosti. Teoretická část se zabývá vývojem, definicí a klasifikací maloobchodu a stávajících nákupních center a provedení analýzy. Druhá praktická část práce je zaměřena na budoucnost a možnost vzniku nových nákupních center v České republice.
Možnosti přispění retailu k udržitelnému rozvoji a zdravému životnímu stylu populace
DOUŠOVÁ, Lucie
Diplomová práce obsahuje teoretický přehled problematiky udržitelného rozvoje, obchodních inovací a zdravého životního stylu. Praktická část začíná přehledem českých i světových retailerů a spotřebitelských organizací. Přehled je zaměřen na aktivity přispívající k udržitelnému rozvoji a podpoře zdravého životního stylu populace. Následuje návrh projektu, který se týká zřízení a provozu poradenského centra zaměřeného na vzdělávání v oblasti udržitelného rozvoje a zdravého životního stylu v Českých Budějovicích. Návrh projektu je podležen výzkumem mezi spotřebiteli.
Analysis of the shopping centre market in the Czech republic and Slovakia
Škodáčková, Gabriela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Brabec, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza dvou modelových nákupních center v České republice a na Slovensku. Práce je zaměřená na určení spádové oblasti nákupních center za pomoci územní analýzy, vymezení cílové skupiny zákazníků, a to s využitím dotazníkového šetření. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První, teoretická část je tvořena dvěma kapitolami. První definuje typy maloobchodních jednotek všeobecně a v závěru se soustřeďuje na maloobchodní formáty -- nákupní centra. Další kapitola zachycuje historický vývoj nákupních center od počátku prvních forem koncentrovaného retailingu v 7. století, dále výstavbu nákupních center v USA ve 20. století až po pronikání tohoto formátu do zemí Evropy v 80. letech 20. století, následně pak do České republiky a na Slovensko v 90. letech. Dvě navazující kapitoly se věnují právě tržním podmínkám výstavby těchto center v ČR a SR. Závěr teoretických kapitol popisuje současné trendy na trhu nákupních center v těchto dvou zemích. Druhou, prakticko-analytickou část, tvoří dvě kapitoly, zaměřené na analýzu dvou konkrétních modelových center, lokalizovaných v ČR a SR. Europa Shopping Center v Banské Bystrici a Nisa Obchodní Centrum v Liberci nejsou nejznámější, či největší centra ve svých státech. Navzdory tomu, že tyto centra jsou si navzájem podobná, každé z nich vznikalo a funguje za jiných podmínek. Územní podmínky jsou zkoumány v kapitole analýzy lokality, ve které jsou za pomoci ekonometrické metody obchodní gravitace vymezeny hraniční body spádové oblasti. Následující kapitola je zaměřena na rozbor silných a slabých stránek s výzvami a hrozbami pro sledovaná nákupní centra. Výsledky SWOT analýzy slouží jako podklad pro návrh potenciálních zlepšení k zvýšení úspěšnosti center.
Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý Pelikán
PETERKOVÁ, Pavla
Diplomová práce {\clqq}Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý pelikán`` se zabývá problematikou využití marketingového výzkumu v přípravné i provozní fázi projektu obchodní vnitroměstské pasáže Černý pelikán v centru Českých Budějovic, který má být dokončen v roce 2011. Na teoretickou část, která se zabývá problematikou marketingového výzkumu navazuje analýza marketingového výzkumu při přípravě uvedeného projektu. Je zde kladen důraz zejména na metodiku realizovaných studií a na shrnutí významu marketingového výzkumu u tohoto projektu. Další část diplomové práce se zabývá významem marketingového výzkumu po uvedení obchodní galerie Černý pelikán do provozu. Jsou zde navrženy konkrétní výzkumné studie, které by měly být realizovány a také organizační zajištění aktivit marketingového výzkumu.
Supermarkety a nákupní centra v ČR
Pýchová, Barbora ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Šulcová, Irena (oponent)
Práce "Supermarkety a nákupní centra v ČR" se věnuje vývoji, současnému a budoucímu stavu supermarketů a nákupních center v České republice. Zaměřuje se také na kulturu a změnu životního stylu, která ovlivnila českou společnost. Poukazuje na ekonomickou situaci, na niž měla dopad celosvětová finanční krize a porovnává situaci na českém trhu se zahraničím. Konkrétní příklady se zabývají vybranými nákupními centry v hlavním městě Praha.
Hodnocení nákupního centra Nový Smíchov
Dinh Thi, Quynh Nga ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Nákupní centrum Nový Smíchov jsem si vybrala k posouzení do mé bakalářské práce, protože jde o nejnavštěvovanější a neúspěšnější nákupní centrum v České republice. Cílem mé práce je zhodnotit nákupní centrum jako celek a navrhnout případná zlepšení. Svoji pozornost zaměřím zejména na popis vnějšího a vnitřního designu, podrobně rozeberu strukturu prodejen, včetně podrobného hodnocení nejvýznamnějších z nich. Identifikuji zásadní chyby a pokusím se navrhnout řešení, která by je odstranila.
Ekonomická efektivnost realizace projektu výstavby nákupního centra
Struhár, Krisztína ; Marinič, Pavel (vedoucí práce) ; Marusiak, Jiri (oponent)
Cílem práce je vyhodnotit ekonomickou efektivnost realizace projektu výstavby nákupního centra. Práci lze rozdělit do dvou částí. První se zabývá teoretickým výkladem investičního projektu, jeho finančních aspektů a kritérií pro hodnocení jeho ekonomické efektivnosti. Druhá část je zaměřena na zhodnocení projektu nákupního centra Tilla, na základě předchozích teoretických poznatků. Toto vyhodnocení je provedeno prostřednictvím čisté současné hodnoty, indexu rentability a vnitřního výnosového procenta. Pro získání komplexního pohledu na tento investiční záměr jsou tato kritéria doplněna o stanovení finanční stability projektu a o výpočet ekonomické přidané hodnoty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.