National Repository of Grey Literature 347 records found  beginprevious335 - 344next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Market research consumer goods and services
Šramotová, Martina ; Bártová, Hilda (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee)
The thesis examines the dental hygiene market. It desribes a methodology for marketing research. By the help of questionnaire survey it explores buying habits of university students. The practical part presents the results of research and forms recommendations.
The research of student´s requirements for ideal habitation
Jůzl, Ondřej ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Baňka, Jiří (referee)
Tématem této práce je průzkum požadavků na ideální bydlení. Cílovou skupinou jsou studenti vysokých a vyšších odborných škol. Výzkum je zaměřen na požadavky, které se týkají zejména prvního bydlení po ukončení studia. Práce si klade za cíl odhalit představy studentů o ideálním bydlení, rozpoznat možné budoucí trendy, zjistit jaké aspekty jsou při výběru nemovitosti nebo bydlení nejdůležitější. Dále také poukazuje na rozdílné názory mužů a žen, či různých věkových skupin studentů. Průzkum probíhal od 1.12.2006 do 15.12.2006 a odpovědělo na něj 232 respondentů. Mezi dotázanými bylo 121 žen a 111 mužů. Jedná se o studenty z různých vysokých škol. Pro účely výzkumu jsem zvolil on-line metodu, tedy metodu sběru dat pomocí internetu. První část práce je teoretická. Je zde rozebrána metodika marketingového výzkumu, jeho členění a celkový proces výzkumu. Druhá část je zaměřena na sekundární výzkum a analýzu sekundárních dat. Samotný primární výzkum je v části třetí. Zde jsou rozpracována data z dotazníků a interpretovány výsledky průzkumu. Závěr této práce je věnován stručnému shrnutí celého průzkumu. Dokument také obsahuje přílohy, ve kterých jsou tabulky četností a dotazník.
Spokojenost zákazníků s nákupy přes internet
Holá, Eva ; Plášková, Alena (advisor) ; Meloun, Luboš (referee)
Tématem této bakalářské práce je spokojenost zákazníků s nákupy přes internet. Cílem práce je zhodnotit, jak jsou studenti spokojeni s internetovými nákupy, jak často a co nakupují, jaké jsou výhody a nevýhody těchto nákupů a možná doporučení do budoucnosti pro obchodníky i pro zákazníky. K tomuto účelu jsem sestavila dotazník, který má 11 otázek. Dotazovanými jsou studenti vysokých škol.
.
Pecen, Pavel ; Lorencová, Hana (advisor) ; Gruber, Jan (referee)
Vedení a motivace studentů ve skupině
Project for web support for students of Informatics
Herout, Jan ; Benáčanová, Helena (advisor) ; Toman, Prokop (referee)
In the thesis, I deal with a present problem of web support for students, concretely for students of Informatics, taught by Faculty of Informatics and Statistics of The University of Economics, Prague. I offer three different variants of new model of the student web support, based on my own experience with the current model. Each variation is built on the navigation schema. At the end of the thesis I compare all three variants in two different ways. On the results of this comparison I set a final way how to rebuilt the students web support.
Proposal of Media campaign for Student SMS Gratis
Engel, Filip ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Téglássy, Rudolf (referee)
Práce mapuje dosavadní komunikaci Vodafone a srovnává s konkurenty. Teoreticky shrnuje výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů. Představuje novou službu a navrhuje možnost její propagace.
Analysis of image STUDENT AGENCY
Stejskalová, Daniela ; Indrová, Jarmila (advisor) ; Svobodová, Iva (referee)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou firemní image a smyslem jeho řízení z pohledu marketingu i z pohledu managementu v oblasti cestovních kanceláří. Práce obsahuje celkem pět kapitol. První kapitola se zabývá významem pojmu image obecně a způsobem jeho výzkumu. Druhá kapitola charakterizuje ?corporate identity? jako nástroj budování firemní image. A třetí kapitola shrnuje základní pravidla budování image. V návaznosti na část teoretickou jsou ve čtvrté kapitole popsány složky firemní identity společnosti Student Agency a jejich vliv na image Student Agency. Poslední, pátá kapitola, se zabývá výzkumem image Student Agency mezi zákazníky v porovnání s konkurenční firmou GTS International.
Vliv školného na financování vysokých škol
Razimová, Jana Bc. ; Stejskalová, Irena (advisor) ; Bláha, Martin (referee)
Cílem diplomové práce je analyzovat systém financování vysokých škol. Zvláštní pozornost bude věnována problematice školného. Jak školné může ovlivnit financování vysokých škol a jak ovlivní finanční situaci rodin studentů.
Student a ekonomická periodika
Poláková, Terezie ; Simmová, Hilda (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee) ; Nováček, Jan (referee)
Práce se zabývá vztahy studentů Vysoké školy ekonomické a České zemědělské univerzity k ekonomickým periodikům (hlavně čtenost, známost titulů v závislosti na navštěvované vysoké škole, pohlaví, ročníku). Věnuje se novinám, časopisům i zahraničním periodikům a částečně zájmům studentů. V závěru doporučení, jak zvýšit čtenost periodik ze strany studentů.
Metody získávání absolventů
Bartošová, Pavlína ; Beroušek, Petr (advisor) ; Havlíková, Hana (referee)
Tato bakalářská práce ve své první kapitole věnuje postavení absolventů na trhu práce. Ve druhé kapitole jsou popsány způsoby komunikace firem se studenty a absolventy při jejich získávání. V praktické části jsou detailně rozepsány možnosti, které nabízí studentům jedna významná mezinárodní společnost a její propojení s vysokou školou.

National Repository of Grey Literature : 347 records found   beginprevious335 - 344next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.