Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
HOUDKOVÁ, Zuzana
Cílem mé diplomové práce bylo zhodnocení postojů a nákupního chování zákazníků nákupního centra. V teoretické části bylo cílem získání co největšího množství informací k dané problematice. Souběžně probíhalo dotazníkové šetření přímo v nákupním centru. V praktické části hodnocení reakce zákazníků ve vybraném nákupním centru pomocí dotazníkového šetření. Pro samotný výzkum, dotazníkové šetření, jsem zvolila nákupní centrum na okraji Českých Budějovic.
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
KOROUSOVÁ, Radka
Problematikou, kterou se ve své diplomové práci zabývám jsou "Postoje a nákupní chování spotřebitelů v nákupním centru", konkrétně jsem se zaměřila na nákupní centrum Tesco v Písku. Proto, aby obchodníci byli schopni obstát v současnosti v konkurenčním boji, je důležité, aby věděli, jak jejich zákazníci nakupují, čím se nechávají ovlivňovat, jaká je znalost zákazníků, týkající se jednotlivých produktů a podobně. Toto téma mě tedy zaujalo svou aktuálností a je pro mě velmi zajímavé. Pro získání těchto informací byl proveden v nákupním centru marketingový výzkum, jehož výsledky jsou v diplomové práci zpracovány.
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
JEDLIČKOVÁ, Klára
Cílem diplomové práce byla analýze postojů a nákupního chování ve vybraném nákupním centru.Zaměřila jsem se konkrétně na Obchodní dům Dvořák v Táboře. Šetření bylo provedeno formou marketingového výzkumu, jehož cílem je analyzovat vnímání spotřebitelů, jejich pocity a názory prostřednictvím dotazníkového šetření. Dále bylo cílem zjistit, z jakých důvodů spotřebitelé centrum navštěvují, co zde ve většině případů nakupují, jak shledávají prostředí a celkové charakteristiky centra.
Maloobchod v Kazachstánu
Shaibakov, Timur ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Táto práce je věnovana popisu maloobchodu Kazachstánu včetně analyzy jeho specifik, historii a dnešního stavu. Důraz v prácí je takě kláden na analyzu trhu nákupních center a budoucím trendům v kazašském maloobchodu v kontextu vstupu Kazachstánu do celní unie s Ruskem a Běloruskem.
Koncentrace obchodních center v České republice
Heřmánek, Martin ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Anotace Předmětem mojí Bakalářské práce "Koncentrace obchodních center v České republice" je analýza vývoje koncentrace nákupních center v České republice od roku 1989 až do současnosti s výhledem do budoucnosti. Teoretická část se zabývá vývojem, definicí a klasifikací maloobchodu a stávajících nákupních center a provedení analýzy. Druhá praktická část práce je zaměřena na budoucnost a možnost vzniku nových nákupních center v České republice.
Možnosti přispění retailu k udržitelnému rozvoji a zdravému životnímu stylu populace
DOUŠOVÁ, Lucie
Diplomová práce obsahuje teoretický přehled problematiky udržitelného rozvoje, obchodních inovací a zdravého životního stylu. Praktická část začíná přehledem českých i světových retailerů a spotřebitelských organizací. Přehled je zaměřen na aktivity přispívající k udržitelnému rozvoji a podpoře zdravého životního stylu populace. Následuje návrh projektu, který se týká zřízení a provozu poradenského centra zaměřeného na vzdělávání v oblasti udržitelného rozvoje a zdravého životního stylu v Českých Budějovicích. Návrh projektu je podležen výzkumem mezi spotřebiteli.
Analysis of the shopping centre market in the Czech republic and Slovakia
Škodáčková, Gabriela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Brabec, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza dvou modelových nákupních center v České republice a na Slovensku. Práce je zaměřená na určení spádové oblasti nákupních center za pomoci územní analýzy, vymezení cílové skupiny zákazníků, a to s využitím dotazníkového šetření. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První, teoretická část je tvořena dvěma kapitolami. První definuje typy maloobchodních jednotek všeobecně a v závěru se soustřeďuje na maloobchodní formáty -- nákupní centra. Další kapitola zachycuje historický vývoj nákupních center od počátku prvních forem koncentrovaného retailingu v 7. století, dále výstavbu nákupních center v USA ve 20. století až po pronikání tohoto formátu do zemí Evropy v 80. letech 20. století, následně pak do České republiky a na Slovensko v 90. letech. Dvě navazující kapitoly se věnují právě tržním podmínkám výstavby těchto center v ČR a SR. Závěr teoretických kapitol popisuje současné trendy na trhu nákupních center v těchto dvou zemích. Druhou, prakticko-analytickou část, tvoří dvě kapitoly, zaměřené na analýzu dvou konkrétních modelových center, lokalizovaných v ČR a SR. Europa Shopping Center v Banské Bystrici a Nisa Obchodní Centrum v Liberci nejsou nejznámější, či největší centra ve svých státech. Navzdory tomu, že tyto centra jsou si navzájem podobná, každé z nich vznikalo a funguje za jiných podmínek. Územní podmínky jsou zkoumány v kapitole analýzy lokality, ve které jsou za pomoci ekonometrické metody obchodní gravitace vymezeny hraniční body spádové oblasti. Následující kapitola je zaměřena na rozbor silných a slabých stránek s výzvami a hrozbami pro sledovaná nákupní centra. Výsledky SWOT analýzy slouží jako podklad pro návrh potenciálních zlepšení k zvýšení úspěšnosti center.
Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý Pelikán
PETERKOVÁ, Pavla
Diplomová práce {\clqq}Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý pelikán`` se zabývá problematikou využití marketingového výzkumu v přípravné i provozní fázi projektu obchodní vnitroměstské pasáže Černý pelikán v centru Českých Budějovic, který má být dokončen v roce 2011. Na teoretickou část, která se zabývá problematikou marketingového výzkumu navazuje analýza marketingového výzkumu při přípravě uvedeného projektu. Je zde kladen důraz zejména na metodiku realizovaných studií a na shrnutí významu marketingového výzkumu u tohoto projektu. Další část diplomové práce se zabývá významem marketingového výzkumu po uvedení obchodní galerie Černý pelikán do provozu. Jsou zde navrženy konkrétní výzkumné studie, které by měly být realizovány a také organizační zajištění aktivit marketingového výzkumu.
Supermarkety a nákupní centra v ČR
Pýchová, Barbora ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Šulcová, Irena (oponent)
Práce "Supermarkety a nákupní centra v ČR" se věnuje vývoji, současnému a budoucímu stavu supermarketů a nákupních center v České republice. Zaměřuje se také na kulturu a změnu životního stylu, která ovlivnila českou společnost. Poukazuje na ekonomickou situaci, na niž měla dopad celosvětová finanční krize a porovnává situaci na českém trhu se zahraničím. Konkrétní příklady se zabývají vybranými nákupními centry v hlavním městě Praha.
Hodnocení nákupního centra Nový Smíchov
Dinh Thi, Quynh Nga ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Nákupní centrum Nový Smíchov jsem si vybrala k posouzení do mé bakalářské práce, protože jde o nejnavštěvovanější a neúspěšnější nákupní centrum v České republice. Cílem mé práce je zhodnotit nákupní centrum jako celek a navrhnout případná zlepšení. Svoji pozornost zaměřím zejména na popis vnějšího a vnitřního designu, podrobně rozeberu strukturu prodejen, včetně podrobného hodnocení nejvýznamnějších z nich. Identifikuji zásadní chyby a pokusím se navrhnout řešení, která by je odstranila.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.