Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza linky D pražského metra, její dopady na dopravní obsluhu
Dušek, Jan ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Hrubá, Marie (oponent)
Diplomová práce vznikla s cílem odpovědět na otázku, zdali je vhodné, aby byla nová linka pražského metra stavěna a provozována formou PPP, či klasickou veřejnou zakázkou. Déle obsahuje analýzu vhodných technologií a teoretický základ pro uvedenou analýzu.
Analýza pražského metra se zaměřením na prodloužení trasy C
Dokládalová, Michala ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Rožánek, Stanislav (oponent)
Má bakalářská práce se zabývá prodlouženou trasou C, jejími náklady a vlivem pásmového provozu na celkové náklady prodloužené trasy C. Dále se zabývá změnami povrchové dopravy po zavedení prodlouženého metra. Byly prokázány velké úspory po zavedení pásmového provozu a omezení povrchové městské hromadné dopravy.
Analysis of the railway transportation in New York City
Krupa, Stanislav ; Melechovský, Jan (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Kolejová doprava v městě New York je jedna z nejstarších a nejrozsáhlejších na světe. Základním nosním systémem městské přepravy je právě metro, nebo taky "Subway", které vzhledem na vysokou hustotu obyvatelstva plní nezbytnou roli při pohybu osob na území Manhattanu, Bronxu, Queens a Brooklynu. Samotný systém se napájí na příměstské a specifické druhy přepravy, co zvyšuje jeho přepravní proud a radí mezi nejvíc vytížené systémy kolejové přepravy na světě. Budoucnost metra se nese v znamení rozšiřování tratí a výstavby úplně nové linky T. Významným momentem je i současná hospodářská krize, která nutí správní a plánovací orgány metra v New Yorku přehodnotit investiční záměry. Celkově systém operuje spolehlivě, čelí ale početným výzvám v budoucnosti, aby zabezpečil přepravu pro víc než 8 mil obyvatel města.
Vybrané problémy dopravních sítí Prahy
Veselý, Ondřej ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Práce se zabývá třemi vybranými problémy souvisejícími s dopravou v Praze. Jedná se o problematiku prodloužení metra z Dejvic do Ruzyně, obměnu tramvají a vandalismu v prostředcích hromadné přepravy osob.
Hlavní aspekty systému řízení kolejové dopravy Dopravního podniku Praha a.s.
Horáček, Jakub ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Tato práce popisuje systém řízení nejdůležitějších částí pražské hromadné dopravy, tj. metra a tramvají. Kromě charakteristiky a hodnocení jednotlivých řídících a zabezpečovacích systémů, jako je DORIS, LZA, ARS nebo Matra, je zde zmínka také o historickém vývoji jednotlivých subsystémů pražské hromadné dopravy a jejich současném stavu.
Prodloužení trasy metra "A" do Ruzyně a její vliv na změny v území.
Chotašová, Tereza ; Patočka, Jiří (vedoucí práce) ; Růžičková, Ivana (oponent)
Moje bakalářská práce obsahuje stručný popis historie pražského metra, zmiňuji se také o aktuálních stanicích metra v Praze, ale hlavně jsem se zaměřila na plánovanou výstavbu prodloužení metra a větší část práce věnuji projektům prodloužení metra trasy A až na letiště Ruzyně. Část práce se zabývá dotazníkovou anketou. Dotazovala jsem se na 4 místech v Praze na trase A, respektive v budoucích stanicích nemocnici v Motole, na sídlišti Dědina a na letišti Ruzyně a ve stávající konečné stanici Dejvická. Závěrem jsem zhodnotila názory dotazovaných a vyjádřila svůj názor na rozsáhlou výstavbu prodloužení metra trasy A do Ruzyně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.