|
Marketing na pomezí mezinárodního podnikání a informačních technologií
Jurčík, Michal ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent) ; Jindra, Jiří (oponent) ; Kováč, Michal (oponent)
Informační technologie umožnily standardizovat značnou část marketingových informací pomocí digitalizace. Tím, že se tyto informace standardizují, usnadňuje se také standardizace práce s nimi v konkrétních částech hodnotového řetězce podniku. V práci je navrženo vymezení čtyř specifických oblastí využívání informačních technologií v marketingu: e-commerce, dodavatelské řetězce s informačními technologiemi, marketingové databáze a informační systémy v podniku, digitální televizní a rozhlasové vysílání. Hlavním cílem práce je ověřit hypotézu o této klasifikaci oblastí aplikování informačních technologií. Dalším cílem je analyzovat tyto oblasti z hlediska mezinárodního marketingu a charakterizovat, jak konkrétně informační technologie ovlivňují v těchto oblastech podnikání.
|
| |
|
ŘÍZENÍ INFORMATIKY VE VALEO GROUP - ROZDĚLENÍ KOMPETENCÍ
Lisý, Tomáš ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Fencl, Martin (oponent)
Text se zabývá řízením informatiky v divizi společnosti Valeo. Hledá nedostatky, které se v poměrně sofistikovaném řízení vyskytují, když je informační systém podle vnitropodnikových principů nasazen do praxe. Využívá pohledu uživatele na IS/ICT a snaží se navrhnout činnosti, které by pomohly zohlednit požadavky uživatelů v divizi. Uživatelský pohled doposud nebyl v provozu informatiky akcentován.
|