Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí31 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Maloobchod v Kazachstánu
Shaibakov, Timur ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Táto práce je věnovana popisu maloobchodu Kazachstánu včetně analyzy jeho specifik, historii a dnešního stavu. Důraz v prácí je takě kláden na analyzu trhu nákupních center a budoucím trendům v kazašském maloobchodu v kontextu vstupu Kazachstánu do celní unie s Ruskem a Běloruskem.
Analysis of the shopping centre market in the Czech republic and Slovakia
Škodáčková, Gabriela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Brabec, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza dvou modelových nákupních center v České republice a na Slovensku. Práce je zaměřená na určení spádové oblasti nákupních center za pomoci územní analýzy, vymezení cílové skupiny zákazníků, a to s využitím dotazníkového šetření. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První, teoretická část je tvořena dvěma kapitolami. První definuje typy maloobchodních jednotek všeobecně a v závěru se soustřeďuje na maloobchodní formáty -- nákupní centra. Další kapitola zachycuje historický vývoj nákupních center od počátku prvních forem koncentrovaného retailingu v 7. století, dále výstavbu nákupních center v USA ve 20. století až po pronikání tohoto formátu do zemí Evropy v 80. letech 20. století, následně pak do České republiky a na Slovensko v 90. letech. Dvě navazující kapitoly se věnují právě tržním podmínkám výstavby těchto center v ČR a SR. Závěr teoretických kapitol popisuje současné trendy na trhu nákupních center v těchto dvou zemích. Druhou, prakticko-analytickou část, tvoří dvě kapitoly, zaměřené na analýzu dvou konkrétních modelových center, lokalizovaných v ČR a SR. Europa Shopping Center v Banské Bystrici a Nisa Obchodní Centrum v Liberci nejsou nejznámější, či největší centra ve svých státech. Navzdory tomu, že tyto centra jsou si navzájem podobná, každé z nich vznikalo a funguje za jiných podmínek. Územní podmínky jsou zkoumány v kapitole analýzy lokality, ve které jsou za pomoci ekonometrické metody obchodní gravitace vymezeny hraniční body spádové oblasti. Následující kapitola je zaměřena na rozbor silných a slabých stránek s výzvami a hrozbami pro sledovaná nákupní centra. Výsledky SWOT analýzy slouží jako podklad pro návrh potenciálních zlepšení k zvýšení úspěšnosti center.
Ekonomická efektivnost realizace projektu výstavby nákupního centra
Struhár, Krisztína ; Marinič, Pavel (vedoucí práce) ; Marusiak, Jiri (oponent)
Cílem práce je vyhodnotit ekonomickou efektivnost realizace projektu výstavby nákupního centra. Práci lze rozdělit do dvou částí. První se zabývá teoretickým výkladem investičního projektu, jeho finančních aspektů a kritérií pro hodnocení jeho ekonomické efektivnosti. Druhá část je zaměřena na zhodnocení projektu nákupního centra Tilla, na základě předchozích teoretických poznatků. Toto vyhodnocení je provedeno prostřednictvím čisté současné hodnoty, indexu rentability a vnitřního výnosového procenta. Pro získání komplexního pohledu na tento investiční záměr jsou tato kritéria doplněna o stanovení finanční stability projektu a o výpočet ekonomické přidané hodnoty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí31 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.