Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 224 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nákupní chování spotřebitelů na trhu s nadměrnou a podměrnou obuví
Šiková, Tereza
Bakalářská práce se bude zabývat chováním spotřebitele na trhu s nadměrnou a podměrnou obuví. Nabídka obuvi nekonfekčních velikostí je dosti omezená, otázkou je, zdali dokáže uspokojit poptávku. V rámci bakalářské práce bude sestaven dotazník. Bude provedeno do-tazníkové šetření, které má za úkol zjistit chování spotřebitelů.
Vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z
Hotařová, Lenka
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z. Seskupuje teoretické poznatky o nákupním chování, digitálním marketingu, rozdílech mezi generacemi a sociální síti TikTok. Na základě primárních dat z kvantitativního (dotazníkové šetření) a kvalitativního (hloubkový polostrukturovaný rozhovor) výzkumu a sekundárních dat jsou vytvořena doporučení v oblasti využití TikToku pro marketingovou komunikaci podnikatelskými subjekty. Uživatelé stojí o organický obsah, autenticitu, hezké zpracování a nápad.
Adaptívne stratégie propagácie regionálnych potravín na slovenskom trhu
Krajčová, Monika
Tato diplomová práce se zaobírá adaptivními strategiemi propagace regionálních potravin na slovenském trhu. Analyzuje současný stav na trhu regionálních potravin a postoje spotřebitelů k regionálním potravinám. Na základě analýzy primárních dat získaných dotazníkovým výzkumem, hloubkovými rozhovory a pozorováním na prodejnách, identifikuje podněty, které vedou spotřebitele k nákupu regionálních potravin a faktory, které tento proces ovlivňují. Navrhuje vhodnou segmentaci spotřebitelů na tomto dílčím trhu, popisuje preference segmentů a porovnává rozdíly mezi nimi. Podává návrhy konkrétních adaptivních strategii propagace pro výrobce a prodejce regionálních potravin.
Role řetězce Sklizeno s.r.o. v podpoře regionální produkce
Kotlanová, Sabina
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením role řetězce Sklizeno s.r.o. v podpoře regionální produkce a vymezením charakteristik nákupního chování, preferencí a názorů zákazníků tohoto řetězce. Na základě analýzy a syntézy poznatků z odborných zdrojů byly v teoretické části popsány charakteristiky trhu s potravinami, současné trendy alternativních typů produkce a faktory, které na rozhodování spotřebitele na trhu s potravinami působí. V praktické části byla popsána strategie řetězce Sklizeno s.r.o. a na základě analýzy sortimentu byl zhodnocen význam podpory regionálních producentů. Primární výzkum se zaměřoval na analýzu charakteristik nákupního chování zákazníků a na jejich názory a preference. Výzkum byl proveden technikou dotazníkového šetření, přičemž byly zjištěny preference zákazníků v souvislosti s regionálními potravinami a jejich hodnocení spokojenosti s řetězcem.
Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu
Katrňáková, Kateřina
Bakalářská práce se zabývá důvěrou zákazníků v potravinové privátní značky na českém maloobchodním trhu. V této práci byla primární data sbírána pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 378 respondentů. Bylo zjištěno, že více než 80 % respondentů privátní značky potravin nakupuje. Na základě dalších výsledků byla vyhodnocena důvěra zákazníků v privátní značky potravin. Dále jsou zde uvedeny faktory, které ovlivňují zákazníka při nákupu potravin privátních značek a doporučení pro maloobchodní prodejce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 224 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.