Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí31 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
GIS jako systém pro komunikaci se zákazníky
Zubíček, Jan ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Kulaviak, Radim (oponent)
Základním tématem této práce je pojetí problematiky geografických informačních systémů (GIS) z pohledu jejich využití jako komunikačního prostředku v prostředí WWW. Důraz je kladen na řešení nenáročná na náklady. Cílem práce je přinést teoretické informace nutné k uchopení problematiky, ale také poskytnout řešení konkrétního informačního systému v podmínkách realitní kanceláře podnikající na českém trhu. V první části (kapitoly 2 a 3) se práce zaměřuje na zprostředkování základních vlastností a principů GIS získaných studiem odborných materiálů. Popsány jsou jak obecné principy využití GIS, tak také některá specifika jejich nasazení v podmínkách České republiky. V druhé části (kapitoly 4 až 7) autor na základě získaných znalostí popisuje tvorbu konkrétního GIS řešení vyhovujícího definici předmětu práce. Výsledkem práce je potvrzení předpokladu, že existují a jsou široce dostupné prostředky umožňující implementaci GIS při udržení nízkých nákladů.
GIS konkrétní obce
Babiš, Jan ; Traurig, Michal (vedoucí práce)
Popisuji zavádění GIS na obecních a městských úřadech,softwarové řešení GIS MISYS a jeho konkrétní využití na městském úřadu Mnichovic.
Marketing na pomezí mezinárodního podnikání a informačních technologií
Jurčík, Michal ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent) ; Jindra, Jiří (oponent) ; Kováč, Michal (oponent)
Informační technologie umožnily standardizovat značnou část marketingových informací pomocí digitalizace. Tím, že se tyto informace standardizují, usnadňuje se také standardizace práce s nimi v konkrétních částech hodnotového řetězce podniku. V práci je navrženo vymezení čtyř specifických oblastí využívání informačních technologií v marketingu: e-commerce, dodavatelské řetězce s informačními technologiemi, marketingové databáze a informační systémy v podniku, digitální televizní a rozhlasové vysílání. Hlavním cílem práce je ověřit hypotézu o této klasifikaci oblastí aplikování informačních technologií. Dalším cílem je analyzovat tyto oblasti z hlediska mezinárodního marketingu a charakterizovat, jak konkrétně informační technologie ovlivňují v těchto oblastech podnikání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí31 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.