Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí31 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunitní RSS čtečka pro iOS
Nováček, Stanislav ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Hradil, Jiří (oponent)
Mobilní telefony se den co den stávají nejvíce používanou technologií. Počet jejich uživatelů neustále roste, hlavně kvůli lepší dostupnosti chytrých zařízení, jejich funkčností a také díky větší dostupnosti mobilního internetového připojení. A spolu s chytrými telefony roste množství mobilních aplikací, které nám šetří čas a peníze. E-mailový klient, kalendář, RSS čtečky, internetové prohlížeče a prohlížeče dokumentů, aplikace pro sociální sítě, iternetová rádia, navigace využivající GPS a mnoho dalších. To vše v jednom zařízení v naší kapsi. Cílem této práce je vytvoření komunitní RSS čtečky Felicity - mobilní aplikace pro iOS - a její publikace na App Store. Práce může také sloužit jako inspirace při vytváření podobných aplikací pro iOS zařízení a přiložené soubory se zdrojovými kódy mohou sloužit jako praktický studijní materiál. Nejprve je čtenář uveden do problematiky charakteristiky mobilních aplikací a mobilních platforem. Uvedeny zde jsou také novinky v iOS 8, potřebné věci pro vývoj aplikace pro Apple iOS zařízení, stručný popis programovacích jazyků Objective-C a Swift a charakteristika syndikace webového obsahu a formátů RSS a Atom. Následně je v rámci práce popsána tvorba aplikace pro platformu iOS. Touto aplikací je komunitní RSS čtečka postavená na cloudových službách Feedly. Od jiných RSS čteček se liší sociální částí, která dává aplikaci výhodu sdílení článků mezi své kamarády. Dále je uveden popis její funkcionality, uživatelského rozhnaní, přiblížení implementace a popis použitých knihoven třetích stran. V poslední části práce jsou uvedeny způsoby, jak podpořit spuštění, počet stažení, hodnocení a následné udržení aplikace v povědomí uživatelů.
Hra založená na rozšířené realitě pro platformu iOS
Kocur, Aleš
Tato práce se zabývá rozšířenou realitou a jejím využitím ve hrách na platformě iOS. Zkoumá aktuální přístupy her, které rozšířenou realitu využívají. Práce popisuje jejich koncepty interakce a přidaných hodnot oproti běžným hrám (bez rozšířené reality). Dále jsou představeny frameworky umožňující implementaci aplikací založených na rozšířené realitě pro mobilní platformu iOS a jejich srovnání na základě vhodnosti pro tvorbu hry. Poslední částí práce je návrh vlastní hry s důrazem na vyřešení či zamezení nedostatků vypozorovaných na již existujících hrách a jejich konceptech a následná implementace s použitím nejlépe ohodnoceného frameworku.
Vývoj mobilní aplikace a její publikování v internetovém obchodě
TRUHLÁŘ, Jakub
Práce se snaží přiblížit fáze vývoje mobilní aplikace od konceptu, přes samotný vývoj aplikace, až po publikování v samotném internetovém obchodě. Začátek práce se zabývá popisem zařízení, operačního systému a frameworků na vývoj 2D her pro iOS. Je zde popsána obecná terminologie a detailně je představen framework Sprite Kit. Metodika práce se již věnuje všem fázím samotné tvorby 2D hry za použití Sprite Kitu i IDE Xcode. Ke konci je čtenář seznámen s přípravou hotové aplikace pro vystavení v App Storu, se schvalovacím procesem a následně je mu přiblíženo prostředí pro správu aplikací iTunes Connect se statistikami a verzemi vydané hry.
Programovací jazyk Objective C a účelnost jeho zařazení do výuky
Demčák, Marek ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá popisem programovacího jazyka Objective-C, který je primárním programovacím jazykem pro operační systém Mac OS X, a posouzením účelnosti jeho zařazení do výuky. Cílem první části je poskytnout čtenáři základní výklad syntaxe jazyka tak, aby byl schopen porozumět napsanému programovému kódu a zjistit, zda by jej programování v tomto jazyku bavilo. Práce si neklade za cíl naučit čtenáře v jazyku Objective-C vytvářet vlastní aplikace, a to zejména kvůli velmi omezenému popisu knihoven tříd (Cocoa, Cocoa Touch), jejichž znalost je pro vytváření aplikací nezbytná. Všem zájemcům o programování v Objective-C však poskytne vhodný "odrazový můstek" a odkáže je na další související zdroje. Ve druhé části je jazyk postupně posuzován na základě 10 zvolených kritérií, které mají vliv na účelnost zařazení jazyka do výuky. Cílem této části práce je poskytnou čtenáři dostatek argumentů pro rozhodnutí, zda má smysl pořádat výukový kurz Objective-C či nikoli. Součástí práce je např. základní srovnání jazyku Objective-C s ostatními jazyky (zejména Java a C#), posouzení souladu jazyka s principy objektově orientovaného programování, recenze vývojového prostředí Xcode, analýza poptávky po programátorech Objective-C v České republice a analýza zájmu studentů VŠE o kurz Objective-C. V závěru práce jsou shrnuty nejpodstatnější vlastnosti jazyka, jeho největší přínosy a nedostatky. Uveden je též profil "typického" programátora v Objective-C, který je sestaven na základě vyhodnocení kritérií ve druhé části práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí31 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.