|
Marketingová strategie vybrané společnosti
Lesonický, Roman
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací zábavního parku Permonium. Analyzuje současný stav komunikačního mixu, konkurenční prostředí podniku a jak jsou subjekty na trhu obeznámeny s existencí zábavního parku. Práce poskytuje subjektu jednotlivá doporučení, která byla vypracována na základě analýzy primárních a sekundárních dat. Sekundární data byla získána přímo od vedení Permonia, primární data formou dotazníkového šetření. V závěru práce jsou shrnuty výsledky vztažené k jednotlivým skupinám společně s vhodnými návrhy.
|
|
Návrh strategie pro rodinné vinařství Regina Coeli
Holečková, Anna
Holečková, A., Návrh strategie pro rodinné vinařství Regina Coeli. Bakalářská práce. Brno: PEF MENDELU v Brně, 2014. Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační strategii pro rodinné vinařství Regina Coeli na rok 2014. Dílčím cílem této práce je zhodnotit sou-časný stav podniku, zhodnotit komunikační mix za rok 2013 a pomocí provedené-ho dotazníkového šetření určit vhodné nástroje marketingové komunikace pro rok 2014. Za marketingové nástroje umožňující dosažení cílů podniku je zvolena reklama, direct marketing, podpora prodeje, public relations, veletrhy a výstavy, event marketing a internet.
|
| |
| |
| |
|
Návrh strategie pro malé nezávislé knihkupectví
Barančicová, Terezie
Bakalářská práce se zaobírá strategií pro malé nezávislé knihkupectví, která by mě-la pomoci zvýšit povědomí o knihkupectví a jeho zisk. Teoretická část práce je za-ložena na odborné literatuře a zaměřuje se na zásadní pojmy a metody z oblasti strategického řízení a marketingu. Praktická část je postavena na poznatcích z teoretické části. Na základě vnější analýzy, kde je použita PESTE analýza a Porterův model pěti hybných sil, jsou identifikovány příležitosti a hrozby. Silné a slabé stránky jsou nalezeny ve vnitřním prostředí knihkupectví a zhodnoceny na základě principu klíčových faktorů. Prostřednictvím SWOT analýzy jsou navrhnuty jednotlivé strategie, z nichž je jedna vybrána a ekonomicky zhodnocena. Připojen je i návrh marketingové strategie.
|
| |
| |
| |
| |