Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém řízení nákladů na kvalitu ve vybraném podniku
TONDLOVÁ, Kateřina
Kvalita výrobků je největší konkurenční výhodou, které může podnik dosáhnout. Definice uvádí, že kvalita je stupeň splnění požadavků souborem inherentních charakteristik. V posledních letech význam kvality velice vzrostl - kvalita je rozhodujícím faktorem stabilního ekonomického růstu podniků, management kvality je nejdůležitějším ochranným faktorem před ztrátami trhů, kvalita je významným zdrojem úspor materiálů a energií, kvalita ovlivňuje makroekonomické ukazatele, kvalita je limitujícím faktorem tzv. trvale udržitelného rozvoje, kvalita a ochrana spotřebitele jsou spojité nádoby. Náklady na kvalitu jsou celkové výdaje vynaložené výrobcem, uživatelem a společností, spojené s kvalitou výrobku. Náklady spojené s kvalitou u výrobce se dělí do 4 základních skupin: náklady na prevenci, hodnocení, náklady na externí vady a interní vady.
Systém řízení kvality ve vybraném podniku
HOVORKOVÁ, Jana
Cílem diplomové práce je analýza současné situace v systému řízení kvality, odhalení rezerv a na základě zjištěných výsledků navržení opatření na zlepšení systému řízení kvality.
Odhady při plánování a metriky pro sledování projektů z pohledu norem ISO / IEC
Ognev, Anton ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Šťastný, Petr (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice řízení projektů IS/ICT a to především z pohledu norem ČSN ISO/IEC. Jsou vytipovány a rozebrány k projektovému řízení nejrelevantnější normy, ze kterých se vymezují důležité ukazatele a procesy, které jsou následně mapovány na procesní skupiny standardu PMBOK. U každé normy je uváděno stručné vyhodnocení, které obsahuje vhodnost použití pro projekty IS/ICT, očekávaný přínos a postup při aplikaci. Další částí diplomové práce je analýza norem z hlediska metod odhadů při plánování projektů IS/ICT. Je zanalyzována většina norem, buď přímo či okrajově, zasahujících do oblasti odhadů při plánování projektů IS/ICT. Obsahem praktické části diplomové práce je zpracování metrik pro sledování projektů z pohledu norem ISO/IEC a rozšíření modelu "MMaHPISICTv5.7", vytvořeného Ing. Ondřejem Kmoníčkem v diplomové práci "Sledování a vyhodnocování IT projektů" [38]. Model je doplněn o metriky ISO/IEC a také o další funkcionality, zaměřené především na zobrazení jednotlivých metrik v časové perspektivě.
Porovnání účinnosti systémů řízení kvality ve vybraném podniku
GREGOROVÁ, Vendula
Pro vypracování diplomové práce byl zvolen podnik ČSAD JIHOTRANS a. s., který poskytuje služby v oblasti dopravy a má certifikované normy ČSN EN ISO 9001, ČSN EN ISO 14001 a ČSN EN ISO 22000. Cílem práce bylo analyzovat systém řízení kvality ve společnosti se zaměřením na proces ?Přeprava osob pravidelná a nepravidelná?, porovnat jednotlivé koncepce managementu kvality a navrhnout případné změny. Ve vlastní části práce je uveden výzkum ve zvolené společnosti. Tento výzkum je zaměřen na analýzu nákladů související s kvalitou, vývoj reklamací, vyhodnocení spokojenosti zákazníků pomocí dotazníkového šetření, výkonnost procesu ?Přeprava osob pravidelná a nepravidelná? a porovnání jednotlivých koncepcí managementu kvality.
Management kvality ve vybraném podniku
KLIMASOVÁ, Eva
Bakalářská práce je zaměřena na management kvality ve společnosti STAVCENT a.s.. Společnost vznikla v roce 1992 a je stavební firmou, která komplexně řeší a zajišťuje realizaci průmyslových, občanských a bytových staveb na území Jihočeského kraje. STAVCENT a.s. navazuje na dlouholetou tradici v oblasti výstavby a údržby objektů, začínající v roce 1950, kdy vznikaly komunální stavební podniky. Společnost si je vědoma zvyšujícího se tlaku na požadovanou jakost výrobků a služeb. Aby získala konkurenční výhodu v boji o zákazníka, zavedla v roce 2006 systém řízení kvality. Tento systém i nadále udržuje a inovuje. Díky certifikování tří systémů kvality, získala {\clqq}Zlatý certifikát``. U svých zákazníků se může pochlubit certifikátem ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001. Z analýzy managementu kvality společnosti vyplynulo, že přístup k řízení kvality v oblasti managementu firmy je na vysoké úrovni. Důkazem je certifikát ČSN EN ISO 9001:2001. I přesto, že se společnost dále snaží zlepšovat poskytované služby a udržet si zákazníka, je jen proces neustálého zlepšování klíčovým předpokladem v boji o zákazníka na konkurenčním trhu.
Moderní metody managementu ve veřejné správě
Vansa, Luboš ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (oponent)
Práce je zaměřena na moderní metody managementu veřejné správy. První, teoretická část je věnována nejprve historii veřejné správy v České republice a jednotlivým oblastem managementu veřejné správy. Druhá část je orientována na implementaci vybraných nástrojů a metod na vybraném úřadě veřejné správy v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.