| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Křenovice - Nezamyslice
Bombera, Jan ; Kroupa, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá možností zvýšení traťové rychlosti v úseku Křenovice horní nádraží – Nezamyslice tratě č. 315A. Zvýšení rychlosti je prověřováno ve dvou krocích – se současnými geometrickými parametry koleje a se změnou některých z hodnot geometrických parametrů koleje, ale vždy tak, aby byly dodrženy mezní normové a předpisové hodnoty. Nová rychlost je stanovena jak pro konvenční vozidla, tak pro vozidla, která jsou schopna využít nedostatku převýšení I > 100 mm. Při zvyšování rychlosti se bere ohled na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení, poloh návěstidel apod., respektive jsou navržena opatření při změně těchto objektů.
|
| |
|
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Čejč - Hodonín
Látal, Jan ; Komárek, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude zabývat možností zvýšení traťové rychlosti v úseku Čejč Hodonín. Navrhované zvýšení rychlosti bude posuzováno ve dvou variantách, první varianta počítá se zachováním současných geometrických parametrů koleje, druhá varianta bude zahrnovat změny geometrických parametrů koleje. Tyto změny ovšem nesmí způsobit výrazné zásahy do tělesa tratě. Oba případy je nutno posuzovat rovněž na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení, poloh návěstidel apod., případně lze navrhnout změny i těchto objektů.
|
|
Návrh rekonstrukce traťového úseku Rapotice - Náměšť nad Oslavou
Zapletal, Tomáš ; Andratschke, Jan (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku a spodku v úseku železniční tratě Rapotice – Náměšť nad Oslavou. Úsek začíná v km 19,2 napojením na začátek výhybky číslo 5 do železniční stanice Rapotice a končí v km 22,2 po překonání ocelového mostu a průběžným kolejovým ložem. V rámci práce bylo vyřešeno odvodnění tratě a rekonstrukce přejezdů a byla navržena technologie provádění prací. Součástí práce bylo prověření možnosti zvýšení rychlosti v dotčeném úseku.
|