Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí28 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
IT podpora v prostředí call center
Nohejl, Karel ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl obecně popsat IT správu v oblastech kontaktních center. V českém jazyce není zpracován žádný obecný model ani metodika (mimo interních firemních pokynů). V první polovině se bude práce věnovat teoretickým modelům. Aby mohly být pořádně objasněny, je třeba nejprve popsat základní technologii a architekturu používanou v kontaktních centrech. V následující části práce budou rozebrány existující modely a bude posouzena jejich kvalita. V další části budou popsány jednotlivé komponenty IT oblasti pro kontaktní centra. Bude se jednat především o HW a SW vybavení, uživatelské role na Windows platformě a otázky pracovního prostředí a bezpečnosti. Na závěr této části bude uvedeno základní rozdělení aplikačního SW používaného v kontaktních centrech. V poslední části budou implementovány rozebrané poznatky zkombinované z osobními zkušenostmi autora na vlastní soustavu modelů, které budou dodržovat multi-dimenzionální přístup. Skutečným výsledkem práce bude tedy vytvoření souboru doporučení pro budování a správu kontaktního centra v českém jazyce.
Budování bankovního kontaktního centra
Seifrt, Ladislav ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Vavák, František (oponent)
Budování kontaktního centra je velmi rozsáhlou a komplexní problematikou. Tato diplomová práce se zaměřuje na aspekt efektivního využití dostupných technologií pro podporu procesů kontaktního centra (CC), především pak v bankovním sektoru. V práci je zpracován multidimenzionální model obslužnosti kontaktního centra zachycující procesní stránku řízení. Model obslužnosti je poté zasazen do kontextu současných technologií pro CC a výsledkem je model, který zachycuje vliv jednotlivých technologií na proces řízení interakcí. Tento model je v závěru teoretické části aplikován na podmínky bankovnictví. Součástí diplomové práce je i praktická (neveřejná) část, která aplikuje předchozí model na podmínky kontaktního centra společností GE Money v ČR a SR. Do kontextu modelu je zasazen vývoj kontaktního centra GE Money po vybrané období, začínající před zahájením a končící dokončením několika projektů, které byly během zpracování této práce ve fázi realizace. Tato konfrontace CC GE Money s modelem je pak výchozím bodem pro doporučení dalších kroků v budování a rozvoji tohoto CC.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí28 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.