Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 299 záznamů.  začátekpředchozí275 - 284dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
What happens in Vegos does not stay in Vegos
Barczi, Šimon ; Lahvička, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Miroslav (oponent)
Hlavním cílem této práce je změřit a prozkoumat poptávku po zboží nabízeném v baru Los Vegos v Mariánských Lázních. V mém experimentu budu náhodně měnit cenu točeného piva v rozmezí 23-33 Kč po dobu třiceti souvislých dní. Každý den, bude zaznamenána spotřeba veškerého nabízeného zboží, které bar nabízí. Mám rovněž k dispozici spotřebu za každý den za poslední rok. V práci budu zkoumat cenovou elasticitu samotného piva a také křížovou elasticity ostatních komodit. Výsledky mé práce budou užitečné pro vlastníky baru, díky nim budou schopni nastavit optimální cenu a upravit zásobu zboží tak, aby byla co možná nejefektivnější.
Malé pivovary a jejich význam pro cestovní ruch
Zelená, Karolína ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Hlavním cílem této práce je především analyzovat, zda mají malé pivovary význam pro cestovní ruch a jakým způsobem případně usilují o propojení nabídky svého produktu účastníkům cestovního ruchu. V první části se práce zabývá obecně nápoji, jejich druhy, vývojem jejich spotřeby a také jejich významem ve výživě. Druhá část popisuje historii pivovarnictví a vývoj malých pivovarů v České republice. Ve třetí části je provedena analýza malých pivovarů v krajích a poslední část je věnována srovnání, jak ve svých produktech vybrané malé pivovary reagují na potřeby účastníků cestovního ruchu.
Heineken in Czech republic- product protfolio analysis
Pavlišin, Dominik ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Avrat, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou sortimentu společnosti Heineken Česká republika, a.s. Na základě teoretických východisek jsem tyto poznatky aplikoval v praktické části, kde jsem porovnal jednotlivé značky sortimentu společnosti. Práce analyzuje strategické podnikatelské jednotky v portfoliu, porovnává je s konkurencí a poukazuje na možné ohrození a nebo naopak výhody na trhu. Práce by měla čitatelům umožnit komplexní pohled na sortimentní politiku společnosti Heineken Česká republika, a.s.
The analysis of marketing communication of selected company
Kažimírová, Jaroslava ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cieľom diplomovej práce je analýza marketingovej komunikácie realizovanej v súčasnosti slovenskou pivnou značkou Zlatý Bažant. Teoretická časť práce je venovaná marketingu, marketingovej komunikácii a jej trendom. Praktická časť sa zaoberá popisom a anlýzou marketingovej komunikácie Zlatého Bažnta.
Category Management v obchodním řetězci
Fritsch, Martin ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce charakterizuje proces Category Managementu a jeho přínos. Dále popisuje využití Category Managementu ve vybraném obchodním řetězci a postup tvorby Category Business Plans. Diplomová práce končí aplikací teorie Category Managementu a Category Business Plans na ilustrativním byznys plánu kategorie piva.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 299 záznamů.   začátekpředchozí275 - 284dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.