Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí27 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Bezděka, Václav ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Střítecký, Rudolf (oponent)
Tato práce je zaměřena na marketingovou komunikaci ve farmaceutickém průmyslu. Teoretická část obsahuje popis farmaceutického trhu, stručný rozbor marketingového mixu s podrobným zaměřením na jednotlivé nástroje propagace (osobní prodej, reklama, přímý marketing, vztahy s veřejností a podpora prodeje). Dále se zabývá dílčími zákony, předpisy, normami a subjekty formujícími způsob využívání marketingové komunikace na už tak vysoce konkurenčním trhu. Praktická část obsahuje rozbor jednotlivých praktik marketingové komunikace vybraného farmaceutického výrobce se zaměřením na léčivý přípravek Motilium. Následuje rozbor a komparace jednotlivých nástrojů komunikačního mixu spolu s vyjádřením nákladů na dané aktivity, dále pak návrh možných zlepšení či doporučení.
Marketingové komunikace v tabákovém průmyslu
Kahánková, Tereza ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Grof, Jan (oponent)
Diplomová práce ve své teoretické části pojednává o postavení marketingových komunikací v rámci marketingového procesu a blíže se soustředí na podlinkové komunikační aktivity, jakožto stěžějní komunikační nástroj v tabákovém průmyslu. Druhá část práce se již věnuje charakteristice specifik trhu a regulaci v oblasti tabákového průmyslu. Část třetí podrobně popisuje cílovou skupinu dospělých kuřáků a aplikaci marketingových komunikací v marketingu tabákových výrobků, a to v oblasti B2B i B2C. Poslední část nastiňuje příležitosti a hrozby, které stávající situace na trhu a jeho pravděpodobný vývoj skýtají, a formuluje, jaké jsou klíčové oblasti, na něž je třeba se zaměřit, a jaké strategické i taktické kroky v rámci marketingu tabákových výrobků by mohly zajistit potenciál růstu a budování značek.
Globalizační efekt propojení sponzoringových aktivit s podporou prodeje ve vybraných nadnárodních společnostech v EU
Bayerová, Ema ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Dufek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce má za cíl analyzovat propojení sponzoringu a podpory prodeje v nadnárodních firmách. Zkoumá, jakým způsobem tyto společnosti řídí své sponzoringové strategie, zda spíše globálně či lokálně. V první kapitole se práce zabývá vztahem sponzoringu a komerčních komunikací z právního, daňového a zejména marketingového hlediska. Druhá kapitola popisuje možné formy propojení podpory prodeje a sponzoringových projektů. Třetí kapitola analyzuje dopad globalizace na sponzoring a podporu prodeje a zmiňuje se o integrované marketingové komunikaci. Jako praktické příklady propojení sponzoringu a podpory prodeje v nadnárodních společnostech jsou pak popisovány společnosti Telefónica S.A. a McDonald's Corporation.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí27 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.