Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 275 záznamů.  začátekpředchozí254 - 263dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Potenciál animační společnosnosti Wintour s.r.l. na českém trhu
Čmelíková, Pavla ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tématem této práce je potenciál animační společnosti Wintour s.r.l. na českém trhu. Wintour s.r.l. je italská společnost předně se specializující na poskytování animačních služeb do turistických resortů. Cílem této práce je vyzkoumat, zda existuje možnost pro její působení i v České republice na základě zjištění do jaké míry je již animace v České republice rozvinutá. Teoretická část práce je pak zaměřena na hlubší objasnění funkce animace v cestovním ruchu a na popis společnosti Wintour s.r.l. včetně jejího marketingového mixu.
Vliv forem a metod animace na zachování podstaty kulturní památky
Kožichová, Petra ; Patočka, Jiří (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Práce je zaměřena na zkoumání vlivu animačních procesů na kulturní památku. V prvních kapitolách popisuje vývoj chápání kulturní památky a její definice, dále podstatu kulturní památky a přibližuje pojem animace, její principy, metody a formy. Poté se snaží o zhodnocení vlivu jednotlivých metod a forem na kulturní památku. Pro názornost uvádí několik příkladů a hodnotí situaci v České republice, kterou se pokouší konfrontovat se situací v zahraničí. V závěru je pak celá práce krátce shrnuta a snaží se o vyvození několika doporučení, která by měla vést k usnadnění vzniku animačních projektů.
Strategie a metody socio-ekonomické animace na příkladu hudebního odkazu skladatele Anthonyho Philipa Heinricha
Farský, Pavel ; Patočka, Jiří (vedoucí práce) ; Freemanová, Michaela (oponent)
Animace hudebního odkazu je proces, který včleňuje částečně zapomenuté hudební dílo do kulturního života. Cílem je ekonomizace, která znamená jeho návrat také do kulturně-ekonomických struktur současné společnosti. Základem je vytvoření animační strategie, založené na znalostech vycházejících jak z muzikologických, tak ekonomických hledisek. Hudební odkaz Anthonyho Philipa Heinricha je velmi vhodným příkladem, na kterém lze demonstrovat koncepci, metody a postupy animační strategie. Tento tvůrce, pocházející z Čech na přelomu 18. a 19. století, se proslavil ve Spojených státech amerických jako hudebník, skladatel a organizátor hudebního života. Jeho život a dílo jsou sice součástí oficiálních amerických hudebních dějin, nicméně vinou historických událostí po 2. světové válce je povědomí o jeho životě a díle v České republice poměrně nízké, zredukované na okruh odborné veřejnosti. Skladatel nebyl zapomenut, jeho dílo si však zaslouží návrat do koncertního života. Tato práce si klade za cíl ukázat na příkladu hudebního odkazu A. P. Heinricha vytváření animační strategie, jejíž realizace by mohla přispět k prosazení tohoto autora i v českém hudebním světě jak z hlediska koncertní praxe, tak zejména v oblasti ekonomiky kultury.
Reflexe krize autority z hlediska filosofie výchovy
VAŇKOVÁ, Karolína
Práce se zabývá analýzou krize autority ve výchově. První část práce se zabývá rozborem současné koncepce autority (definování jejich dimenzí: legitimita, moc, byrokracie, charizma, poslušnost k autoritám a autoritářství) a definováním krize autority ve společnosti. Druhá část práce zhodnocuje tyto poznatky, definuje krizi autority ve výchově, nabízí plán řešení této krize, hledá kořeny této krize v tradiční škole, upozorňuje na roli alternativních koncepcí výchovy v krizi autority. Poslední část práce se věnuje definování animace jako třetí dimenze výchovy (po formaci a edukaci) a definování možnému přínosu animace v otázce krize autority.
Vznik a ukončení nenarozeného života
LUŇÁKOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá problematikou vzniku lidského života a interrupce. Je zaměřena především na přístupy zabývající se otázkou, od kdy je novému lidskému jedinci možno připsat status osoby a v návaznosti na to také právo na život. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol ? čtyř hlavních aspektů, jak je na problematiku interrupce možno nahlížet. První kapitola poskytuje informace o medicínskému hledisku, jsou zde zahrnuty informace z oblasti embryologické (biologický vznik člověka) a lékařské (umělé ukončení těhotenství). Druhá kapitola se zabývá právní úpravou interrupcí v České republice (historie a současná úprava). Třetí kapitola se věnuje různým etickým přístupům k určení člověka jakožto osoby, právu na rozhodování o vlastním těle apod. Poslední kapitola podává náhled na osobu a interrupci z křesťanského stanoviska.
METODIKA ANIMACE ČÁSTI MUZEJNÍ EXPOZICE
PETRÁŠKOVÁ, Jiřina
Práce se zabývá animační metodou seznámení s liturgickými muzejními sbírkovými předměty s ohledem na dětské vývojové etapy. Použité byly metody diskuse,dialog, dramatizace. Vytyčuje své záměry v oblasti výchovně " etické a poznávací.
Využití středověké malby ve volnočasových aktivitách (Zmrtvýchvstání Krista od Mistra třeboňského oltáře)
TURKOVÁ, Monika
Práce se zabývá využitím metody animace při zprostředkování středověkého umění dětskému divákovi. Cílem animace obrazu Zmrtvýchvstání Krista od Mistra třeboňského oltáře je efektivním způsobem probudit zájem o umění a historii u příslušného věkového stupně dětí. Obsahem teoretické práce je předpokládaný rozsah znalostí potřebných k ideálnímu provedení animace. Praktická část přibližuje samotné tvořivé zprostředkování obrazu dětem a její nedílnou součástí jsou i závěrečné reflexe. Přiblížit kulturně-historické dědictví je velkou výzvou pro všechny muzejní, galerijní a pedagogické pracovníky. Práce se snaží zároveň poukázat na skutečnost, že příprava na animaci klade na autory velké nároky, je třeba se zcela oprostit od úzké specializace, postupovat interdisciplinárně a veškeré odborné teoretické a praktické znalosti efektivně propojovat.
Popis a analýza metod používaných v projektu "Orientační dny" ve Fryštáku
CHODIL, Karel
Diplomová práce si klade za cíl popsat a analyzovat metody, které se využívají v programu interaktivních kurzů v rámci projektu Orientační dny ve Fryštáku. Snaží se popsat šest základních metod, které tvoří metodickou kostru těchto programů. Jsou to metoda animace, zážitková pedagogika, hraní rolí ve výchově, narativní metody, evaluační metody a skupinové učení. Praktickou část práce tvoří analýza konkrétního programu jednoho kurzu. U každé aktivity zařazené v tomto programu je stručná charakteristika a zacílení aktivity. Jednotlivé programové bloky jsou poté analyzovány z metodického hlediska a je dále odkazováno na text v první části práce.
Vnímání výtvarného umění ve volném čase dětí a mládeže
MLS, Pavel
Cílem diplomové práce bylo analyzovat vnímání dětí a mládeže ve vztahu k výtvarnému umění. V první kapitole teoretické části jsem se zaměřil na vysvětlení fenoménů, tj. výtvarné umění, estetika, kultura, kýč a vztah člověka k výše uvedeným hodnotám. V následujících kapitolách se zabývám problematikou a vymezení pojmu a významu volného času i možnosti zprostředkování výtvarného umění dětem a mládeži. Teoretickou část věnuji možnostem konfrontace dětí a mládeže s výtvarným uměním skrze různé kulturní instituce. Tuto část práce zakončuji základním dělením zájmových organizací ve volném čase. Praktická část se věnuje výtvarnému projektu ,,Kdo zná Piaristické náměstí``, {\clq}qRozhovor`` a {\clq}qObjekty v přírodě``. Cílem projektu je výtvarně vyjádřit subjektivní prožitky vyvolané vizuální percepcí konkrétního díla. Projekt je zaměřen na věkovou skupinu dětí a mládeže od 8 do 24 let. Chtěl jsem prostřednictvím projektů konfrontovat jak jednotlivé složky výtvarných oborů (malířství, sochařství a architektura) tak i vybraná slohová období (gotika, baroko a moderna). Najít způsob, jak zprostředkovat výtvarné umění formou zábavnou, naučnou i esteticky hodnotnou. Závěr diplomové práce shrnuje poznatky a postřehy z průběhu jednotlivých výtvarných kroužků, projektů.
Animace ve WPF
GAŽÁK, Filip
Bakalářská práce "Animace ve Windows Presentation Foundation" se zabývá tvorbou grafických prvků a animací v modelu Windows Presentation Foundation. V teoretické části je popsána architektura a hlavní výhody modelu. V praktické části je pomocí příkladů a audiovizuální prezentace vysvětlena tvorba animací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 275 záznamů.   začátekpředchozí254 - 263dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.