Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 247 záznamů.  začátekpředchozí246 - 247  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Kritické faktory implementace BI v nekomerční sféře
Jelínek, Petr ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Zajíc, Ján (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření seznamu kritických faktorů implementace Business Intelligence pro nekomerční sféru a jejich ověření v praxi na reálných projektech. Součástí je i přehled o všech specifikách a rozdílech v implementaci Business Intelligence ve veřejném sektoru a možnostech nasazení a využití BI v této oblasti v návaznosti na již zrealizované projekty v České republice, tak i ve světě. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje obecný rozbor dané problematiky, zejména analýzu současného stavu BI ve veřejném sektoru a uvádí specifika a rozdíly provázející implementaci BI v této oblasti. Dále také obsahuje výčet všech významných kritických faktorů úspěšnosti implementace BI. Praktická část je pak zaměřena na samotné ověření kritických faktorů implementace BI na skutečných projektech z oblasti nekomerční sféry realizovaných v ČR. Hlavním nástrojem pro získání potřebných a objektivních informací zde byly řízené rozhovory s kompetentními zástupci jak zadavatele (zákazníka), tak i dodavatele daného řešení. Největším přínosem této práce je vymezení rozdílů, ale také shodných prvků implementace BI v nekomerční sféře oproti soukromému sektoru s důrazem na kritické faktory úspěšnosti. Významný je i ucelený přehled možností a výhod uplatnění BI v nekomerčním sektoru, vytvořený analýzou již zrealizovaných projektů. Dosažených výsledků mohou využít budoucí (i současní) řešitelé a zadavatelé BI projektů, ale také ostatních projektů z oblasti informatiky.
Implementace Modelu CAF v sektoru školství
Kuglerová, Radka ; Mates, Pavel (vedoucí práce) ; Janoušková, Alena (oponent)
Práce se snaží reagovat na aktuální otázku, týkající se modernizace veřejné správy a s ní spojenou aplikaci metod managementu kvality ve veřejné správě. Zvláštní pozornost je věnována Modelu CAF (Common Assessment Framework), který byl vyvinut jako nástroj sebehodnocení speciálně pro veřejný sektor. V České republice byl tento model doposud aplikován především na úrovni samosprávných a ústředních správních úřadů. Vzhledem k možnosti implementovat tento model v nejrůznějších částech veřejného sektoru, se práce snaží upozornit na vhodnost využití Modelu CAF i v oblasti vzdělávání. Pro jeho snazší aplikaci ve školách jsou uvedeny i praktické příklady důkazů, které jsou důležitým podkladem pro hodnocení v Modelu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 247 záznamů.   začátekpředchozí246 - 247  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.