Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
VR interaktivní aplikace
Valenta, Marek ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tento dokument se primárně zabývá popisem vývoje interaktivní aplikace pro virtuální realitu. Na začátku je popis historie VR, která sahá až do 19. století. Následuje popis zařízení, které se momentálně pro VR používají, a pro které je tato aplikace vytvořena. Dále je představeno vývojové prostředí Unity 3D, což je, společně se základním popisem neuronových sítí velká součást celého projektu. Druhá polovina popisuje návrh a implementaci aplikace simulujícího magický svět včetně nového konceptu kouzlení, který v žádné VR hře nebyl dosud použit, a jde o rozpoznání gest pohybu ruky, pro tvorbu kouzla, pomocí neuronové sítě. Dále práce obsahuje popis celé aplikace, místností a objektů. Závěr rozebírá problémy a slepé uličky, které byly vyzkoušeny ale nevyhovovali.
3D Autoškola
Hlipala, Martin ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Práca rieší problematiku simulácie pravidiel cestnej premávky a interaktívneho začlenenia užívateľa aplikácie do scény , pričom mu umožňuje aplikovať jeho schopnosti a vedomosti z oblasti pravidiel cestnej premávky priamo v scéne virtuálneho sveta . Aplikácia odhaľuje priestupky spáchane užívateľom a informuje ho o tom. Práca bola realizovaná pomocou technológie Unity 3D . Pre tvorbu a editáciu 3D objektov a častí scény , mapovanie textúr na 3D objekt , tvorbu a mapovanie materiálov na 3D objekty je využívaný nástroj Blender.
3D hra ovládaná pomocí senzoru Leap Motion
Hajdin, Martin ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá návrhom užívateľského rozhrania a ovládania počítačovej hry s použitím zariadenia Leap Motion. Navrhnutá hra je typu „Endless Runner", ktorá bola implementovaná v Unity3D pomocou jazyka C#. Na tejto hre bola testovaná jednoduchosť, intuitívnosť, pohodlnosť a zábavnosť ovládania oproti interakcii s klávesnicou alebo Gamepadom. Vyhodnotenie implementovaného ovládania prebiehalo formou používateľských testov. Testovaním bolo zistené, že sa ovládanie pomocou zariadenia Leap Motion nelíši od klávesnice, alebo Gamepadu. Napriek tomu by väčšina používateľov preferovala ovládanie pomocou Leap Motion.
Analýza Unity3D Asset Store. Uvedení produktu, taktiky pro maximalizaci tržeb
Korchun, Denis ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Tato práce se zaměřuje na několik témat. Prvním je popis Unity3D a jeho oficiálního obchodu - Asset Store, včetně důvodů, proč je zajímavý pro prodávající. Druhé se zaměřuje na zákazníky - jejích motivaci k návštěvě obchodu a nakupování jednotlivých produktů. Obsahuje také krátkou analýzu hodnoty produktů z Asset Store pro zákazníky na základě zkušenosti vývojáře s použitím několika produktů v rámci projektu. Třetí téma pokrývá vývoj vlastního produktu v průběhu času, obsahující informace o široké škále aktivit, například o monitorování a analýze konkurentů, stejně jako o důležitých rozhodnutích o dalším rozvoji. Cesta od špatně se prodávajícího produktu do jednoho z nejpopulárnějších ve své kategorii je popsána v této práci. Poslední téma se zaměřuje na hledání jiných způsobů maximalizace příjmu prodávajícího z Asset Store. Cílem této práce je poskytnout čtenářovi praktickou informaci na témata popsána výše ze dvou různých, nicméně úzce souvisejících mezi sebou úhlů pohledů - z hlediska zákazníka i z hlediska prodávajícího.
Vizualizace činnosti multi-agentního systému pomocí enginu Unity
Prokop, Jaroslav ; Zbořil, František (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je popsat základní vlastnosti multi-agentního systému Jason a herního enginu Unity3D. Následně se práce zabývá vytvořením vizualizační aplikace, s kterou bude přes síťovou komunikaci navazovat spojení aplikace napsaná ve frameworku Jason pro modelování multi-agentního prostředí. Ta bude zasílat požadavky na vizualizaci agentů a jejich prostředí na straně vizualizační aplikace.
Řízení formace vozidel
Revický, Peter ; Kapinus, Michal (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť systém na riadenie kolesových vozidiel s pohybovými obmedzeniami. V práci sa rieši riadenie formácie a jej dynamické prispôsobovanie v závislosti od prekážok v okolí a zároveň aj riadenie vozidiel. Algoritmy riadiace vozidlo sú založené na báze potenciálových polí. Systém je implementovaný v 2D prostredí v hernom engine Unity. V závere je systém otestovaný na rôznych scenároch ako prechod formácie úzkym miestom, prekážka čiastočne blokujúca formáciu, scenár s dynamickou prekážkou apod.
Interaktivní model Sluneční soustavy
Čápová, Barbora
Práce se zabývá vytvořením interaktivní webové aplikace pomocí dostupných technologií pro prezentaci 3D obsahu pro platformu WebGL. Výsledná aplikace je určená k didaktickým účelům.
Hra pro výuku úplných základů programování
Rončka, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je vytvoření hry pro výuku úplných základů programování . První část této práce se zabývá studiem a analýzou současných her pro výuku programovaní a soudobých principů užívaných ve výukových hrách . Na toto navazuje návrh a implementace rozhraní pro vizuální programování v Unity3d a následná integrace tohoto rozhraní do jednoduché hry , která bude splňovat principy sepsané v první části této práce . Výsledek práce je poté vyhodnocen jak z hlediska technického tak uživatelského , s cílem zjistit efektivitu rozhraní pro vizuální programování a hry samotné jako nástroje pro představení programování .
Virtuální svět
Balcárek, Daniel ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je seznámit se s procesem tvorby počítačových her a herním enginem Unity3D a poté realizovat herní server, včetně aplikačního programového rozhraní a knihoven pro jeho využívání. V první části se práce věnuje historii žánrů a procesu vývoje počítačových her. Ve druhé části je popsán engine Unity3D s důrazem na Unity3D networking. Ve třetí části jsou popsány nástroje použité při realizaci práce a návrh herního serveru, včetně knihoven pro jeho využívání. Poslední kapitola popisuje nejdůležitější třídy realizované aplikace.
Virtuální svět
Hamal, Jakub ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této práce je přiblížení problematiky procesu tvorby počítačových her a představení herního enginu Unity3D. Získané poznatky jsou poté uplatněny při vytvoření ukázkové aplikace pro PC. První část práce je věnována procesu tvorby počítačových her, ve druhé části je popsán engine Unity3D spolu s ostatním softwarem, použitým při vytváření aplikace. Poslední část práce se zabývá popisem vytvoření aplikace s využitím technik z předešlých kapitol.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.