Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie přestavby křižovatky silnic I/56 a II/469 v Hlučíně
Škvainová, Aneta ; Cihlářová,, Denisa (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce je variantní návrh přestavby křižovatek silnic I/56 a II/469 V Hlučíně. Křižovatky se nachází v blízkosti autobusového nádraží. Rozsahu úprav brání objekt bývalé sýpky. Prověřovány jsou prostorové možnosti pro úpravu dvou stávajících průsečných křižovatek na okružní v rozsahu odpovídající studii. V rámci jednotlivých variant je různým způsobem řešeno stavební uspořádání křižovatek, možnost napojení autobusového nádraží do křižovatky a zároveň je řešeno převedení komunikace pro pěší dopravu přes navržené křižovatky. Součástí práce je dopravní průzkum a kapacitní posouzení navržených křižovatek.
Návrh okružní křižovatky silnic I/35, I/57 a II/150 při silném levém odbočení
Mahdal, Jan ; Malina, Tomáš (oponent) ; Křivda,, Vladislav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na řešení problému nedostatečné kapacity okružní křižovatky silnic I/35, I/57 a II/150 v obci Valašské Meziříčí. Práce dokládá provedení inženýrského průzkumu, navržení základních tří variant stavebního řešení a kapacitní posouzení každé varianty. Na základě vyhodnocení variant je vybrána nejvhodnější varianta turbo okružní křižovatky typu "koleno", která je technicky zpracována a doložena textovou a výkresovou dokumentací.
Druhá etapa přeložky I/9 Dubice – Dolní Libchava
Belda, Miroslav ; Jíra, Daniel (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práci se bude zabývat druhou etapou přeložky I/9 Dubice – Dolní Libchava procházející západně od České Lípy v přibližné délce úseku 3 km. Odhadované uvedením do provozu tohoto úseku je stanoveno na rok 2014. Tato stavba by měla v budoucnu navazovat na obchvat České Lípy a Nového Boru, který je v současné době bez finančních prostředků pro realizaci do roku 2025. Dopravní zátěž po dokončení celého obchvatu by měla být v roce 2030 přibližně 16500 vozidel­ / 24 hodin. Úsek je navržen v kategorii S 9,5 s variantním řešením dvou významných křižovatek. Diplomová práce bude zaměřena na snižování nákladů na výstavbu daného úseku.
Přeložka silnice II/150 Domaželice - Bystřice p. Hostýnem
Feichtinger, Lukáš ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je projekt přeložky silnice II/150 mezi obcemi Domaželice a Bystřice pod Hostýnem. Silnice navazuje na obchvat obcí Čechy a Domaželice. Tento obchvat je v současnosti ve výstavbě. U Bystřice pod Hostýnem se přeložka silnice II/150 napojuje na projekt obchvatu obce Bystřice p.H. Je řešeno napojení stávajících i plánovaných komunikací. Práce se skládá z průvodní zprávy, výkresové části a fotodokumentace. Výkresové části byly vypracovány v programu Bentley InRoads a AutoCAD dle platných norem.
Studie MÚK silnic R43 s I/43
Libichová, Jana ; Janda, Michal (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením mimoúrovňové křižovatky na rychlostní silnici R43 se silnicí I/43, v úseku Černá Hora-Svitávka. A dále se zabývá úpravou a optimálním rozmístěním dopravních uzlů souvisejících s touto stavbou. Součástí řešení je návrh II/150 a III/37429 a jejich napojení na stávající komunikace. Úprava tras je provedena v nezbytném rozsahu a s návrhem optimálního rozmístění dopravních uzlů tak, aby výsledkem práce bylo nejlépe vyhovující dopravní a ekonomické řešení s minimálními dopady na životní prostředí.
Studie okružní křižovatky Bílinská v Teplicích
Chladný, Miroslav ; Veselý, Miloš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je zpracování projektové dokumentace, na úrovni studie, pro okružní křižovatku. Zájmové území je vymezeno křižovatkou ulic Lounská, Americká, Bílinská a napojením na stávající komunikaci I/13. Jedná se o křižovatku místních komunikací funkční skupiny C -obslužné s funkcí obslužnou. Přestavba stávající průsečné křižovatky na okružní má za úkol zklidnit a zpřehlednit provoz v dané lokalitě. V rámci studie jsou řešeny i komunikace pro pěší, nacházející se v okolí křižovatky. Studie je řešena ve dvou variantách napojení na stávající komunikaci I/13.
Návrh obytné zóny v obci Sloup
Kocman, Jan ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce zpracovává problematiku návrhu obytné zóny v severní části obce Sloup v Moravském krasu. Byly zpracovány 4 varianty, pro které byly vyhotoveny výkresy situace a situace dopravního značení. Výkres vzorových příčných řezů platí pro všechny varianty bez výjimky. Na základě zjednodušeného multikriteriálního hodnocení, byly vybrány 2 vítězné varianty, pro které byly vyhotoveny podélné profily a situační výkresy byly zpracovány detailněji.
Studie průtahu obcí Nosislav
Mrštinová, Romana ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zklidnění průtahu silnice II/425 obcí Nosislav. Komunikace bude upravena šířkově a směrově, součástí řešení bude návrh ploch pro parkování, zřízení autobusových zálivů, napojení místních komunikací a sjezdů k nemovitostem a zajištění pohybu cyklistů a chodců. Nově také budou navrženy přechody pro chodce s ochrannými ostrůvky. Ve studii se využije okružních křižovatek jako zklidňujících prvků před vjezdem do obce a současně zajišťujících bezpečný provoz v křižovatce. Pro vytvoření dokumentace budou použity výpočetní systémy. Návrh bude splňovat příslušné normy a předpisy.
Studie polohy přestupního terminálu v Ivančicích
Chlíbek, David ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Mým úkolem v rámci bakalářské práce je prověření polohy přestupního terminálu IDS v Ivančicích. S tímto úkolem je spojeno navržení nového železničního nástupiště a nového autobusového nádraží v blízkosti železničního přejezdu se silnicí II/152 ve staničení km 5,535 000 nedaleko současné železniční stanice . Předpokládám ukončení osobní vlakové dopravy ve stanici Ivančice na nově vybudovaném terminálu. Trať do Oslavan bude pokračovat pouze jako vlečka. Má práce spočívá ve zpracování 3 různých variant. Je potřeba zajistit dostatečnou kapacitu terminálu pro 7 autobusových linek a jednu linku vlakovou. Je také důležité zajistit dostatečné zázemí a pohodlný přístup pro cestující. Zabývám se tedy také bezbariérovým návrhem chodníků, přechodů pro chodce a bezbariérových ramp. Ve variantě 2 řeším i problém vysoké intenzity osobní a nákladní automobilové dopravy v centru města. V mém návrhu je nastíněn návrh silničního obchvatu, který by vedl v koridoru současné železniční trati.
Sledování a zaměření případných změn říčního koryta vodního toku Ostřice.
KUBÁT, Michal
Práce je zaměřena na sledování a podrobné zaměření případných změn říčního koryta vodního toku Ostřice v katastrálním území Horní Planá ve dvou etapách v odlišných ročních obdobích. Cílem práce je vytyčení a zajištění polohy příčných řezů na stranách říčního polygonu a jejich následné zaměření. Práce se skládá ze dvou částí {--} teoretické a praktické. V teoretické části je nejprve vysvětleno tvoření bodových polí geodetickými body. Poté je popsáno podrobné bodové pole, požadavky na jednotlivé body, způsoby jejich zaměření, podrobné mapování pomocí těchto bodů a také tvorba podélného profilu a příčných řezů vodního toku. Praktická část obsahuje charakteristiku zaměřované lokality. Dále popis přípravných prací, nezbytných pro zaměření území a samotné zaměření s využitím stávajících i nově vytyčených bodů polohového bodového pole. Nakonec je osvětlen výpočet souřadnic pomocných i podrobných bodů a způsob jejich grafického zpracování. V závěru jsou zhodnoceny změny mezi dubnovým a srpnovým termínem zaměření zájmového území.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.