Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Firemní ERP systém
Komárek, Lukáš ; Ruttkay, Ladislav (oponent) ; Solár, Peter (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice tvorby ERP systému na platformě .NET Framework s využitím Microsoft technologií. Jednotlivé kapitoly seznámí čtenáře s analýzou, návrhem a implementací vlastního ERP systému. Čtenář bude podrobněji seznámen se zařazením a komponentami ERP systému, moderními vývojovými technologiemi a nástroji, příkladem návrhu modulů a funkcí ERP systému včetně implementace a nasazení aplikace ERP systému.
Software pro podporu online hry Entropia Universe
Duba, Nikolas ; Zbořil, František (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Táto práce slouží na pomoc hráčův počítačové online hry Entropia Universe. Pomocí software jsme schopný dosáhnout vyšší efektivitu v získávání surovin. Program požaduje jako vstup body (nálezy) zadávané jednotlivě nebo hromadně ze souboru. Po nastavení parametrů, filtrů a přesnosti jako výstup dostaneme grafické znázornění oblastí surovin nakreslenou na obrázek mapy, rozdělenou podle typu. Software umožňuje ukládání barevných schéma do souboru a jejich opětovné načítání. Body se ukládají do vnitrné databáze. Databázi je možné exportovat do souboru CSV anebo XML.
Prezentační systém galerie
Travěnec, Jiří ; Ševcovic, Jiří (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o tvorbě uživatelského rozhraní dotykové aplikace pro návštěvnické centrum. Zaměřuje se na vytvoření celistvého uživatelského rozhraní aplikace, které bude intuitivní, a navigace, která bude přehledná pro uživatele každého věku. Součásti této práce je teoretický úvod do problematiky dotykových aplikací, výčet existujících řešení vycházejících z multimediálních aplikací a encyklopedií. Dále je popsán návrh aplikace a její implementace včetně popisu použitých vývojových nástrojů. Celé téma pak uzavírá nástin zlepšení a odlišných realizací, které bude možné realizovat v budoucnu.
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady Kodak EasyShare Z612
Michálek, Viktor ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou manuálu a simulátoru digitálního fotoaparátu Kodak EasyShare Z612. Hlavním cílem těchto materiálů je sloužit jako podpora pro výuku na univerzitě třetího věku. První část popisuje problematiku digitální fotografie a výběr technologií vhodných pro implementaci. Druhá část popisuje jednotlivé etapy tvorby simulátoru. V závěru práce jsou probrány dosažené výsledky a navržena možná budoucí rozšíření.
Cyklistický/běžecký tréninkový deník využívající GPS data
Skalický, Martin ; Žák, Pavel (oponent) ; Kubíček, Radek (vedoucí práce)
Cílem praktické části práce je vytvořit aplikaci s vhodným grafickým uživatelským rozhraním, která bude umožňovat import tréninkových dat z GPS zařízení. Dále bude vytvářet grafické a statistické výstupy dosažených výsledků s možností jejich exportu do HTML a formátu podporovaného tabulkovými procesory. Teoretická část práce se týká úvodu do vedení a zaznamenávání tréninku, krátkého popisu funkce GPS systému, popisu formátu pro ukládání získaných GPS dat a návrhu aplikace.
Program (.NET/C#) pro výuku a vysvětlení funkce šifry AES
Ondrejech, Martin ; Lattenberg, Ivo (oponent) ; Burda, Karel (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o šifrovacím algoritmu AES, způsobu jeho výběru a popisu jednotlivých bloků této symetrické blokové šifry, možnostech vývojového prostředí .NET framework a současné implementace algoritmu AES v programovacím jazyce C#. Součástí práce je aplikace pro výuku a vysvětlení funkce šifry AES.
Windows Presentation Foundation a kytara
KRAJČOVIČ, Jan
Tato práce se obecně zabývá technologií Windows Presentation Foundation, jež je zaměřena zejména na vytváření aplikací s uživatelsky přívětivým rozhraním, určeným pro operační systémy Windows Vista (a novější). Pomocí technologie WPF vytvořil autor této práce výukový program pro hraní na kytaru, jehož testování na malém vzorku žáků a vyhodnocení dosažených výsledků je hlavní cíl této práce.
Framework WPF
Vais, Lukáš ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Zilvar, Tomáš (oponent)
Jedním z trendů je, v době vzniku práce, snaha o vytvoření systémů, které by vývojářům ulehčily práci při vývoji aplikací s grafickým uživatelským rozhraním. Operační systém MS Windows je již dlouhou dobu považován za zastaralý z hlediska svých komponent pro grafické uživatelské rozhraní. Iniciativa pro nápravu tohoto stavu eskalovala vznikem nové, hardwarově akcelerované technologie pro grafický systém. V práci se autor zabývá právě touto technologií, která se nazývá Windows Presentation Foundation. Cílem práce je poskytnout studijní materiál právě na tuto tématiku. Záběr práce je vědomě zúžen na postupy, které nejpravděpodobněji naleznou využití při tvorbě CRUD aplikací. Motivací je autorova špatná zkušenost s nekvalitními nebo neexistujícími volně dostupnými zdroji. Práce vznikla v podstatné míře z autorových vlastních znalostí, které byly v případě potřeby doplněny o podrobnější informace z jiných zdrojů. Autor se snaží čerpat ze zdrojů, které považuje za nejkvalitnější, tedy přímo z referenční příručky poskytované společností Microsoft a dále z knih renomovaných nakladatelství. Autor se setkává s překážkou v podobě omezeného rozsahu práce. Důsledkem toho práce v několika oblastech strádá na hloubce probírané látky. Navzdory tomuto faktu se autorovi podařilo sestavit dostatečně podrobný souhrn informací, který umožní čtenářovi prozkoumat i hlubší zákoutí technologie WPF.
Windows Presentation Foundation & Data Binding
JANDA, Vilém
Cílem práce je vytvoření uceleného kurzu ve formě e-learning studijních materiálů pro výklad technologie Data Binding ve Windows Presentation Foundation (WPF). V první, převážně teoretické části, bude proveden popis a výklad jednotlivých prvků technologie WPF se zaměřením na Data Binding. V druhé, praktické části, je k dispozici metodika a vlastní výukový kurz spolu s výkladovými audiovizuálními soubory pro samostatné studium. Výklad je doplněn, jak řešenými příklady, tak příklady k procvičení.
Kontrolky ve WPF
LASAC, Jan
Tato publikace se zabývá novým způsobem programování aplikací pro Windows a popisuje možnosti a přednosti této technologie a jejích vizuálních komponent. V teoretické části práce se seznámíme s modelem Windows Presentation Foundation a bude provedeno srovnání se starší technologií WinForms. V praktické části bude vytvořena knihovna a dále ukázka postupu tvorby prvků formou audiovizuální prezentace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.